Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
06-04-2011, 01:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2011, 01:45 PM ja muutjaks oli ReinGSM.)
KD-kickdown-käiguallavahetus kiirendamiseks
rakendub nii, et vajutad gaasi lõpuni põhja ja siis veel natuke, nii et gaasipedaal vajutab alla enda all oleva lüliti
ja teise küsimuse vastus on 9
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Tagastange all mölema külje peal on öhutusavad. Need on kere külge keevitatud, ehk et on vahetatavad. Mul need mädad. Tea kas Slberist veel tellida ka annab neid plekikesi. Mis varuosakood olla vöiks?
kellegil online varuosa kataloogi on jagada?
ja repair manuali?
ning eile selgus, et vb saan omale täpselt samasuguse veel, all originaal Pentad veel...
Postitused: 177
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Kõigehullem polegi
Rendin pukseerimishaagist Pärnus !!!
56765050 pukseerimishaagis@hot.ee
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
mis auk tagapaneelis seal parema tule all olla vöiks, stange kinnituste vahel? Diameetrilt miski 4-5cm ja on läbiv pagassi. Sinna oli silikooniga plekitükk ette pandud...
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Mis traat? Juhet mötled? Juhtme jaoks 4-5cm diameetriga auk veidi liiast vist, pealegi konksust pole jälgegi...
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Küllap mõeldi kärukonksu pistiku juhtmeid...
Juhtmed peaks tulema läbi kummiluti. Nagu uste sissegi lähevad, ustel ka ju juhtmekimbust palju suurem auk kummiluti tarbeks.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 177
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Augud peaksid olema mõlemal pool ja sinna käivad kärukonku kronsteinid
Rendin pukseerimishaagist Pärnus !!!
56765050 pukseerimishaagis@hot.ee
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Sinise suitsu kohta lugu: Läksin kopikat ostma. Kui garaazi uksed avanesid siis vajus mul karp lahti-kuradi korralik oli. Siitsealt sai ikka vaadatud ja rõõmu tagasi hoitud. Kui ost sooritatud mõtlesin, et sõidan maantee kaudu koju. Nii kui ma maanteele sain kadus nähtavus tahavaate peeglites. Nojah, ütlesin mõttes. Igaks juhuks sõitsin selle paagis oleva bensu maha ja võtsin statoilist paagi täis ning suitsemine kadus.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Ma panin ka kohe uut bensu sisse.
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Oehhhhjah...... Paisab olema paras töö aga samas kui rahake kannatab ja tahtmist on siis saab asja temakesest aga kindlasti ei tohi motivatsioonil lasta langeda. Ma ise 2 sellise isendi omanik ja ytleme niiet 2,8 ei ole just murevaba ja ei saa ka kunagi vist selleks.. Aga krt teab. igatahes tiiva suhtes ole hea ja osta ikka mingi uus värvivaba versioon ja muretum. Ei maksa ka palju. Vanas rahas oli vist ca 900 Jaaku.
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Kiskusin täna mootori maha. Neljanda silindri seintel tugevad kriimud ja kolvis auk. Köikide kolvide peal klapijäljed. Seega se mootor vanarauaks. Andke ideid mis uut peale pista?