09-08-2023, 06:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2023, 06:21 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Täna sai tõdetud, et esialgu siiniga ei tegele - iste on paigas
Samuti sai kinnitust, et pea 900 kg käru see auto sisuliselt ei tunne. GLK tunneb selgesti, B2500 tunneb ka. Sõiduauto taga on päris kole vedada... Näis, kui ükskord koormani jõuame, kuidas mootor minna jaksab. Märkus endale: 285 rehvid on liiga kõrged.
Inimkatsega selgus, et B piilar on täpselt õige koha peal, et tagaukse aknast jälgida pöördel peeglist välja läinud kärunurki
Esitange külge ehitatud rammimistsczhydeem sai ka maha lõigatud koos stangejäänustega. Sellest jamast saab ilmselt vintsile koopa voolida stange alla. Rasket rauda on ikka mehemoodi sinna kinni praetud.
Ühel õhtul peab uurima, kas praadimise käigus on rikutud ka vaakumpaagina töötava raami ristitala hermeetilisus. Igatahes voolik koos mutriga on küljest rebitud ja tolkneb niisama ratta kõrval.
Samuti sai kinnitust, et pea 900 kg käru see auto sisuliselt ei tunne. GLK tunneb selgesti, B2500 tunneb ka. Sõiduauto taga on päris kole vedada... Näis, kui ükskord koormani jõuame, kuidas mootor minna jaksab. Märkus endale: 285 rehvid on liiga kõrged.
Inimkatsega selgus, et B piilar on täpselt õige koha peal, et tagaukse aknast jälgida pöördel peeglist välja läinud kärunurki
Esitange külge ehitatud rammimistsczhydeem sai ka maha lõigatud koos stangejäänustega. Sellest jamast saab ilmselt vintsile koopa voolida stange alla. Rasket rauda on ikka mehemoodi sinna kinni praetud.
Ühel õhtul peab uurima, kas praadimise käigus on rikutud ka vaakumpaagina töötava raami ristitala hermeetilisus. Igatahes voolik koos mutriga on küljest rebitud ja tolkneb niisama ratta kõrval.