Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse
#18
See suvi tõi ZZ Topi Euroopasse tuurile mistõttu mugavale maanteeristlejale tuli kolvipeale sai aetud ja suund Tšehhi vabariiki. Kui kellelgi plaanis Poolat läbida, siis mõistlik on seda teha pühapäeval ( arvestada muidugi ajaga mis läheb poola piiri sõiduks ). Inimesed käivad kirikus, teeehitus peatub, kaubavedu minimaalne ( huvitav kuidas mõni rekka pühapäeval sõita võis?)
Benz pidas 3700 km vapralt vastu vaatamata oma reg.tunnistusele kantud vanusest. Tõsi, mootor jõi õli ca 1l/1000km. Lisaks varurattale kaasas olnud rehvivaht jäi Panevežise ringtee ääres puruks rehviga teele jäänud lõunanaabritele. Järgmisest tanklast sai back up tagasi ostetud. Puudust võis tekkida linnades konditsioneerist, parkimiskohti tuli valida leidmaks varju, kuid sõites mõni päev 29 kraadini küündinud temperatuuril välisõhk jahutas veel veidi. Aastakese all olnud tagavedrud said ka vatti pagasi ja pardale tangitud kütuse koostoimel, seega tuli vähem korraga tankida.
Kui juba Prahas olla, siis 90km eemale jääb pilsner tüüpi õlu kodulinn - Plzen. Tehasetuur tuleb poolkohustuslikus korras ette võtta neil, kes maailma parimast pilsnerist ära ei ütle Smile Majutus ka võimalik samas lähedal mõistliku hinnaga, äärelinnas järvede ääres ka kämpingud voolu ja veega.
Pärast turnimist mägises Tšehhi põhjaosas tundis S-klasse autobahnil Dresdeni suunal end vägagi omas elemendis! Kui juba, siis juba. Väike põige endisesse DDRi, kus kohaliku weisbieri saab kohalikust säästukast 40 sendiga, teed on siledamast siledamad ja maastik maaliline. Kämping Elbe äärses väikelinnas Pirna.
Trass E67 Poola alla välja on hea või väga hea. Poola 850 km-st suurem enamus on kiirteena mis oli väga boeno. Meelde jäi üks põikipragudega asfaltkattega lõik Varssavi-Wroclavi vahel ja muidugi lätlaste Salacgriva väljasõit. Mõnel vanemal lõigul oli ka pikirööpaid, mis 215/60R16 jalavarjudega eriti hullud ei tundunudki. Tagasitee tasus ajastada nädal hiljem taas pühapäevaks.

Sai nüüd vähesele autojutule palju reisijuttu lisaks, kuid põhjusi miks Benziga reisile minna on mitmeid. Viib sõitjad kohale neid väsitamata ja on igati mugav pikamaasõiduk. Iste on piisavalt pehme ning jalaruumi küllaga ( ei pea rahvast tulvil turistiklassis põlved lõua all lendama punktist A punkti B ) ja peatusi teed kus soovid. Samasse sihtpunkti oleksid lennukipiletid samast hinnaklassi olnud kuid kohapeal ringiliikumiseks tulnuks rattal alla rentida.


Ilusat suve jätku!


[img][Pilt: 54569-Plzeni_pruulikoja_varavas.JPG][/img][img]
Plzenis pruulitakse kuulsat märjukest inimeste rõõmuks üle maailma. Tänapäevane humalavee transport toimub valdavalt siiski veokitega Smile
[Pilt: 87575-Praha_hotelli_parklast_valjasoit.JPG][/img][Pilt: 94842-autobahnil_Dresdeni_suunas.jpg]


Prahas majasisene parkla, mille ustest väljasõit oli tikutopsi jagu laiem kui w126 ja lõpuks kitsast ja künklikust Tšehhist Saksa jõudnuna oli tee palju laiem ja Benzile kodusem.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - Autor: v8sse - 22-01-2009, 01:09 AM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - Autor: v8sse - 22-01-2009, 05:49 PM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - Autor: Pets - 22-01-2009, 06:25 PM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - Autor: KarlSuur - 22-01-2009, 09:10 PM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - Autor: cornah - 01-09-2009, 05:10 PM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - Autor: Reddog - 01-09-2009, 10:44 PM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - Autor: v8sse - 08-09-2009, 08:50 AM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - Autor: v8sse - 22-09-2009, 10:17 PM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - Autor: cornah - 30-09-2009, 10:44 PM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - Autor: v8sse - 24-02-2010, 11:48 PM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - Autor: v8sse - 25-02-2010, 12:21 AM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - Autor: cornah - 07-07-2010, 07:05 PM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - Autor: v8sse - 03-07-2012, 10:33 AM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - Autor: cornah - 03-07-2012, 11:57 PM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - Autor: Mike22 - 04-07-2012, 10:39 AM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - Autor: Autojuht - 11-07-2012, 07:38 PM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - Autor: v8sse - 16-07-2012, 03:59 PM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - Autor: v8sse - 18-07-2013, 07:03 PM
RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - Autor: Eero_S - 23-07-2013, 01:29 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 29 5,103 17-02-2024, 05:22 PM
Viimane postitus: ashton
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 67,587 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 85,340 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 32 36,084 21-01-2023, 03:11 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 81,737 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 87,797 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 188 249,947 23-02-2022, 10:42 PM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 8,960 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 9,886 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  Mercedes-Benz S-klass W126 1981 - Kristooo Kristooo 3 2,384 14-01-2021, 10:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne