18-07-2013, 07:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2013, 08:04 PM ja muutjaks oli v8sse.)
See suvi tõi ZZ Topi Euroopasse tuurile mistõttu mugavale maanteeristlejale tuli kolvipeale sai aetud ja suund Tšehhi vabariiki. Kui kellelgi plaanis Poolat läbida, siis mõistlik on seda teha pühapäeval ( arvestada muidugi ajaga mis läheb poola piiri sõiduks ). Inimesed käivad kirikus, teeehitus peatub, kaubavedu minimaalne ( huvitav kuidas mõni rekka pühapäeval sõita võis?)
Benz pidas 3700 km vapralt vastu vaatamata oma reg.tunnistusele kantud vanusest. Tõsi, mootor jõi õli ca 1l/1000km. Lisaks varurattale kaasas olnud rehvivaht jäi Panevežise ringtee ääres puruks rehviga teele jäänud lõunanaabritele. Järgmisest tanklast sai back up tagasi ostetud. Puudust võis tekkida linnades konditsioneerist, parkimiskohti tuli valida leidmaks varju, kuid sõites mõni päev 29 kraadini küündinud temperatuuril välisõhk jahutas veel veidi. Aastakese all olnud tagavedrud said ka vatti pagasi ja pardale tangitud kütuse koostoimel, seega tuli vähem korraga tankida.
Kui juba Prahas olla, siis 90km eemale jääb pilsner tüüpi õlu kodulinn - Plzen. Tehasetuur tuleb poolkohustuslikus korras ette võtta neil, kes maailma parimast pilsnerist ära ei ütle Majutus ka võimalik samas lähedal mõistliku hinnaga, äärelinnas järvede ääres ka kämpingud voolu ja veega.
Pärast turnimist mägises Tšehhi põhjaosas tundis S-klasse autobahnil Dresdeni suunal end vägagi omas elemendis! Kui juba, siis juba. Väike põige endisesse DDRi, kus kohaliku weisbieri saab kohalikust säästukast 40 sendiga, teed on siledamast siledamad ja maastik maaliline. Kämping Elbe äärses väikelinnas Pirna.
Trass E67 Poola alla välja on hea või väga hea. Poola 850 km-st suurem enamus on kiirteena mis oli väga boeno. Meelde jäi üks põikipragudega asfaltkattega lõik Varssavi-Wroclavi vahel ja muidugi lätlaste Salacgriva väljasõit. Mõnel vanemal lõigul oli ka pikirööpaid, mis 215/60R16 jalavarjudega eriti hullud ei tundunudki. Tagasitee tasus ajastada nädal hiljem taas pühapäevaks.
Sai nüüd vähesele autojutule palju reisijuttu lisaks, kuid põhjusi miks Benziga reisile minna on mitmeid. Viib sõitjad kohale neid väsitamata ja on igati mugav pikamaasõiduk. Iste on piisavalt pehme ning jalaruumi küllaga ( ei pea rahvast tulvil turistiklassis põlved lõua all lendama punktist A punkti B ) ja peatusi teed kus soovid. Samasse sihtpunkti oleksid lennukipiletid samast hinnaklassi olnud kuid kohapeal ringiliikumiseks tulnuks rattal alla rentida.
Ilusat suve jätku!
[img][/img][img]
Plzenis pruulitakse kuulsat märjukest inimeste rõõmuks üle maailma. Tänapäevane humalavee transport toimub valdavalt siiski veokitega
[/img]
Prahas majasisene parkla, mille ustest väljasõit oli tikutopsi jagu laiem kui w126 ja lõpuks kitsast ja künklikust Tšehhist Saksa jõudnuna oli tee palju laiem ja Benzile kodusem.
Benz pidas 3700 km vapralt vastu vaatamata oma reg.tunnistusele kantud vanusest. Tõsi, mootor jõi õli ca 1l/1000km. Lisaks varurattale kaasas olnud rehvivaht jäi Panevežise ringtee ääres puruks rehviga teele jäänud lõunanaabritele. Järgmisest tanklast sai back up tagasi ostetud. Puudust võis tekkida linnades konditsioneerist, parkimiskohti tuli valida leidmaks varju, kuid sõites mõni päev 29 kraadini küündinud temperatuuril välisõhk jahutas veel veidi. Aastakese all olnud tagavedrud said ka vatti pagasi ja pardale tangitud kütuse koostoimel, seega tuli vähem korraga tankida.
Kui juba Prahas olla, siis 90km eemale jääb pilsner tüüpi õlu kodulinn - Plzen. Tehasetuur tuleb poolkohustuslikus korras ette võtta neil, kes maailma parimast pilsnerist ära ei ütle Majutus ka võimalik samas lähedal mõistliku hinnaga, äärelinnas järvede ääres ka kämpingud voolu ja veega.
Pärast turnimist mägises Tšehhi põhjaosas tundis S-klasse autobahnil Dresdeni suunal end vägagi omas elemendis! Kui juba, siis juba. Väike põige endisesse DDRi, kus kohaliku weisbieri saab kohalikust säästukast 40 sendiga, teed on siledamast siledamad ja maastik maaliline. Kämping Elbe äärses väikelinnas Pirna.
Trass E67 Poola alla välja on hea või väga hea. Poola 850 km-st suurem enamus on kiirteena mis oli väga boeno. Meelde jäi üks põikipragudega asfaltkattega lõik Varssavi-Wroclavi vahel ja muidugi lätlaste Salacgriva väljasõit. Mõnel vanemal lõigul oli ka pikirööpaid, mis 215/60R16 jalavarjudega eriti hullud ei tundunudki. Tagasitee tasus ajastada nädal hiljem taas pühapäevaks.
Sai nüüd vähesele autojutule palju reisijuttu lisaks, kuid põhjusi miks Benziga reisile minna on mitmeid. Viib sõitjad kohale neid väsitamata ja on igati mugav pikamaasõiduk. Iste on piisavalt pehme ning jalaruumi küllaga ( ei pea rahvast tulvil turistiklassis põlved lõua all lendama punktist A punkti B ) ja peatusi teed kus soovid. Samasse sihtpunkti oleksid lennukipiletid samast hinnaklassi olnud kuid kohapeal ringiliikumiseks tulnuks rattal alla rentida.
Ilusat suve jätku!
[img][/img][img]
Plzenis pruulitakse kuulsat märjukest inimeste rõõmuks üle maailma. Tänapäevane humalavee transport toimub valdavalt siiski veokitega
[/img]
Prahas majasisene parkla, mille ustest väljasõit oli tikutopsi jagu laiem kui w126 ja lõpuks kitsast ja künklikust Tšehhist Saksa jõudnuna oli tee palju laiem ja Benzile kodusem.