MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse (/showthread.php?tid=11248) |
MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - v8sse - 22-01-2009 Mark: 300 SE Väljalaskeaasta: 1988 Läbisõit: 324 000km Mootor: M103 R6 12valve Muud tehn. andmed:132kW@5700rpm 255Nm@4400rpm 5020mm lenght 1820mm height 1437mm widht 1520/2040kg weight Värvus: heleroheline metallik Lisavarustus: el. aknad, el.peegel, tagaklaasisoojendus, turvapadi 1x, välistemp. näidik, puitdekoor, tulede korrektor, esi käetugi, veluurpolster Muud: roolivõim, ABS, kesklukk, el. luuk Vead: ABSi andur õnnestus endal ära lõhkuda, piduri doseerimine käib pe...tunde järgi ja libedaga saab vahetumalt infot teekattelt esiklaasi ääre vahel veits õhku. Plaanid: lähitulevikus kastiõli ära vahetada, samuti pendel- hoovapuks ja kardaani tugilaager koos puksiga - TEHTUD 2009 suve lõpul! RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - 22-01-2009 väike pildimaterial: http://nagi.ee/photos/v6savillu/sets/151663/ RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - Pets - 22-01-2009 v8sse Kirjutas:väike pildimaterial: Väga viis. RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - KarlSuur - 22-01-2009 Väga kena, värv läheb eriti peale. Suunakad on küll minujaoks veidi kahtlased aga muidu tiptop. RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - cornah - 01-09-2009 Väga tuttav auto! Tere Villem! RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - Reddog - 01-09-2009 Võibolla tõesti sobiksid sellele konkreetsele autole oranzid suunakad.... valged on kuidagi njaa karjuvad...... aga muidu tore neutraalne värv ja välimus..... samas klassikaline aga tavaline ...... RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - 08-09-2009 Suunakate värv on hea tähelepanek. Pea 4 aastat mil masin mu käes olnud on pole selle peale tulnudki. Eelmisel 126-l, mis viljandimaale läks hoidsin vägagi konservatiivset joont ning ka sellel isendil pole mina neid külge pannud. Ehkki praegune 300SE omas ühe suve 19´´ võluvelgi, olen kahe käega poolt, et inimesed mersusi ära ei pedereeriks. Siiski siiski sobisid nood veljed alla nagu valatult, olid sõiduomadused üle 40mm suurenenud kliirensi tõttu tugevalt kannatanud. On kellelgi ehk aimu, mis on saanud tum.rohelisest 85´ 380SEL-st reg. nr. 275 ASN mu eelmisest kuuest? 2003 okt. sai lõuna-saksast toodud ning 2005 dets läks viljandi. Vahepeal olen teda müügis näinud ja siis oli keegi sellel suunakad ära pedereerinud RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - 22-09-2009 http://nagi.ee/photos/v6savillu/sets/151663/ värsked piltad RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - cornah - 30-09-2009 Nii.. aitäh, et sain su autoga oma asjad aetud! 126-ga oli mõnus üle pika aja sõita küll Natuke uimane minu oma kõrval, aga eks autode iseloomud on erinevad. See velg sobib ka muidugi nagu rusikas silmaauku! Kui tagasi tulen, siis teeme õlled. RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - 24-02-2010 RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - 25-02-2010 talvel näeb siis vanake välja säherdune RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - cornah - 07-07-2010 RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - v8sse - 03-07-2012 [img][/img] Moskva prospektil Peterburis [img][/img] Sai kasulik meeldivaga ühendatud põhjamaade veneetsiat külastades, suurt kunsti nähtud, ühel ümber Ladoga supelnud länkaril järgi käidud ( vedukautoks siiski elevanditapjast kandiline LC ). Tänavate asfalteerimisega oli vähemalt kesklinnas Ermitaaži lähisteil uulitsail ning Moskva/Narva suunal väljuvatel prospektidel linna 300. aastapäevaks korralikult hakkama saadud. Trammirajad olid mujal linnas valusalt asfaldist väljas. Kaevukaantega tuli ka vähe slaalomit teha. Tagasiteel paarkümmend versta enne piiri oli trass selline Telliskivi ja Männiku tee vahepealne...mine või Luga-Pihkva-Koidula kaudu tagasi kah! Kusjuures ümber Peipsi oli maantee täiesti nitševoo, ehkki joonlauaga linnadevahele tõmmatud, kuid siiski paras 126-ga kulgeda. RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - cornah - 03-07-2012 Head pildid RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - Mike22 - 04-07-2012 hea auto! meeldiv vaadata! RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - Autojuht - 11-07-2012 Palju see auto kütust ka võtab? ( See ju bens. ikka? ) Ilus vaadata kohe, neid reisipilte Sügavalt edu soovides, Autojuht. RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - v8sse - 16-07-2012 maantee-linn 9-13, keskmine kisub sellesse äärmusesse kus rohkem kilomeetrid koguneb RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - v8sse - 18-07-2013 See suvi tõi ZZ Topi Euroopasse tuurile mistõttu mugavale maanteeristlejale tuli kolvipeale sai aetud ja suund Tšehhi vabariiki. Kui kellelgi plaanis Poolat läbida, siis mõistlik on seda teha pühapäeval ( arvestada muidugi ajaga mis läheb poola piiri sõiduks ). Inimesed käivad kirikus, teeehitus peatub, kaubavedu minimaalne ( huvitav kuidas mõni rekka pühapäeval sõita võis?) Benz pidas 3700 km vapralt vastu vaatamata oma reg.tunnistusele kantud vanusest. Tõsi, mootor jõi õli ca 1l/1000km. Lisaks varurattale kaasas olnud rehvivaht jäi Panevežise ringtee ääres puruks rehviga teele jäänud lõunanaabritele. Järgmisest tanklast sai back up tagasi ostetud. Puudust võis tekkida linnades konditsioneerist, parkimiskohti tuli valida leidmaks varju, kuid sõites mõni päev 29 kraadini küündinud temperatuuril välisõhk jahutas veel veidi. Aastakese all olnud tagavedrud said ka vatti pagasi ja pardale tangitud kütuse koostoimel, seega tuli vähem korraga tankida. Kui juba Prahas olla, siis 90km eemale jääb pilsner tüüpi õlu kodulinn - Plzen. Tehasetuur tuleb poolkohustuslikus korras ette võtta neil, kes maailma parimast pilsnerist ära ei ütle Majutus ka võimalik samas lähedal mõistliku hinnaga, äärelinnas järvede ääres ka kämpingud voolu ja veega. Pärast turnimist mägises Tšehhi põhjaosas tundis S-klasse autobahnil Dresdeni suunal end vägagi omas elemendis! Kui juba, siis juba. Väike põige endisesse DDRi, kus kohaliku weisbieri saab kohalikust säästukast 40 sendiga, teed on siledamast siledamad ja maastik maaliline. Kämping Elbe äärses väikelinnas Pirna. Trass E67 Poola alla välja on hea või väga hea. Poola 850 km-st suurem enamus on kiirteena mis oli väga boeno. Meelde jäi üks põikipragudega asfaltkattega lõik Varssavi-Wroclavi vahel ja muidugi lätlaste Salacgriva väljasõit. Mõnel vanemal lõigul oli ka pikirööpaid, mis 215/60R16 jalavarjudega eriti hullud ei tundunudki. Tagasitee tasus ajastada nädal hiljem taas pühapäevaks. Sai nüüd vähesele autojutule palju reisijuttu lisaks, kuid põhjusi miks Benziga reisile minna on mitmeid. Viib sõitjad kohale neid väsitamata ja on igati mugav pikamaasõiduk. Iste on piisavalt pehme ning jalaruumi küllaga ( ei pea rahvast tulvil turistiklassis põlved lõua all lendama punktist A punkti B ) ja peatusi teed kus soovid. Samasse sihtpunkti oleksid lennukipiletid samast hinnaklassi olnud kuid kohapeal ringiliikumiseks tulnuks rattal alla rentida. Ilusat suve jätku! [img][/img][img] Plzenis pruulitakse kuulsat märjukest inimeste rõõmuks üle maailma. Tänapäevane humalavee transport toimub valdavalt siiski veokitega [/img] Prahas majasisene parkla, mille ustest väljasõit oli tikutopsi jagu laiem kui w126 ja lõpuks kitsast ja künklikust Tšehhist Saksa jõudnuna oli tee palju laiem ja Benzile kodusem. RE: MB, 300 SE, 1988, W126 - v8sse - Eero_S - 23-07-2013 (18-07-2013, 07:03 PM)v8sse Kirjutas: kaubavedu minimaalne ( huvitav kuidas mõni rekka pühapäeval sõita võis?) Külmikud tohivad 24/7 sõita, kuna nendes on tavaliselt kiiresti riknev kaup. EDIT: Seda muidugi siis, kui seal see kraam sees ka on, tühja auto puhul sõita ei või. |