Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz S280 1983 W126 - marauder
#1
Tere!

Vana ess klass alati viisakas tundunud, ning tuligi meelde, et vana klassiöe vanematel vedeleb üks. Saigi uuritud kas alles - oli. Läksime vaatama. Omanikeks paduvenelased(Saaremaal defka värk), aga neil oli tölk ka olemas Icon_smile

Auto oli siis sellises olukorras:

[Pilt: 195938_200280333336568_100000638080860_5...8036_n.jpg]

Sai käima pandud ja tödetud, et ei toimi hästi mootor. Siiski hind oli hea ja sai diil tehtud(190 euriIcon_biggrin)
Sikutasime lumest välja ja söitsin omal jöul koju. Töötasid 4 silindrit ainult ja öliröngad on kinni ilmselt.

[Pilt: 02042011205.jpg]

Kodus sai kohe küünlad maha vöetud, ning 2tk asendatud. Sai ka jagajakaant puhastatud, ning köik 6 silindrit hakkasid käima. Sinist ajab ikka tagant...
täna tellisin uue rootori ja jagaja kaane ka ära.

Kere minuarust väga hull ei ole. Ukseliistude nurgast natuke kobrutab, vasak esitiiva nurk roostes, taga numbripaneeli pealt roostes ja tiivaääred ka. Kroomääred on mölkis ja lähevad minema.
Sees on puitliistud köik katki ja lahti.

Et, siis 2.8 liitrine 136kw mootor ja automaatkast
riidesisu.
2x el aken, el katuseluuk ja muud lisa vist polegi. Miski ilusam rool on kui neil muidu vist.

Vead:
el aknad ei toimi
mootoril soojalt tühikäik kadund, sureb välja.
öliröngad kinni, ma arvan.
kast vahetab liiga tugevalt käiku
kerge rooste
puitliistud katki


Plaan on siis liikuma panna se masin ja kruiiisida. Tahaks nahksisu saada...
ma ei tea, ei oskagi muud räääkida vist...


koledaid pilte veel...
[Pilt: 04042011021.jpg]

[Pilt: 04042011023.jpg]

[Pilt: 04042011024.jpg]

[Pilt: 04042011025.jpg]
Vasta
#2
190 EURi Icon_razz ? See on selle auto eest ma arvan naeruväärne summa aga no eks tal vigasi jätkub , edu Thumbsup
Vasta
#3
Sellist surma küll kaela ei tahaksIcon_biggrin
Vasta
#4
Tere saarlane, lugesin jah teisest foorumist, et odava essi kätte saanud, edu sellega!
Kui kroomkoopaääred ära võtad siis pane vaim valmis, mis sind seal all ootab.....
Kere on ka kindlasti kole, sa lihtsalt ei näe seda. Võta plastiring ära ja siis näed mis seal elutseb.

420 SEL
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
Eriti negatiivsed siin köik Icon_smile
Vasta
#6
Ei ole negatiivsed, realistid oleme Icon_biggrin

Kuid selle raha eest autot küll ja küll, matsu sa jagad nagu aru olen saanud ja küll poputad ta heaks.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#7
Nu pole hullu kyll sa varsti avastad et sinna sellesse autosse sa investeerid vähemalt 10x summa lõpp kokkuvõttes ja siiski pole veel kõik...
Paraku nende masinate puhul on see näha kui na vähegi kehvas konditsioonis on.

Raudpolt jutul tõdeIcon_cry
Vasta
#8
Kui tagant need lühikesed liistud ära võtad siis ma juba kujutan ette mis seal all on ..Ja tagumise klaasi serv, Mida tegelikult ei ole..
Kuid edu ega ei oskagi muud soovida
Rendin pukseerimishaagist Pärnus !!!
56765050 pukseerimishaagis@hot.ee
Vasta
#9
õnneks maailmas ei ole kõik autod ühesugused. Aga arvestada tuleb viimasega, ilmselgelt oli minul nõrkus selle auto vastu, kui toomas käisime. Aga ehk saame ta rajale!


Lobiseb mees, keda sõidutati selle autoga tagaistmel pärasaarepõrgu!
UK Garaaž
Vasta
#10
Loodame, et saab autost asja, suur pluss juba see, et hakkad sellega tegelema, muidu oleks masin arvatavasti kuusakoskisse ära viidud. Edu.
Vasta
#11
Jõudu ja jaksu. Ehk saab sellest masinast veel asja.
Kajasta siis oma tegemisi/toimetusi auto kallal siin teemas ka.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#12
(04-04-2011, 11:47 PM)marauder Kirjutas: Eriti negatiivsed siin köik Icon_smile

Ehhee... eestlase iseloom lööb välja.
See et sa ta 190 euriga said, viinamarjad on.. Unibrow

Kui ikka kandvad elemendid ja tagakna alumine serv ja aknalaud söödavad on pole surmatõbi. Ülejäänu on kökimöki Icon_biggrin

Vasta
#13
No ma nüüd lähen vaatan liistude alla jmsIcon_smile
Vasta
#14
Nonii, kompressioonid olid 9 kanti, kuues silinder lausa 10, ning neljas umbes 6 pool. Tihendeid ka läbi, öli lekib parajalt igaltpoolt, ju vötab mootori maha ikka.

Kere poolepealt, sai need kroomliistud minema visatud tiivakaartelt ja nagu arvata oli, olid kaared köik läbi, kuna kroomosad kruvidega lastud. Küljekarbid täitsa tugevad. Pöhjast ka auke ei tuvastanud. Uksed on nadid altservast...
aknalauda ei viitsinud lahti katkuda, aga tagaklaasi serva mötlete seda pagassi vee renni?, sealt ka natuke hakitud, aga taastatav.
Minu arust täitsa viisakas kere. Tiivakaared vahetatavad, samuti esitiivad. Ju uksed ka leiab.

pilte ka ussist.

[Pilt: P1015044.JPG]

[Pilt: P1015045.JPG]

[Pilt: P1015046.JPG]

[Pilt: P1015047.JPG]

[Pilt: P1015048.JPG]

[Pilt: P1015049.JPG]
Vasta
#15
Pista pea pagasiruumi ja vaata aknalauda alt, sealt näed tõde.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#16
(04-04-2011, 10:32 PM)marauder Kirjutas: [Pilt: 195938_200280333336568_100000638080860_5...8036_n.jpg]
Ega see pilt Koidu tänaval pole tehtud?
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#17
Rooste uss ikka parajalt närib aga no ju sa tast ikka saad asja. Olen seda akna laua asja paljude käest korduvat kuulnud et pea valu jne jne. Minu Kuuel ka seal esineb roostet , kuid ei midagi ulmet. Aru ma ainult ei saa mis seal nii pead murdvat on. Mina kui metalliga tegelev inimene seal küll midagi enneolematud ei näe. Klaas tuleb eest ära võtta ja üle jäänud on juba nagu vene aeg õeldi Deela tehniki. Minu arust on kogu see auto tehtud ju plekkist, mida annab painutada ja keevitada ja lõikata. Aga edu ehitamisel.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#18
Pagassist akna lauda vaadates ei ole rooste kirmet ka. Sama ka mati alla vaadates salongist - nagu uus.

Masin Koidu tänavalt toodud jah.
Vasta
#19
(04-04-2011, 11:47 PM)marauder Kirjutas: Eriti negatiivsed siin köik Icon_smile

Eks enamus oigajatest on pidanud oma raha eest neid "väikeste" vigadega sarasid lappima. Käestlastud kere viitab enemasti veel hullemale tehnikale. Samas oli ju hind hea ja mersumaailma tundmaõppimiseks on üks käestlastud 126 üsna hea isend.

Maru lage näeb ridakuus välja kapoti alt.Icon_biggrin Sel ikka on pritse? Siis võiks tühikäigujahti alustada vaakumvoolikute lappimisest. Ning tühikäigu lisaõhuklapi toimivuse väljaselgitamisest (kasuta otsingut, ka väär sõna tühikäigumootor on kasutusel).

Samale asjale viitab kasti äkiline käitumine - ilma vaakumita paugutabki. Kas KD toimib?
Vasta
#20
Kena lage jah. Vaakumiteemast tundub, et üks klapp ilma vaakumita jäänud seal, aga pole selle teemaga väga tegelenud hetkel.
MIsasi se KD on?

Keegi vöiks öelda, mis 2.8 mootori kompressioon olema peab?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 34 6,270 04-10-2024, 09:24 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,903 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,454 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,873 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,865 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 495 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,297 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB S123 280TE 1983 Arkadi.T 7 1,721 24-03-2023, 07:13 PM
Viimane postitus: Arkadi.T



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne