Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 200D 1991, W124 - Haasma
Seda see toiduõli teeb - peseb kõik sodi süsteemist filtrisse. Õnneks on filtri vahetus toiduõliga on oluliselt meeldivam protseduur, kui meil tankas müüdava "standarditele vastava" diislikütuseks nimetatava kokteiliga.

Pane ikka õige asi tagaaknale. Neid liigub.
https://forums.mbclub.co.uk/threads/how-...24.118240/
Vasta
Tõsi, aga samas ega ma ainult toiduõliga ei sõitnud, üle 10l korraga sisse ei valanud ja üldiselt sai kohe paak diislit täis võtta. Aga filter näeb küll õudne välja.

Rääkides kardinast, siis täesti pakuti töötavat normaalse hinna eest, aga juhtmestik vaja ise maha võtta. Aga ainult nädala keskel pääseb autole ligi ja tööl olles ei teki sellist võimalust, et minna...
Aga kui kuidagi ei saa, siis kuidagi peab ikka saama!
[Pilt: 69987-IMG_20210909_172630.jpg]
Vasta
Eile sai auto korraks rasket jalga tunda ja viskas hõõgküünla märgutule põlema sõiduaeg. Sellest hoolimata sõitsin edasi ja kustus ära ja enam uuesti sõiduaeg põlema ei läinud. Ilmselt auto ehmatas lihtsalt ära.

Kuna ilmad hakkavad külmaks ja vihmaseks minema, tuleb alustada vaikselt hooaja lõpetamisega.
Täna sai ära vahetatud mootoriõli koos filtriga. Selle aasta läbisõit on hetkel 2657km.
Järgmine nädal saab veel korraliku pesu koos vahatamisega ja jääb uut hooaega ootama garaazi.

Eelmine aasta sai igaksjuhuks ostetud plekkidele tutikad lamellid peale. See aasta mõtlesin, et kasutan liikluses ka neid ja nädal tagasi nad auto alla läksid. 
Isegi nende ilukilpidega näeb auto väga hea välja.
[Pilt: 84579-IMG_20211017_171422.jpg]
[Pilt: 29455-IMG_20211017_171522.jpg][Pilt: 56398-IMG_20211017_171119.jpg]
[Pilt: 53354-IMG_20211018_175243_1.jpg][Pilt: 57929-IMG_20211018_175222.jpg]
Vasta
Eile, täpselt 4 aastat tagasi, tõin omale esimese auto. Tol ajal mõtlesin, et äkki võtan mõne BMW või Volvo, aga täna võib öelda, et Mercedese ost oli ikka õige valik. Super mõnusad istmed ja õõtsuvalt pehme vedrustus teeb iga sõidu alati meeldivaks. Ja üllatavalt hästi on vana auto kohta vastu pidanud. Siiani auto kaks korda teepeale jätnud- mõlemal korral läksid poolteljed pooleks.
Talve hooajaks erilisi plaane pole- vedrude pealt tahaks kummipadjad õhemate/1 mummuliste vastu välja vahetada, et saada auto madalamaks, hetkel auto liige kõrge. Õnneks auto ka selle peale mõelnud, et mul igav ei hakkaks:
[Pilt: 96272-IMG_20211017_112700.jpg]
Vasta
Nii, eelmine laupäev sai hooaeg juba avatud ja esimene sõit oli ikka super. Talve jooksul sai tagumised vedrupadjad vahetatud ühe mummuliste vastu ja ega muud ei teinudki, kuna mingihetk läks justkui meelest, et 124 garaazis on. Hetkel tundubki, et üle 3 auto ei tohi korraga olla, muidu ei ole aega tegeleda kõigiga....

Nüüd vaja veel enne kuu lõppu ülevaatusel ära käia ja võib hooaeg alata.
[Pilt: 25545-20220416_181751.jpg][Pilt: 48697-20220416_181734.jpg]
Vasta
Nüüdseks võib alles hooaja avatuks lugeda-ülevaatus tehtud ja esimene pikem tiir kah. Super ikka sõita!

Hetkel küll on meeletu lõtk kuskil, kui kardaani katsuda. Ei saanud ise aru kust ja ega ka mehaanik, aga läheb uuesti töökotta.

Selleks aastaks otseselt plaane polegi. Kui siis aasta lõpu poole lasta ülevärvida, aga eks seda ole näha- teine aasta juba sama jutt  Rolleyes


[Pilt: 74593-20220528_200206.jpg]
[Pilt: 68736-20220528_200154.jpg]
Vasta
Kahjuks juhtus see, mida arvasin- kolme autoga korraga sõita ei saa ja nii on mersuke nukralt seisnud garaazis- muidugi vähemalt 2 korda kuus ikka liigutan teda, aga see aasta ette kerinud ainult täpselt 222km.
Vabakäiku/lõtku kardaanis pole siiani üles leidnud. Ristid lõtkuvabad, diffris imepisi lõtk(ka see sai "uus"), alla läksid veel uued kardaani leevendusmuhv, tugilaager, igaksjuhuks sai veel käigukasti ja mootoripadi ära vahetatud ja ikka sama jama. Nii minul kui mehaanikul mõtted otsas- mingi hetk käin kuskil mujalt töökojast läbi ja küsin kolmanda arvamust. Ise kahtlustan nüüd käigukasti.
Vasta
Kui palju on "meeletu lõtk" kraadides? Pool pööret või rohkem?

Miskine 20 kraadi on üsna ootuspärane säärase ebakvaliteetse toote puhul, mis ilmselgelt üle ootuspärase kasutusaja on kestnud.
Vasta
Päris pool keeret pole, aga ikkagi piisav, et segab sõitmist. Näiteks kui lasta autol veereda ja tahad gaasi anda, siis peab vaikselt meelitama algul-muidu jääb edasi-tagasi põrkama natukeseks. Ja praktiliselt sama ka käigu vahetusega.
Vasta
Kas diffri puksid said uued? Ma oma 210-nel vahetasin ka enne palju asju kui avastasin, et diffri puksid lõtkusid koledalt.
Vasta
Diffripuksid said uued kui sild alt käis üks aasta.
Ja ega siin vahepeal sõitnud polegi. Lõtk lõtkuks, aga tegelikult suurem mure oli see, et kohalt minnes hakkab jõnksutama ja vahest käiguvahetusega. Nüüd sai gaasitrossi näpitud ja uued pihusti otsad pandud, ja ka natuke süüdet keeratud- asi tunduvalt parem nüüd. Lõtku ta ära ei võtnud, aga nüüd saab vähemalt sõita.
Kust lõtk tuleb- ei oskagi praegu öelda. Ehk igalt poolt natuke ja lõpuks ongi üks suur koos.

Aga varsti ongi hooaeg läbi ja ei teagi mis autost saab. Ülevärvi ta hetkel kindlasti ei saa see aasta. Pigem tahaks üht võimsamat autot ligi võtta-hetkel silmapiiril 3.6l v6 191kw universaal superb. Üks mõte on ka mersule panna näiteks om606 vahele ja kaasa aidata natukene, aga enne tuleb talv üle elada.
Vasta
Kuu tagasi sai ka mersuga hooaeg avatud-pisike tiir linnas ja ootas ülevaatusele minekut. Muidugi mineku päeval otsustas klaasipesuvedeliku pump, et ei lase vett esiklaasile-sai uus pump tellitud ja küljest-töötab. Järgmine kord minnes sai uuesti tuled üle vaadata, ja tagurdus tuled ei tööta- lüliti jälle läbi. Hetkel seisab auto ilma ÜV-ta, kuna lüliti pole veel jõudnud. Kuna talvel olid ussid juhitiivast juba läbi söönud, sai ka uus tiib koos värviga külge pandud.

Ja et ikka kirss tordil oleks- hakkab süüte sisse keerates suunatulede relee pinisema, ja armatuuris läheb ainult hõõgküünla ja aku tuli põlema- muu kustus. Aga auto läheb ilusti käima ja sõidab ilusti, kõik justkui töötab. Sa uus relee külge, aga ka uus piniseb... Tuleb lähemalt uurida.

Suur plaan oli muidugi klubi avasõidule jõuda, aga kuna ülevaatus sai enne läbi- jäi tulemata. Sama seis jäi ka Tallinnas toimuva Diskustom meetiga.
[Pilt: 29876-20230425_165017.jpg]
Vasta
(18-05-2023, 09:22 PM)Haasma Kirjutas: ...

Ja et ikka kirss tordil oleks- hakkab süüte sisse keerates suunatulede relee pinisema, ja armatuuris läheb ainult hõõgküünla ja aku tuli põlema- muu kustus. Aga auto läheb ilusti käima ja sõidab ilusti, kõik justkui töötab. Sa uus relee külge, aga ka uus piniseb... Tuleb lähemalt uurida.
...

KorrosioonSad

Esmalt käi üle kaitsmekarp ja eriti pesad. Ükshaaval kaitsmed välja, õlise "karukeelega" puhtaks ja pesadel kontrollida, et vedruklemmil oleks ikka piisav pinge normaalse kontakti tagamiseks.

Kui sellest abi ei tule, siis armatuur välja ja pistikule ka puhastusmenetlus käepäraste vahenditega. Kui armatuuri pole välja võtnud enne, siis siit saab aimu:
https://www.youtube.com/watch?v=vQM6-R0CfmI

Edasi läheb juba keerulisemaksSmile
Vasta
Lõpuks, täna sai ülevaatuse peale. Uus klaasipesupump ja kaitsmeid sai hulgi vahetatud ja näpitud. Ja sai tööle ilusti asjad. Ülevaatusel oli probleeme tahmasusega, aga sai lõpuks ikka normi piirdesse. Eelmisest ülevaatusest saati, 13kuuga, sai ainult 529km sõidetud. Ehk see aasta läheb pareminiSmile
Vasta
Suvi läheb kiirelt ja ongi varsti hooaeg läbi. See aasta pole jälle palju sõitnud, aga Mercedes-Benz Classic & Marketil sai ikka ära käidud. 
See aasta veel plaan lasta ära vahetada esiklaas.
Paar uuemat klõpsu autost:
[Pilt: 35364-Tallinn-1.jpg]
[Pilt: 28359-Tallinn-4.jpg]
[Pilt: 68825-Tallinn-9.jpg]
Vasta
Kas kärgvelg on firma Exip toodang?
Vasta
(10-09-2023, 08:30 PM)kaupo51 Kirjutas: Kas kärgvelg on firma Exip toodang?

Jep, täpsemalt Exip kba 40953
Vasta
Oktoobri lõpus sai mersule õlivahetuse ära tehtud. Suvega tuli täitsa 1266kilomeetrit.
Esiklaasi siiski see aasta ei jõudnud vahetada. Küll jõuabSmile

Aasta/kaks tagasi toiduõli lisamine paaki annab ikka tunda- küttefilter on nii must kui must olla saab. Kevadel on küttefitler esimene asi, mis vahetatud saab.
Vasta
Eelmine kuu sai ülevaatusel ära käidud ja sai ilusti läbi.
Hetke seisuga, kui teine auto ilusti Euroopa tripi vastu peab, siis tuleb kindlasti kohe uus esiklaas. Ja mõtted liiguvad vaikselt madaldusvedrude poole...
Aga siin viimase paari päevaga juba pea 500km mööda Eestit ringi uhanud ja ikka väga mugav on sõita, püsikiirusehoidja teeks sõitmise muidugi veel mõnusamaks.... aga saab ilma hakkama küll(:
Korra muidugi suutsin juba parklas seistes aku tühjaks lasta, aga sai auto käima lükatud ja sõit jätkus.
[Pilt: 49488-20240511_222019.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,902 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 261,803 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,374 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 122,967 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,845 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 65,511 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 24,485 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB 250TD 1991 S124 - Werewolf Werewolf 33 35,110 18-06-2017, 08:52 PM
Viimane postitus: renkss
  MB 230E 1989 W124, sm. pelle sm. pelle 7 9,251 02-03-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB E320, 1993, w124 - Ermo Ermo 52 66,252 30-04-2015, 10:52 PM
Viimane postitus: väikemees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne