Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix (/showthread.php?tid=51590) Lehed:
1
2
|
Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - hellrix - 26-08-2020 Juba pea kaks kuud on järgmine vaba aja sõiduk garaazis. Vahetuse mõtted peas, panin kuulutuse ülesse ja huvitava kokkulangemisena kui just tulin w222 vaatamast, tuli kõne ja w221 osteti koheselt käest. Järgmise auto ostul panin mingid näitajad paika enda jaoks: kindlasti S500, tume, palju lisasid, kolme kodaraga rool, luuk ja kahevärviline sisu. Eesti turul oli neid üks ainult kahjuks ja selle ka ära ostsin. Kolm-neli konkurenti oli ka aga ühel vähe lisasid, teine hall koos musta sisuga ei sobinud mitte, kolmandal vale rool ja luugita. Ostetud isendi puhul natuke närib, et ei ole pikk aga ostuhetkel see ei häirinud. Pikk on ikkagi sihvakam. Üks viga oli ka millest mind kohe teavitati. Nimelt parem esimene soft close ei toiminud. Mootor surises ja see andis lootust asi korda saada. Läksin lihtsama vastupanu teed ja tellisin iibeist teise luku koos sc mootoriga. Kui juutuub nina ees, oli vahetus kerge ja tööle see hakkas. Teine asi millega pole siiamaani ära harjunud on suuna ja püsika kangide vastupidine asetus võrreldes vana essiga. Kuigi auto on lühike, on see tehtud kliendi jaoks. Nimelt taga on vent istmed ja ees pole ning kindalaekas on pult omale koha leidnud. Kuna vana omanik tahtis reg. numbri endale jätta siis sai ka vähe edevam nummer tellitud. Model S 500 4MATIC Engine 278929 30 272539 Transmission 722967 06 324275 Interior LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BROWN (864A) Paint 1 MAGNETITE BLACK - METALLIC FINISH (183U) Release Date 2015-05-05 Delivery Date 2015-05-06 05U MBCONNECT - REMOTE ONLINE 06U MBCONNECT - BASIC SERVICES 10A OIL OFFSET AMOUNT +1000 ML OIL 183U MAGNETITE BLACK - METALLIC FINISH 223 REAR BACK REST ADJUSTMENT AND HEAD RESTRAINTS, ELE 229L GERMANY 231 GARAGE DOOR OPENER 233 AUTONOMOUS INT. CRUISE CONT. PLUS (DISTRONIC PLUS) 235 ACTIVE PARK ASSIST 237 ACTIVE BLIND SPOT ASSIST 238 ACTIVE LANE KEEPING ASSIST (FAP) 249 INTERIOR AND EXTERIOR MIRROR,AUTOMATICALLY DIMMING 253 REAR-END COLLISION WARNING AND PROTECTION SYSTEM 255B MB MOBILO WITH DSB AND GGD 266 DISTRONIC PLUS CROSS SUPPORT (DTR+Q) 268 EXPANDED BRAKE ASSIST (BAS+) 269 BRAKE ASSIST PLUS CROSS TRAFFIC (BAS+Q) 271 AUTONOMOUS BRAKE INTERVENTION/WARN. FOR PED. PROT. 275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR) 276 MEMORY REAR SEAT 297 ELECTRIC ROLLER SUN BLINDS IN REAR DOOR LH AND RH 2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY 300 COLLISION MINIMIZATION BRAKE INTERV./WARNING (CMS) 305 ACTIVE BELT BUCKLE IN REAR 306 REAR SEAT BELT WITH INTEGRATED AIRBAG 30A COVER WITH ADDITIONAL DAMPER ATTACHMENT POINT 310 DUAL CUP HOLDER 314 SPORT LEATHER STEERING WHEEL WITH TRIM INSERT 332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN 350 MBCONNECT - ECALL EUROPE EMERG. CALL SYS. GEN. 2 35A VGS D4-0, D3 PATTERN 386 UNIVERSAL TELEPHONY PACKAGE 3U1 EUROPE/CIS COUNTRIES/MONGOLIA HEAD UNIT 402 REAR SEAT CLIMATE CONTROL 413 PANORAMIC SLIDING SUNROOF/GLASS SUNROOF 427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED 432 DYNAMICS SEAT,FRONT LEFT AND RIGHT 436 COMFORT HEADREST DRIVER AND FRONTPASSENGER 443 HEATED STEERING WHEEL 448 TOUCHPAD WITH ROTARY PUSHBUTTON 463 FRONT VIEW DISPLAY (HEAD-UP DISPLAY) 475 TIRE PRESSURE CONTROL 501 360°-CAMERA 513 TRAFFIC SIGN RECOGNITION 51U BLACK FABRIC ROOF INTERIOR TRIM 531 COMAND APS NTG5/NTG5.5 540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW 551 BASIC ANTITHEFT ALARM SYSTEM (ATA) 581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL 596 HEAT INSULATING+IR REFLECTG.SAFETY GLASS ALL-ROUND 610 NIGHT VIEW ASSIST 628 AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH PLUS (IHC+) 642 DYNAMIC LED HEADLAMPS, RIGHT-HAND TRAFFIC 69N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ 6P5 STEUERCODE VERTRIEB FUER CODE 475 ANFORDERUNG 729 TRIM PIECES - WOOD POPLAR 735 ADDITIONAL SCOPE TRIM PIECES 772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT 776 WHEEL ARCH ENLARGEMENT 789 AMG 20" SPOKED WHEELS WITH MIXED TIRES 810 PREMIUM SOUND SYSTEM 814 DVD CHANGER 850A LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE 864A LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BROWN 865 DIGITAL TV TUNER 867 FRONT PASSENGER ENTERTAINMENT 871 SENSORS FOR TRUNK LID OPENING/CLOSING 874 AQUABLADE INCL. HEATED WINDSHIELD WASHER SYSTEM 877 AMBIENCE ILLUMINATION 881 REMOTE TRUNK LOCKING 882 SENSOR SYSTEM AND ANTITHEFT ALARM SYSTEM 883 POWER CLOSING SYSTEM 889 KEYLESS - GO 902 FRONT COMFORT SEAT HEATERS 903 REAR COMFORT SEAT HEATER 906 PADDING AT FRONT, HEATED 907 PADDING AT REAR, HEATED 927 EURO 6 TECHNOLOGY EXHAUST GAS CLEANING 950 AMG SPORTS PACKAGE 956 AMG SPORT PACKAGE PLUS 969 COC PAPER EURO6 TECH. W/ REGISTRATION CERT. PART 2 A20 DIRECT START A21 SHIFT BY WIRE A59 FE TORQUE CONVERTER HOUSING 13.5 A65 FE CONVERTER 13.5 MM A68 TRANSMISSION HOUSING WITH DEEP OIL LINE CONNECTION A89 REDUCED-FRICTION A98 TRANSMISSION SOFTWARE RETROFIT B03 DIRECT START / ECO START/STOP FUNCTION B09 REFRIGERANT COMPRESSOR WITH MAGNETIC COUPLING B54 MBCONNECT - REAL-TIME TRAFFIC DATA F222 SERIES PRODUCTION 222 GA AUTOMATIC TRANSMISSION K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING M005 VEHICLES WITH 4-MATIC-/ALL WHEEL DRIVE M278 V8-GASOLINE ENGINE M278 M46 4.6 LITER DISPLACEMENT P09 SUN PROTECTION PACKAGE P17 KEYLESS-GO PACKAGE P20 DRIVING ASSISTANCE PACKAGE PLUS P21 AIR QUALITY PACKAGE P35 LIGHT PACKAGE (FFO) P36 SAFETY UNIT IN REAR P44 PARKING PACKAGE P54 THEFT PROTECTION PACKAGE P64 FRONT MEMORY PACKAGE P69 COMFORT HEATER PACKAGE AT FRONT AND REAR U01 REAR BELT STATUS INDICATION U10 FRONT PASSENGER SEAT WITH WEIGHT SENSING U25 ILLUMINATED DOOR SILL U26 FLOOR MATS - AMG U28 H.D. BRAKES U60 PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD U67 230 V SOCKET IN REAR U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - hellrix - 27-08-2020 Ebameeldiva üllatusena olid esituled peale vihmas sõitmist seestpoolt udused. Interneeduses kolades tuli välja, et see paljudel probleemiks ja manuaalis lausa ära mainitud. Hommikuks oli udu kadunud. RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - rraivo - 27-08-2020 Käi silberis uurimas, võib näkata et vahetavad garantii korras välja. Mul kogemus lähedalt, kus 2013 E klassil oli sama teema (kusjuures saksast kasutatuna silberi enda poolt toodud auto) ja tuli vahetati välja. Aga võibolla on MB oma juhendeid vahepeal täiustanud selliselt et see udune tuli ei ole enam probleem RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - Sqad - 01-09-2020 Sõbra poiss näitas pilti,mis linnas silma jäi... Sinu oma? Keegi tegi “nalja” ? RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - hellrix - 02-09-2020 Ei ole mitte. RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - nostromo - 02-09-2020 Ilus auto ja esimene W222 foorumis RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - hellrix - 04-09-2020 Eelmisest õlivahetusest Silberis möödas 10 tuhat, seega vahetasin õli ja õlifiltri, samuti õhu ja salongifiltrid. Aeg oli ka ülevaatusel käia. Gaasid olid kõik puhta nullis, see annab lootust, et silindrites veel kraapse pole . Üks väheohtlik sai ikka kirja ka, nimelt tõkiskingad puudu. Kuna tagavara ratast pole, ei osanud ka ülevaataja öelda millal ma neid veel kasutama peaks. Aga seadus on täitmiseks. Paari aasta pärast jälle minek, eks siis viskan pagassi. RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - KsenoonE - 18-09-2020 Väga boss masin : ) RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - hellrix - 21-12-2020 Masin sõidab kenasti. Kütuse kulu võrreldes vana eSsiga on arvutuslikult õite vähe madalam (vana 32000 km 11,3, uus 4000 km 11,1)aga liigub ikka nobedamalt.Väheke nänni riputasin ka külge. Esiistmete peatugedele lisasin padjad mis on pehmemad kui tagumised (pildil toonierinevus suurem kui tegelikkuses), uste külge sisse-välja keerduvad tviiterid. Ütleks, et kvaliteetne kaup, mb koodid peal ja puha. Samuti ei meeldinud mulle koopas peidus olevad rattad. Nii ette kui taha sai lisatud 15 mm flantsid ja muidugi pikemad poldid. Nüüd hea. RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - Indrekno - 22-12-2020 Need Burmester 3D stiilis tviitrid ägedad, kuidas helikvaliteet võrreldes varasemalt küljes olnud tviitritega on? RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - Oliver.L - 23-12-2020 Kust selliseid patju leida võib? RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - hellrix - 23-12-2020 (22-12-2020, 11:43 AM)Indrekno Kirjutas: Need Burmester 3D stiilis tviitrid ägedad, kuidas helikvaliteet võrreldes varasemalt küljes olnud tviitritega on?Ma eriline melomaan ei ole ja minu kõrvale midagi ebaloomulikku pole. (23-12-2020, 10:35 AM)Oliver.L Kirjutas: Kust selliseid patju leida võib?Ikka ebayst või aliekspressist. On originaali (tagumised, vast saab ka ette panna) või siis hiina järelturg. RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - Oliver.L - 23-12-2020 Tänud! Proovin omale ka leida. RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - KenOlen - 22-02-2021 Väga kena S klass. Õiged värvid, varustus ja amg pakett Minule vabalthingava W221 S500 mootori dünaamika linnas ei meeldinud. Ilmselt W222 S500 on oluliselt krapsakam ja naudatavama väändega? Küsimus ka. Minu W222 tuleb aegajalt teade, et kaassõitja turvapadi on sisselülitatud. Kas selline kiri tuleb teistel W222 ka aegajalt? Ma ei saagi aru, kas tegu on (arusaamatu) meeldetuletuletusega (eeldaks meeldetuletust hoopis, kui süsteem on väljalülistatud) või tegu on veateatega. RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - Rolz - 22-02-2021 Ega see siis ei juhtu kui keegi (jube õiges kaalus) seal istmel istub? RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - väikemees - 22-02-2021 https://mbworld.org/forums/s-class-w222/620833-front-passenger-airbag-enabled-s550.html Tundub normaalne. Mercedes miskipärast on selle turvavööde ja turvapatjade kasutamisega vähe liiale läinud. Igakord kui sõitma hakkad ja turvavööd kasutad, pead ikka nuppe vajutama, et turvavöö kasutamise teavitus eemaldada. RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - hellrix - 23-02-2021 Ei, mul sõiduk pole veel ühtegi viga eraanile mananud (kolm korda üle õla kindlasti). Küll aga kord öösel sõites läks öökaamera töösse. Nii, hakkab pihta, mõtlesin. Siis aga nägin inimese punast kontuuri ekraanil ja kui tast möödusin, tuli vana ekraaniseade tagasi. Minu teadmatus lihtsalt. RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - KenOlen - 24-02-2021 Sul ilmselt see valik aktiivne Mina imestasin veel, et mul on ju "automatic activation" märgitud ja miks night view pimeduse saabudes ise automaatelt tööle ei hakka (aga eelmist postitust lugedes jõudis kohale, et olen ise valesti arusaanud selle valiku mõttest ) Tänan asjalike vastuste eest turvavöö kirja teemal RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - Teet01 - 24-02-2021 (23-02-2021, 01:38 PM)hellrix Kirjutas: Ei, mul sõiduk pole veel ühtegi viga eraanile mananud (kolm korda üle õla kindlasti). Küll aga kord öösel sõites läks öökaamera töösse. Nii, hakkab pihta, mõtlesin. Siis aga nägin inimese punast kontuuri ekraanil ja kui tast möödusin, tuli vana ekraaniseade tagasi. Minu teadmatus lihtsalt. Kusjuures päris tihti märgib ära ka suuremad metsloomad(näiteks kitsed), kui nad juba teel või päris tee ääres on. Rebased ja jänesed jätab minu auto igatahes märkimata. RE: Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix - KenOlen - 15-04-2021 (24-02-2021, 10:25 PM)Teet01 Kirjutas:(23-02-2021, 01:38 PM)hellrix Kirjutas: Ei, mul sõiduk pole veel ühtegi viga eraanile mananud (kolm korda üle õla kindlasti). Küll aga kord öösel sõites läks öökaamera töösse. Nii, hakkab pihta, mõtlesin. Siis aga nägin inimese punast kontuuri ekraanil ja kui tast möödusin, tuli vana ekraaniseade tagasi. Minu teadmatus lihtsalt. Mul on ööist maanteesõitu vähe olnud Mersuga ja kogemus napp night visioniga. Senini on inimeste tuvastamine toimunud hääletult ja punane kast ümber inimese on märgatav ekraani vaadataes aga aknast teed jälgides jääks see küll märkamatuks. Ilmselt on targem üldse night visioni kuvamist mitte sisselülitada, kui see automaatselt ennast ilmutab. Ma usun, et spidomeeteri ekraanilt kadumist ja pildi tekkimist märkab silm juba kindlasti alati. Siiani on tuvastatutd jalakäijad olnud mitte sõidu trajektooril ja võibolla sellepärast pole auto piiksuga märguannet põhjendatuks pidanud ja erilist tähelepanu otsinud? |