EMU dünos käidud, lahtise turbiiniga täitsa tublid 315whp, mootorist seega ca
375hp/280kw, 650nm. Turbiin libiseb ca 1000 pööret. Stock kollektoritest ja 8 kojast rohkem välja ei pigista ka, ma ausalt öeldes üle 250kw ei osanud oodata. Rõhk 2,5bar, proovisin ka 2,8 aga vääne hoopis vähenes, seega selle turbo ja kollektoritega on piir ees.
W210 E55AMG näitajad on ületatud, järgmiseks eesmärgiks on W211 E63.
https://www.youtube.com/watch?v=GuXz2MLn...ture=share
Esimene auto kus tuhatoos sai lõpuks kasutust, peale sentide hoidmise.
Tegemist siis 722.6 käigukastile mõeldud kontrolleriga.
Päris mõnus on sõita nagu valge inimene, vahetab käike nagu tavaline automaat ja olemas loomulikult ka manuaalne reziim, saab igal ajal ja asendis ise käike üles-alla lapata. Menüüd annab ikka klõpsida, kõiki vahetusi saab erinevatel koormustel reguleerida, erinevad turbiinilukustuse variandid, eraldi boost controlleri menüü jne.
Minu arust võiks ikka manuaal olla
Muidu täitsa viisakas masin.
Ilus kohe vaadata kui masin valmib. Automaat on väga hea ja kui veel juhtida ka saab. Eriti kui veel suuremas linnas elada. Ja üldse hea naist silitada või teise käega purksi järada.
Eks see manuaal on maitse asi. Hetkel ei näe ühtegi põhjust miks ma manuaali peaks ihkama, automaadil saab praegu nupust käike igal ajal ja igas asendis kasvõi põhjagaasiga vahetada, boost ei kuku käiguvahetusel jne. Võibolla jah et manuaaliga saad kohapeal kiunuma lasta ja siis kolksuga pedaal üles, aga see ei paku mulle pinget. Lisaks säilivad auto põhiomadused: takso, diisel, automaat - ehk kõik mis kiireks sõiduks vajalik.
Soovitan sul torud flantside küljest lahti võtta ja kõik torud eraldi laua peal kokku keevitada, siis lasta jahtuda ja uuesti proovida, kas otsad istuvad nagu enne. Tihtipeale ei istu ja on vaja veel korrigeerida.
Muidu on oht, et kisub väga kõveraks. Flants proovi ka enne torude keevitamist võimalikult sirgeks pressida, siis on pärast vähem vaja lihvida.
Väga viisakas kollektor
Päris hea töö, ega teisiti vist ei pääsegi kõiki keevitusi tegema.
Torud vahelt välja ikka jah pärast, muidu ei mahu keevitama.
Alustasin kollektori lõpliku keevitusega. Lõikasin kõigepealt kolm parempoolselt runnerit vahelt välja ja keevitasin ümberringi ära, siis valmis runnerid punktisin ajutiselt uuesti flantside vahele õigesse asendisse tagasi. Kuuse poolt jäid kolm runnerit kokku ja pika flantsi poolt lõikasin runnerid uuesti lahti, nüüd sain kolm omavahel ühenduses olevat runnerit uuesti küljest ära võtta ja kuuse poolt lõplikult kokku keevitada. Ma mingit eraldi kuuske üldse ei teinudki vaid lõikasin runnerid turbo flantsist alates lahti, kokku keevitamisel pidin kuuse "tipu" lihtsalt seestpoolt keevitama ja tundub et jäi hea. Siis lasin paari punktiga runnerid uuesti pika flantsi külge tagasi et vasakpoolsed vahelt ära võtta ja et turbo flantsi asend pika flantsi suhtes ära ei nihkuks. Kui vasakpoolsed 3 runnerit ka omavahel kokku saan, siis lõikan kõik 6 runnerit uuesti flantsi küljest lahti, panen flantsi plokikaane külge ja keevitan runnerid lõplikult flantsile külge.
Paralleelselt jookseb siin ka teema:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=13155
Sain Hentsi käest difri sisu ka tagasi, lasin LSD jupi vahele teha. Alla läheb S400CDI differ mis peaks kannatama 1000++nm, lahtine on veel veovõllide lahendus.
Radikad mootori- ja tomatikastiõlile
Ja keskmise suurusega koonus, 4" avaga. Radikad ja koonuse sain VKM-ist.
(01-04-2015, 11:46 PM)erx000 Kirjutas: [ -> ]...
Ja keskmise suurusega koonus, 4" avaga. Radikad ja koonuse sain VKM-ist.
...
Kuidas plaanid tagada sisselaskele külma õhu pealevoolu? Koonusfiltriga (eriti säärase jurakaga) on see kaunikesti keerukas ettevõtmine...
Ootan huviga kommentaare libaLSD toimivusele, eriti selle kestusele.
Toimib küll ise olen ühe sellise luku lõpuni sõitnud kestab päris pikalt. Mul oma kutsikal praegu ka selline sees plus kettad.
Wow jah, väga hea teema, edu
Innovate EGT kell, eelmine hiina replica töötas 2 päeva.
Silberi külastus läks sel korral üllatavalt leebelt, difri külgmised tihendid 7.80/tk, veovõlli poldid 1.10/tk, pihusti seibid 3.10/tk, kollektorite tihendid ka Reinziga samas hinnas. Mõned elementaarsed varuosad on täiesti b-osa hinnaga.
Downpipe ka valmis, garaasis vedelesid korralikud Sierra OHC püksid ja mul jäi üks lauge põlv wg-le puudu, seega nostalgia mõttes sai üks tükk Sierrat ka külge. Loodan et toob head õnne.
Kolle käis liivapritsist läbi ja 800c värv peale
Valmisprodukt
Hästi said hakkama, ega seda kõike lihtne teha pole.
(17-04-2015, 06:57 PM)sten130 Kirjutas: [ -> ]Väga kena kolle
Eks sai vaeva ka nähtud.
Sõidab. Alguses ostetud koonus jäi napilt liiga pikaks, võtsin lühema ja jämedama. Pimedas korra sain 195 lamelliga proovida, boosti üle 2,5 bari ei saanud lasta kuna 100kmh juures pidamist pole absoluutselt. Eelmise turbo ja kollektoriga võrreldes on ikka kaks vahet, nüüd 2,5 bar boostiga on vasturõhk 2,4bari, enne oli kõvasti üle 3 bari. Seega hingamine on hoopis teine. Homme suvekad alla ja proovima "seadistada", pimedas ei näinud kas viskab musta või mitte. Huvitav tähelepanek on veel see, et turbo on palju vaiksem kui eelmine, eelmine tegi spoolimisel palju kõvemat vilet.