06-12-2013, 01:30 PM
Mootorikett ja pinguti on põhjus miks vanadel mootoritel süüdet varasemaks keeratakse ehk kompenseeritakse väljaveninud ketti. Kulunud kett võib ka ujuda- lihtsalt üks teooria, ei ütle et keti vahetus vea kõrvaldab.
(24-12-2013, 05:29 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]ASD puhul vaja jah hunnik torusid, paak, hüdropump (RV küljes) jne.Ei ma mõtlesin tavaline piduritoru salongist käsihoovast difrisse, tehasesüsteemil ma ei näe mõtet. Nagu hüdrokäsipidur aga surve ei lähe mitte pidurisuportitesse vaid difrisse, lihtsamalt öeldes. Pisike anum ja silinder on salongis käsihoova küljes.
Aga kõigepealt vaja differ kokku panna
(24-12-2013, 04:01 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Edit: Kuuldavasti on W124 alt leitud ka nii väikest difrit nagu on W201 väike differ - ise pole ühtegi sellist veel kohanud W124 all. Vaevalt W202 all nii väikest difrit leidub.
(24-12-2013, 05:52 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Mäletamistmööda keegi Rootsis kasutas kraani drosseldamiseks. Pump oli ikkagi olemas. Aga tegemist oli 100% võistlusautoga, mitte tänavakõlbulikuga. Kus sa selle silindri toas paned?
(24-12-2013, 01:46 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Istallida sinna minu LSD vidin ja asjast saab reaalselt toimiv LSD.
(02-01-2014, 05:54 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Mis tollest kórgsurvepumbast sai?