Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Uut nii palju, et peale läks w210 orig EDC elektrooniline pump ja programmeeritav aju, vana mehh pump läks müügiks. Nüüd peaks saama tahmast praktiliselt lahti ja kõiki parameetreid on võimalik igas asendis lihtsalt läpakas muuta. Varsti viskan rohkem pilte ja juttu.

[Pilt: HOZ5mhH.jpg]
Tänud jälle Hentsile kes juppe hankis.Eusa_angel
Pumbas uuesti 7.5mm elemendid, 8mm toimis väga hästi aga lagistas kõvasti, 220cc kütet ära põletada ei suutnud ka. Nüüd tahaks vahelduseks tänavasõidukõlbulikku seadet proovida, laginast ja suitsust peaks enamvähem lahti saama, veel üle mõistuse turbo lag likvideerida ja jääme kevadet ning avalaksu ootama. Eusa_angel

[Pilt: mTl5HfL.jpg]


[Pilt: D2sgrVa.jpg]


[Pilt: 0ZgGJMa.jpg]
Kahtlaselt palju wg klappe. Läheb väga huvitavaks, jälgin huviga! Eusa_whistle
Kevad võiks juba kiiremini tulla. Jälgin ka huviga! Eusa_dance
Ma võib-olla tehnikast kauge isik .... aga ... See el pump ju ei lahenda Turbo-LÄÄGIMIST kui föön jääb samasuguseks. Suitsu korjab ära - selles ma ei kahtle. Aga kas poleks mõtekam 2 pisema turbsi peale ehitada. 3-le pütale 1 ning teisele 3le teine turbo. Lääg kaoks ja suits kah. Hüper-Boosti küll välja ei võlu aga tänaval sõidetavamaks muutuks ta iga kell. Või siis kogu seda projekti veel suurema nurga alt vaadatuna ... kas CDI poleks juba veitsa otstarbekam - nii nagu Teemu seda teeb... Smile
(03-11-2016, 09:04 PM)apsik Kirjutas: [ -> ]Ma võib-olla tehnikast kauge isik .... aga ... See el pump ju ei lahenda Turbo-LÄÄGIMIST kui föön jääb samasuguseks. Suitsu korjab ära - selles ma ei kahtle. Aga kas poleks mõtekam 2 pisema turbsi peale ehitada. 3-le pütale 1 ning teisele 3le teine turbo. Lääg kaoks ja suits kah. Hüper-Boosti küll välja ei võlu aga tänaval sõidetavamaks muutuks ta iga kell. Või siis kogu seda projekti veel suurema nurga alt vaadatuna ... kas CDI poleks juba veitsa otstarbekam - nii nagu Teemu seda teeb... Smile

Läägimise kõrvaldamise osalised vahendid on kahel viimasel pildil, pump seda tõesti ei muuda. Tuleb üks pisem turbo juurde.
Kui Black Smoke Racingu autot silmas pead, siis minumeelest ei ole nad seda siiamaani OM606-le võrdselt käima saanud, ainus pluss on see et üle ei kuumene. CDI on muidugi omamoodi huvitav, aga praegu sinnapoole otseselt ei tõmba.
Üle pika aja paar sõna, auto mitu kuud seisnud ja viimane aega hakata suveks valmistuma.

Viimane uuendus:

[Pilt: XBhsZDT.jpg]

[Pilt: eaHU3U0.jpg]

[Pilt: 8vqNTjm.jpg]

[Pilt: LEy2RVH.jpg]
volkswageni nupud? Mercedesel on vähe teised, välja ei paista.
(08-03-2017, 08:34 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]volkswageni nupud? Mercedesel on vähe teised, välja ei paista.

Paistavad ikka välja, pluss ja miinus on näha. Need pole nupud vaid labad, W221 roolilt.

Peaks olema samad labad: [Pilt: 912811d1333793964-oh-lord-wont-you-buy-m..._5831m.jpg]
Kuidas mootori osakonnas lood on?
Vaikselt teen uut kollektorit. Nagu piltidelt näha võib, siis seekord tuleb õnneks lihtne ja loogiline lahendus. Icon_biggrin Kolmas wg tuleb veel juurde, ruumiga eriti priisata pole aga ehk siiski mahub ära.

Suureks turboks jääb sama HX52 mis enne oli. Võtsin vana kollektori flantsist hi-tech lahendusega kolmest teljest fikseeritud negatiivi, nii saab turbo samasse asendisse sättida nagu enne oli ja visuaalselt tekkis terviklikum ettekujutus mis kuhu ära mahtuma peaks. Vahepeal juba tundus, et vanad käiguhoovad võiks ära visata. Icon_lol

[Pilt: Icr8JqJ.jpg]

[Pilt: U9MVxne.jpg]

[Pilt: auii2js.jpg]

[Pilt: fLsSimL.jpg]

[Pilt: zNIxAjy.jpg]

[Pilt: FYmBX09.jpg]

[Pilt: OWLooQp.jpg]
Ma ei saa hästi aru, kell ka palju võibolla sellest Big Grin Kas kolmas wg läheb sisselaske torustiku?
(06-04-2017, 11:26 PM)arts24h Kirjutas: [ -> ]Ma ei saa hästi aru, kell ka palju võibolla sellest Big Grin Kas kolmas wg läheb sisselaske torustiku?

Need kaks mis pildil hakkavad väiksest turbost mööda käima, kolmas läheb downpipesse. Sisselaskesse tuleb veel eraldi klapp.
Kas selle nimi on, et süües kasvab isu? Big Grin
(07-04-2017, 07:19 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Kas selle nimi on, et süües kasvab isu? Big Grin

Isu oleks saada seekord auto sõidetavaks, mitte et 4000 pöörde juures 480kw selga lajatab ja enne seda on 80kw. Icon_biggrin

Kolle veel üsna robustne, aga vaikselt hakkab kuju võtma. Full boostiga peaks kaks silindrit käima läbi koja ja neli ülejäänut jagunema kahe wg vahel, eks gaasid lähevad lõpuks ikka sealt kust kergem minna, aga selline 2-2-2 oleks teoorias ilus.

[Pilt: vryuFw2.jpg]

Turbo osas siiski väike muutus, igaks juhuks võtsin pro52-e. Kuum osa tavalise hx52-ga identne, aga külm osa ca 5mm suurem.
Jään ikka jätkuvalt ekskavaatori turbote juurde. Big Grin

[Pilt: TwXHpAE.jpg]

[Pilt: RPApCd0.jpg]
Ilus on vaadata kohe, pilt palju selgem algul tundus et tooksid nagu 3 silindrit otse tagumisse wg klappi see tekitas segadust. Icon_razz
Mis rõhupealt oled mõelnud esimesed 2wgd avada? Sisselaske klapist ka pilti on? Mis turbo ja millise võimekusega see väike föön on?
Dislaga on jah see jama seni kuni turbot taga ei ole on üsna võrr.
(11-04-2017, 08:16 AM)arts24h Kirjutas: [ -> ]Ilus on vaadata kohe, pilt palju selgem algul tundus et tooksid nagu 3 silindrit otse tagumisse wg klappi see tekitas segadust. Icon_razz
Mis rõhupealt oled mõelnud esimesed 2wgd avada? Sisselaske klapist ka pilti on? Mis turbo ja millise võimekusega see väike föön on?
Dislaga on jah see jama seni kuni turbot taga ei ole on üsna võrr.

Väike turbo on w210 3.2cdi pealt, geomeetriaga. Klappide seadistamine saab selgeks seadistamise käigus, aga väike turbo üle 1,8-2 bari ei pea puhuma.
Kolle valmis, vaja veel natuke lihvida, freesida, liivaprits ja värv. Kui downpipe paika saab, siis tuleb kolmas wg veel juurde.

[Pilt: JlhM7jA.jpg]

[Pilt: WGIBSsJ.jpg]

[Pilt: sfJRrvc.jpg]

[Pilt: g26BRG7.jpg]

[Pilt: 4uxGgtj.jpg]

[Pilt: 1oij6Y6.jpg]

[Pilt: jN05JcY.jpg]
Väga äge! Palju sa umbes vana koldega sõitnud oled? Väga värske näeb välja. See asi võib päris varakult tööle hakata 320cdi tõmbab küll päris maast madalast.
Ullud, ma ütlen!Ninja

Millega sa plaanid selle jõu maha kleepida?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16