Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Väärikalt ikka väänet!
(12-08-2015, 08:49 PM)TonyT Kirjutas: [ -> ]Väärikalt ikka väänet!

Kuuldavasti saab CDI`st juppmaad suuremad numbrid kätte ja poole lihtsamalt. Su autot vist tehakse ka sealsamas, kus väidetavalt BMW 535`st saadi rattast 410kW ja 1200Nm väänet. Mis stock käigukast selle peale arvas, ei oska ma paraku öelda.
Nii, et kui sa kutsika käima saad, siis tuleb ka kiirelt mootorit tuunima hakata.

Aga jah, vana lahtivõtmata moto kohta sigahea tulemus.

Kui ma enda küna (kah OM606) kunagi valmis saan, siis tahaks proovida ka 2 turbo süsteemi. HX30+HX52 näiteks. Ruumiga on kitsas, aga saab vast hakkama, alati on saadud.
Kas sa tegeled autode tuunimisega iga päevaselt või teed mersut lihtsalt hobikorras?
(13-08-2015, 04:44 PM)124STD Kirjutas: [ -> ]Kas sa tegeled autode tuunimisega iga päevaselt või teed mersut lihtsalt hobikorras?

Kui küsimus mulle oli siis ei tegele, ehitan ainult enda autosid.
One Mile Challenge 2. etapp edukalt läbitud, sel korral tuli 280kmh, võib rahule jääda kuna võrreldes eelmise etapiga sai tehtud ainult kosmeetilisi uuendusi, raua ja turbo osa ei puutunud. Esimesel katsel lendas poole maa peal sisselaskelõdvik lahti, päris hea paugu tegi 3,2bari peal. Big Grin Õnneks lõhkus lõdvik ära ainult ühe väikse rõhuvooliku ja tänu ehituskaubast toodud 4min liimile ja hunnikule nipukatele sai teine katse edukalt sooritatud. Seekord tuli ka B klassi kolmas koht, seega kaks karikat ja kaks šampust, neljas koht oli Omega 279kmh seega kolmas koht oli üsna nibin-nabin. Big Grin Auto sõitis nagu unistus, kütusekogusega sai natuke üle pingutatud ja musta viskas liiga palju aga üldjoontes võib rahule jääda. TDI ja Xd meestele jälle natuke latti tõstetud. Smile
Tehnilises kontrollis olid seekord teised näod ja lükkasime tehnilise järjekorras autot jälle käsitsi auto haaval edasi, käima ei pannud. Tehnik vaatas kapotialust ja küsis mis turbo, palju jõudu jne, rääkisime pikad jutud maha ja kui ütlesin lõpuks et see on DIISEL siis tehti jälle silmad suureks nagu eelmisel korral. Big Grin

[Pilt: 123_zpszekph9jo.jpg]
Väga jõhker! Eusa_clapEusa_clap
Sa ikka üldse armu ei anna. Hakka või ise disla poole vaatama. Smile On juba plaanis see rekord ka millalgi ära purustada?
(13-08-2015, 04:32 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]
(12-08-2015, 08:49 PM)TonyT Kirjutas: [ -> ]Väärikalt ikka väänet!

Kuuldavasti saab CDI`st juppmaad suuremad numbrid kätte ja poole lihtsamalt. Su autot vist tehakse ka sealsamas, kus väidetavalt BMW 535`st saadi rattast 410kW ja 1200Nm väänet. Mis stock käigukast selle peale arvas, ei oska ma paraku öelda.
Nii, et kui sa kutsika käima saad, siis tuleb ka kiirelt mootorit tuunima hakata.

Aga jah, vana lahtivõtmata moto kohta sigahea tulemus.

Kui ma enda küna (kah OM606) kunagi valmis saan, siis tahaks proovida ka 2 turbo süsteemi. HX30+HX52 näiteks. Ruumiga on kitsas, aga saab vast hakkama, alati on saadud.

Kes, või kus 410kw ja 1200nm Bemmi mootorist võttis kui saladus pole? CDI muidu tore ja lihtsam tuunida, kuid pihustite suurused natuke piiravaks teguriks ja palju just ei ole inimesi kes oskaks/tahaks neid suuremaks leiutada.

Õnne soovid kõva tulemuse puhul muidu Erx !
(16-08-2015, 03:29 PM)arts24h Kirjutas: [ -> ]Sa ikka üldse armu ei anna. Hakka või ise disla poole vaatama. Smile On juba plaanis see rekord ka millalgi ära purustada?

Ei ole veel plaane teinud, kõik on võimalik.Eusa_angel

Vahelduseks kapoti alt ka üks video, pärast 280kmh välja pigistamist.
https://www.youtube.com/watch?v=1Of0HT8_HUM
OMC-st üks video ka, varsti peaks pikem video ka üles saama. https://www.youtube.com/watch?v=rk0HdUtq...WL&index=8
Ma huvi pärast küsin. Kas sa oleks mingi raha eest nõus autost loobuma?Eusa_drool (Endal kahjuks selline raha puudub arvatavasti)
(22-08-2015, 10:52 PM)free4offers Kirjutas: [ -> ]Ma huvi pärast küsin. Kas sa oleks mingi raha eest nõus autost loobuma?Eusa_drool (Endal kahjuks selline raha puudub arvatavasti)

Eks igal asjal on oma hind, mõistliku summa eest täiesti reaalne.Eusa_angel
Sellist autot ihkaks kindlasti paljud kuid tegemist siiski 100% hobiautoga ja sobiks ainult tõsisele tehnikahuvilisele.
Viimasest OMC-st pikem video: https://www.youtube.com/watch?v=AerwuLm2...10&list=WL

Nüüd kiirendusel ka käidud, 1/4 miili aeg 12,73sek 192kmh, võib rahule jääda, oli üsna palju aeglasemaid autosid.Eusa_angel Kohaltvõtt on natuke kehv, kaks varianti kas ei ole veel rõhk üleval või kui rõhk üles jõuab pole enam pidamist.

https://www.youtube.com/watch?v=dOtuYfyu...11&list=WL

Mis edasi saab pole veel kindel, eesmärk oleks OMC-l väike kiiruselisa saada aga kuna sinna on veel üle poole aasta aega siis on kõik võimalik.
Korraliku paugutaja oled ikka kokku kruvinud Eusa_angel
Well done!Thumbsup

Näha on hästi, et kohapealt minek jääb nagu tavapäraseks, kuid 2-3 sekund on hirmsa matsuga. Kas auto sirge hoida ka keeruline, kui rõhk üles jõuab?
(12-10-2015, 04:36 PM)MarJ Kirjutas: [ -> ]Korraliku paugutaja oled ikka kokku kruvinud Eusa_angel
Well done!Thumbsup

Näha on hästi, et kohapealt minek jääb nagu tavapäraseks, kuid 2-3 sekund on hirmsa matsuga. Kas auto sirge hoida ka keeruline, kui rõhk üles jõuab?

Kohapealt on jah raske minema saada, kui ära spoolib siis peab veidi rooliga korrigeerima küll.Eusa_angel Tegin kõik katsed automaatrežiimis ja kickdowni max pöörded olid 5200 peal, kui muudaks selle 6200 peale või laseks manuaalrežiimis 1-2 käikudega kiunuma siis keriks kuni 3. käigu lõpuni. Praegu võttis käiguvahetusel hinge kinni ja oli pidamine ka parem, 3. käiguga oli juba täitsa hea.

Esimene katse, ilma launchimata, stardis vajutasin lihtsalt gaasi põhja, aeg oli 0,5sek kehvem kui eelmises videos bemmi kõrval(neljas katse). Audi sai päris hästi minema aga lõpus pressisin siiski toore jõuga mööda, siin näha ka kuidas alguses saba liputab.
https://www.youtube.com/watch?v=bJiUcBIW...12&list=WL
(12-10-2015, 07:13 PM)erx000 Kirjutas: [ -> ]
(12-10-2015, 04:36 PM)MarJ Kirjutas: [ -> ]Korraliku paugutaja oled ikka kokku kruvinud Eusa_angel
Well done!Thumbsup

Näha on hästi, et kohapealt minek jääb nagu tavapäraseks, kuid 2-3 sekund on hirmsa matsuga. Kas auto sirge hoida ka keeruline, kui rõhk üles jõuab?

Kohapealt on jah raske minema saada, kui ära spoolib siis peab veidi rooliga korrigeerima küll.Eusa_angel Tegin kõik katsed automaatrežiimis ja kickdowni max pöörded olid 5200 peal, kui muudaks selle 6200 peale või laseks manuaalrežiimis 1-2 käikudega kiunuma siis keriks kuni 3. käigu lõpuni. Praegu võttis käiguvahetusel hinge kinni ja oli pidamine ka parem, 3. käiguga oli juba täitsa hea.

Esimene katse, ilma launchimata, stardis vajutasin lihtsalt gaasi põhja, aeg oli 0,5sek kehvem kui eelmises videos bemmi kõrval(neljas katse). Audi sai päris hästi minema aga lõpus pressisin siiski toore jõuga mööda, siin näha ka kuidas alguses saba liputab.
https://www.youtube.com/watch?v=bJiUcBIW...12&list=WL
jõhker ikka! Drool
Viimast videot vaadates vaatasin, miks se audi gaasi maha lasi, pärast klappides kuulates jõudis kohale et lihtsalt toore jõuga kiirendasid kui postist mööda!
Ootan isegi huviga, mis vanast diislist tulema hakkab või kunas miski järgi annab.....

[Pilt: 42947-DSC_0158.JPG]


...ega ma seda turbot mõistagi enda tarbeks ei ostnud.

Ehk siis kui Tartu kanti satud, tule lelule järgi.
Ulme! Unibrow Vaesed kepsud ma ütlen.
Eks on välja käidud erinevaid variante, keps on muidugi kõige loogilisem, aga teoreetiliselt võivad minna ka mootorikäpad, käigukasti sisendvõll ja muidugi kardaan/veovõll. Midagi raudselt läheb. Nod
Rattast võiks tulla 400kw/850nm, siis on sellest pumbast kõik võetud.
Haige värk, ma ei oska muud öelda Thumbsup
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16