Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300SE 1987 W126 - ashton
#21
Kaugel see kevadki enam on..seniks natuke pilte ja lugemist,nendele kellel veel sellist infot napib.

[Pilt: 69932-325945849_851500845952863_77531707...7596_n.jpg]

Universaal.. velg isegi meeldib natuke

[Pilt: 33822-324762553_493435352944109_27332963...4862_n.jpg]




Monteverdi poolt konstruitud kolm versiooni. Segu Monteverdi Tiara ninast, esitulede prillid natuke nagu Aston Martin DBS ,
kergelt viskamas Alfa Romeo Alfettat kuskilt. No ja tagatuled on üldse Peugeot 505 pealt ümber tõstetud! Tagaosa meenutab mulle Jaguarist midagi.. 

Hinnaks kerge 172 000 franki

[Pilt: 38429-325550610_721121879557624_57003976...6174_n.jpg]



LOTEC (Saksamaa)
1984.aastal palus anonüümseks jääda sooviv Tokyo panga manager ehitada võimalikult eksklusiivne W126. Tulemuseks Lotec Ambassadeur - mersust võeti vaid kere..ülejäänud on Lotec-i enda rats ,tuuning ja visioon. 5.6 M117 kone, kahe turboga 550 hobest.

[Pilt: 86935-325954390_711774080642199_23886618...5885_n.jpg]


CLARIONI TÜMPS
Belgias ehitatud 6.0 AMG mootoriga auto salongis räiiige tümakas G80 seeriast -  roolist paremal käel oli võimalik EQ-tada ja viimast taga ajada.Sellest mudelist vbl hiljem pikemalt

[Pilt: 64279-325707820_523842916512156_54822579...5180_n.jpg]

Clint Eastwood oma pilli tankimas

[Pilt: 86229-327768211_3440310176291545_7940229...0996_n.jpg]






Jätkub..
Vasta
#22
Tooge mu lihtne 300SE kohe ! Big Grin

[Pilt: 67655-326084589_5804151666373113_2747260...8912_n.jpg]
Vasta
#23
Kena hooaja algust !

Kiire õlivahetus ja tuld

[Pilt: 73779-339021857_155620640779158_68631224...1171_n.jpg]
Vasta
#24
JA LAIALI TA LENDASKI..

Teel Kesk-Eestisse käis kolin läbi mootorist ja plokist mingi kaika läbi lõi. Miski ei viidanud eelnevalt,et selline juhtum võiks aset leida.

[Pilt: 28993-334168665_628343515579990_42747987...8242_n.jpg]


[Pilt: 36566-343508775_1262394954669492_7586062...1753_n.jpg]


Ilma nautimas...

[Pilt: 84978-343578230_778653823958232_58823132...5632_n.jpg]

[Pilt: 55869-343301168_210763581772143_34042112...3569_n.jpg]

Keps ei hüüa tulles.....
Vasta
#25
Kurb kuulda.

Õlirõhk enne kolksu ei kukkunud? Samas, kes seda ikka sõidu ajal jälgib, eksole.

Mida võiks vaadata lammutamisel: kas purunenud silindri küünal on oluliselt heledam, kui teised?

Mul on üks M103 üle... Eusa_whistle
Vasta
#26
Ise arvaks ka ,et kuna olin möödasõidul ,siis kõrge pöördega kadus õlitus ära ja kella vaatasin ,siis kui juba pulgad risti olid sees ja pidurit tallasin. Ei jõudnud reageerida kuidagi..
Mootori osas saab arutada..
Vasta
#27
Kas keps läks pooleks ja tungis külje pealt välja? Ma kümneid aastaid tagasi sõitsin ühel Fiatil kepsu külje pealt välja. Pöörded ekstra kõrged ei olnud kui see juhtus.
Vasta
#28
Täpselt ei vaadanud üle..igatahes õli jooksis välja ja kui puksiiri plate peal kaldus seisis ,siis tuli veel korralik kogus õli välja. Nii ,et kuskil üleval pool karterit auk sees ?? Praegu vedeleb Lesvenis
Vasta
#29
Mootor vahetatud..saab sõita.

Vana siis selline : 

[Pilt: 55852-356396279_997037837981771_87364555...8164_n.jpg]
Vasta
#30
Pirita teel sõitis vastu 040 must SE- kerega isend.. nr märk oli vist 500 FHL.. ütleme nii,et veebruari keskel halli ilmaga väga erutav vaatepilt !!
Tänan tähelepanu eest!
Vasta
#31
[Pilt: 87329-rip_bruno_sacco.jpeg]
Vasta
#32
See pärand, mida see Mees lõi, on mõõtmatu! Meie õnn on see, et saame sellest osa.
Väga karakteriga isik, keda natukenegi huvitab, soovitan ta intervjuusid lugeda ja elufilosoofiat studeerida!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#33
(29-09-2024, 11:50 AM)Rolz Kirjutas: See pärand, mida see Mees lõi, on mõõtmatu! Meie õnn on see, et saame sellest osa.
Väga karakteriga isik, keda natukenegi huvitab, soovitan ta intervjuusid lugeda ja elufilosoofiat studeerida!

Kui on viitsimist saada siia mõni link,mida tead.
Vasta
#34
Siin eilne FB postitus (Karlova autopood) , hästi sõnastatud minu meelest: 

Suure kurbusega tuleb tunnistada, et lahkunud on Bruno Sacco, kes oli Mercedese peadisainer aastail, mil Mercedes lähtus põhimõttest, et vorm järgib funktsiooni ning defineeriti Mercedese horisontaalne ja vertikaalne identiteet. Tulemuseks olid silmale meeldivad ajatu disainiga ikoonilised autod, mis muutsid Mercedese liialduste ja eputamiseta moodsaks, kuid suudavad sama edukalt väärika ja elegantsena ka vananeda. Võibolla loodi sel ajal kõige paremad Mercedesed üldse ja mitmed neist olid parimad sõiduautod üldse.

Bruno Sacco on öelnud, et Mercedes oli tema elu ja nüüd, pärast ta lahkumist, luban, et püüame selle suurmehe pärandit alati kalliks pidada ja edasi hoida.
Aitäh, härra Sacco. Aitäh!
Vasta
#35
https://www.youtube.com/watch?v=KzamWcqfV9I

https://turtlegarage.com/cars/unmistakab...ar-design/

Bruno Sacco was particularly proud of the saloons and coupés of the 126 series.
[Pilt: mq8-original-aspect.jpeg]

https://www.mercedes-benz.com/en/vehicle...ssed-away/

Viimast lugedes tekkis mul mõtteis küsimus, kas näiteks tänases VEHO's mõni tegelane seda nime kunagi ka kuulnud on?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#36
Nonii mõne sõnaga ka möödunud suvest. Kokku tuli ca 10 000 km läbisõitu.

Kasutasin autot igapäevaselt alates 31.märtsist

[Pilt: 24322-31.marts.jpg]
[Pilt: 69895-31.marts2.jpg]



Tänu varajasele hooaja algusele 5.aprillil siis korraks nii....

[Pilt: 28276-5.aprill-lumeall.jpg]



Juuni alguses sai esisilda natuke remonditud...naljakas ,et kuna auto on suur ja raske ja uimane ja vedel tegelikult,siis mingit OLULIST sõidukvaliteedi hüpet sellest remondist ei täheldanud. Veidike on nagu konkreetsem/tihkem.  Sisuliselt võib see auto ka "pool raibe " olla ,aga sõidab siiski üsna sujuvalt. 

  Juuni lõpus kooles ära Vasalemmas sõidu pealt. Laadimine kadus ja lükkasin toore jõuga mõned sajad meetrid poe ette seisma.Smile  Mul on varem ka seda probleemi olnud ,et lööb armatuuris tule põlema , sureb välja ja enam käima ei saa. Kõik vool kadunud ..võtit keerates täiesti tumm. Eelmine aasta vahetasin ka aku.


Võtsin geneka harjad maha, jala rongijaama, linnast Luha tänavalt uued harjad ja siis teise autoga tagasi. Ükski närv ka ei liikunud ,ilm oli ilus ja meel rõõmus Smile  "easy fix"  
 
[Pilt: 75357-w126genekaharjad.jpg]
[Pilt: 22396-w126harjadevahetamine.JPG]




13.oktoober sai lõplikult garaazi ära pandud. Enne seda veel korralik puhastus ja kuna suvel seisab auto puude all koguneb ette kapoti alla lehti ja muud sodi päris usinalt. 

Sai sealt järjest nagu puhastatud nii tolmuimejaga kui ka lehepuhuriga ja lahti võetud.Aku alune plaat sai puhastatud ja lihtsalt ülevärvitud ,et veidi viisakam saaks. 

[Pilt: 56298-aku_alune.JPG]

Sealt edasi esiklaasi alune ja tulemüüri osa,kust koos salatiga tuli ka mingi must pasta välja. Seal samuti mingit läbivat roostet ei ole õnneks,aga tegelema peaks. 
Kõik oli seda jubedat pas... täis. Keegi pole ilmselt varem piilunud sinna. Veekanalid põhimõtteliselt ummistunud jne
[Pilt: 55383-juhipoolne_muda.jpg]
[Pilt: 43228-juhipoolne_klaasi_all_.jpg]


Ees on üks on roosteauk ka sees tegelt... pildilt on käsi näha veits Big Grin Ka selline koht ,kus näiteks peale pesu jääb vesi lihtsalt seisma ,kui korralikult ei sõida koheselt.

[Pilt: 72229-auk_ees_koobas_.jpg]





[Pilt: 85662-w126kotzes.jpg]
[Pilt: 46838-mustnrkoos2.jpg]
[Pilt: 53926-w140_sadam.JPG]
[Pilt: 26282-w201_koos.jpg]
[Pilt: 65666-IMG_9137.jpg]




----------------------------------------------------------



Kuna suvi on lühike,siis tahaks talvel ka mingi huvitava Mercedesega sõita.Pikalt olen tahtnud juba W124 ka omada. Kuna MB võrdub rooste,siis väga suurt investeeringut ei teinud ja W126 sai talvekorterisse viidud juba sellega : 

[Pilt: 72732-garage_ee_3_.jpg]
[Pilt: 99985-molemad_autod.jpg]
[Pilt: 34958-466001537_9106327022752559_6668879...7990_n.jpg]


Mark:  MERCEDES-BENZ 230 E
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: 312 000 km
Võimsus: 97 kW
Käigukast: manuaal (4 käiku) 
Värv:  barolo red (544)
Salong:  fabric gray (078)

Ei hakka uut teemat tegema selle auto jaoks.

Eestis alates 2006 aastast. Olnud vanema härrasmehe käes. Kindalaekast leidsin mõned remondiarved ja kui auto üles tõstsin oli näha ,et tagapidurid remonditud -piduriplekid ,sadulad ,torud ära vahetatud. Autol on ca 10 aastat tagasi keretöid tehtud ja üle värvitud.
Eest lanseka juurest korralikult roostes, salong kulunud ,odomeeter seisab. 
 
Varustuse poole pealt on nii ,et autol pole põhimõtteliselt ühtegi lisa,mis sellele mudelile sai panna. 


Olen vahetanud: 
2x kardaanimuhvi 
kardaani võnkeleevendi
käigukastipadi 


Muuseas seda kardaani vibra leevendit on uskumatult raske leida.Samas W124 on niiii levinud auto ,et tundus uskumatu lausa.
Vabalt saadaval W201-le ja W123-le. 

Ükski varuosatootja enam ei tee (otsisin Febi,Mehle jne) Kammisin Soome ,Leedu, Hollandi varuosa lehti. Lõpuks eBay-st sain. 
 Tundub mingi selline mõttetu jupp,mis paljudel äkki vahelt ära võetud lihtsalt. 
A 202 410 1347

[Pilt: 63266-converted-20230217-991433-m0vfe.jpeg]

Sõita on uskumatult mõnus ja hea võimalus oli siis mingi periood sõita üks päev W126ga ja siis võrdluseks kohe W124ga. 
Maanteel isegi selle neljase manuaalkastiga ja 2.3 mootoriga sujuvam ja vaiksem ,kui suur W126 300SE.
 See 230E võtab maanteel jumala vähe kütust ja läheb kiiresti soojaks.Rääkimata sõidumugavusest ja vähesest lärmist salongis....ja kui see auto oleks veel korralik !! Smile)))) 


Nii ,et aastaringselt siis vanade Mercedeste roolis

[Pilt: 64975-467131234_1577084543200212_7530192...7218_n.jpg]
[Pilt: 57987-462576018_8443196729122304_1717533...5067_n.jpg]




[Pilt: 49962-462562892_545969028403586_30842443...2061_n.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,253 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 32 37,199 21-01-2023, 03:11 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 84,938 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 188 258,305 23-02-2022, 10:42 PM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 9,747 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
  Mercedes-Benz S-klass W126 1981 - Kristooo Kristooo 3 2,550 14-01-2021, 10:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  MB 280SE W126 1983 mydimees mydimees 17 10,392 02-05-2020, 11:03 PM
Viimane postitus: mydimees
  Mercedes-Benz 500 SE, 1981, w126 LagediRix 0 2,374 12-05-2019, 01:06 AM
Viimane postitus: LagediRix
  Mercedes-Benz 500 SEC, 1990, w126 - taaniel taaniel 45 44,861 14-06-2018, 07:54 AM
Viimane postitus: secman
  Mercedes-Benz w124 1987.a 200d. Tuvastus nordrainbow 0 2,284 13-03-2018, 06:05 PM
Viimane postitus: nordrainbow



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne