Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minu MB e320 w210 1996 Joonas
#1
Lõpuks üle hulga sai endale esimese päris minu enda Mercedes-Benz. Sai see siis vahetatud bmw pluss väikese kompensatsiooni vastu. Autol tegemist jätkub, kuid õnneks enamus asjad on sellised väikesed nokitsemised. Alustuseks paar pilti müügi kuulutusest.
           

Ja ka vin koodi järgi mõnus varustuse list:VIN WDB2100551A219096
Model E 320
Chassis 2100551A219096
Engine 104995 12 057369
Transmission 722509 04 317493
Order 0 6 523 10045
Lights HELLA
Cab 00000
Delivery date 07.08.96
Dealer Estonia (523)
Interior leather black or graphite (201)
Paint
339 violane metallic (с 01.01.1994)
Options
213 parameter steering (с 01.07.1989)
228 auxiliary heater
auxiliary heater (с 01.11.1974)
auxiliary heater (only provision for installation in w 210)
236 special lamp switching - daytime running lamps (с 01.04.1985)
special light wiring for Norway and Sweden
242 right front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to series w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
275 front seat positioned lower
memory package (driver's seat, steering column, mirror) (с 01.10.1993)
425 5-speed automatic transmission (с 01.02.1988)
481 undershields (с 01.10.1962)
500 outside rear view mirror left and right, folding (с 01.10.1993)
533 front and rear speakers - without radio (с 01.03.1994)
540 roller blind, electric, for rear window (с 01.05.1985)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
612 lamp unit: gas discharge lamp (ael)
xenon headlight (с 01.10.1993)
659 light alloy wheels -5-holes (avantgarde design) (с 01.10.1994)
668
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
693 blue heat insulating glass, side and rear windows, rear window laminated safety glass, windscreen clear glass
blue heat insulating glass all round, tinted strip rear window single pane safety glass (с 01.10.1994)
807 Change of year of model, last figure shows new model year
828 elimination of exhaust emission control system (cat) (for r 129 only) (с 01.02.1988)
catalyst coating - deletion
954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)
rotating emergeny flasher, front (red light)
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
#2
jälle nupud kadunud, mingi haigus W210del, mis omanikud sellega teevad?

aga valisid õige kere, õnnitlused
#3
Kas nüüd just õige kere, see maitse asi ja vaieldav, kuid vähemalt kolmeharulise märgiga. Icon_lol

Tubli poiss, 5 punkti minu poolt!
#4
Karl Kirjutas:Kas nüüd just õige kere, see maitse asi ja vaieldav, kuid vähemalt kolmeharulise märgiga. Icon_lol

Tubli poiss, 5 punkti minu poolt!

noh kõik asjad vaieldavad, valis vist oma kogemuste järgi
#5
Niimoodi alustame siis.
Eile sai siis auto kanali peale aetud ja hakatud vigasi otsima. Kõige rohkem häiris sõidu ajal eriti just kurvides kostuv tuma mats, mis peale silla osa kontrolli tundub, et on sumbuti tagumine pütt mis läheb vastu kere ja sellest ka mats: vajab veel tegemist.
Salongi temp anduri ventilaator urises meeletult: sai lahti võetud ja ära puhastatud ning määritud, nüüd hea vaikne.
Kliima ei töödanud: õnneks oli vaid freooni vähe, see sai kohe õhtul töö juures ära täidetud ning kont töötab.
Niiske ilmaga jube udu klaasidel: salongifiltrid ajutiselt välja.
Õnneks sillaosa tundub olevat üpris tihe ja ei kolise(veel).
veel pole ka jõudnud eel soojendit vaatama hakata: displei ei võta ka veel pilti ette.
Juhi istmel ei tööta peatoe kõrguse reguleerija.
ja vasak aknatõstuk ei toimi samuti.
Lisaks sai ka rooli pealt meeletu kõntsa kiht maha leotatud ning sai rooli enam vähem korralikuks, ennem kleepus meeletult.
Veel oleks vaja mõne ilusama ilmaga ka kogu salong seest korralikult puhtaks teha ning naha hooldus.
Istmed ja nüüd ka rool on õnneks päris heas olukorras.
Täna sai veel tehtud täis diagnostika ning õnneks midagi hirmutavat sealt välja ei tulnud, ainuke viga oli airbagi süsteemis, mis aga lasi ennast ilusti ära kustutada.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
#6
Natukene siis vahepeal tehtust.
Sai silda veelkord karmi pilguga vaadatud ning leitud, et parem ülemine sarniir ja välimine rooliots on läbi, need sai vahetatud, nüüd sild hea tihe.
Lisaks sai leitud ka suured murelapsed, mis tekitasid tõsiselt ebameeldivat kolinat. Ees oli selleks tekitajaks kronsa küljest lahti tulnud ja läbi mädanenud webasto, mis sai üldse kuni uue leidmiseni eemaldatud.
Tagumise ja ülimalt häiriva kõmaka põhjustaja ei olnudki üldse sumps, vaid hoopis ilma kinnitus kronsteinita tagumise istme all ringi uitav aku, millele sai kiirelt uus kronsa tehtud ning vaikus majas.
Endiselt on tegemis nimekirjas Roolivõimu pump oma undamisega  ning kulissil on vaja ülemist plaati natuke taastada, selleks, et 4ja 5 käik ei laksiks sisse välja, eriti maantee sõidul.
Lisaks sai ka autol esimesed rootekohad eemaldatud. Peale esimeste mattide eemaldust tuli välja ebameeldiv kuid mitte ootamatu üllatus. Kõrvalistuja jalge all oli paar väikest läbi roostetanud auku, mis hiljem tipnes põhjast 8x20cm tüki välja lõikamisega ning uue pleki külge keevitamisega, siis sai kogu ülejäänud põhi ilusti puhtaks lastud ning korrosiooni kaitsega üle lastud.
lisaks sai tehtud korralik salongi pesu ja nahahooldus. Siis sai auto üle poleeritud ja vahatatud. Eks midagi sai veel tehtud, kuid kuna rohkem meeles ei ole ja kirjutada ka rohkem ei viitsi, siis jäägu hetkeks nii.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
#7
Täna juhtus üks tore asi minu autoga ning samas läks väga õnneks, et kiirendusel Kiltsil midagi tõsisemat ei juhtunud. Nimelt Tallinasse tagasi jõudes hakkas järsku esimene vasak ratas jubedat klobinat tegema. Sai siis seisma jäädud ning uurima hakatud milles häda. Selgus, et niigi teadaolevad õhukesed pidurikettad olid olnud oodatust õhemad ning vasakul kettal oli sisse tekkinud suur risti pragu läbi kahe ketta poole. Eks kiirendus võistlusel suurelt kiiruselt maha pidurdamine võttis ketastelt viimsegi tugevuse ning palju polnud enam vaja selleks. Õnneks sai sellega arvestatud ning väga järske pidurdusi üritasin vältida, sest ei tahaks eriti mõeldagi, mis oleks juhtunud, kui kas üks või mõlemad esi piduri kettad oleksid läinud 200km/h puruks. Seega kuna sõita vaja, siis sai kähku töö juurde mindud ning uute või kasutatud kettaste otsimine võis alata. Peale pooletunnist otsimist suutsin siiski leida ülikorralikud,peaaegu et uued, kettad ning mõlemad esimesed kettad said vahetatud. Teise ketta sai ka maha kukkutades ilusasti katki. Lisaks sai ka üks xenon pirn vahetatud ning nüüd näitavad tuled taas korralikult.
Lisaks õhtul nüüd kodus olles ja umbes täpselt kütusekulu arvestades, siis 280km ja 30 liitrit läks tänase Haapsallu edasi tagasi sõidu ja päris mitme mitme kilomeetri põhjagaasiga kiirendamise peale, seega just väga kurta ei saa, et väga palju kütet võtaks.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
#8
Väikene up ka sellele teemale.
Peale mõnda aega, sai siis uuesti tuled lahti võetud ning nüüd, siis korralikult korda tehtud. Vahepeal vahetasin ka valuveljed ning esivõre ja märk said endale musta katte. Lisaks sai ka värvitud piduri supporteid ning liikuma pandud ka tagumiste pidurite sisemised kolvid. Vahetatud sai ka kasti õli ning sutsu reguleeritud vahetuse kohti ning sujuvust. Kuna endalegi üllatusena avastasin, et mu autol on siiski passivsed katalüsaatorid all, mitte ainult resokad, siis sai need asendatud tavaliste torudega, kuna ühe kati element oli sees lahti ning plärises. Jõudu tuli ka tagumiku düno järgi madalatel pööretel juurde. Lisaks sai vahetatud ka süüte küünlad. Lisaks eemaldasin ka isepandud LED-id numbri-ja parktuledest. Eile sai ka natukene enne talve hoolet tehtud ning auto ära vahatatud ja ka aerosool kivikaitsmega alt üle piserdatud.
Veel ka üks pilt auto praegusest välja nägemisest
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
#9
       
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
#10
VõrrBig Grin
#11
Lähiajal sai tehtud ka automaat kasti õli vahetus ja kasti aju pulkadeks lahti võetud ning ära puhastatud. Lisaks sai ka natukene kasti reguleeritud ning nüüd võib öelda, et kast hakkas kkorralikult tööle. Eile sai ka prooviks eemaldatud õhukoguse lugeja juhe, et näha mida lugeja puudumine kütusekulule ja minekule teeb. Esimese tunde järgi pole minekul mingit vahet ilma lugejata, kui siis võibolla läks isegi paremaks. Proovitud sai seda eile Indreku CLK vastu. Lisaks sai nädalavahetusel ehitatud mootorile põhjakatte alumiinium plekist ja pigimatist.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
#12
Joonas Kirjutas:Lähiajal sai tehtud ka automaat kasti õli vahetus ja kasti aju pulkadeks lahti võetud ning ära puhastatud. Lisaks sai ka natukene kasti reguleeritud ning nüüd võib öelda, et kast hakkas kkorralikult tööle. Eile sai ka prooviks eemaldatud õhukoguse lugeja juhe, et näha mida lugeja puudumine kütusekulule ja minekule teeb. Esimese tunde järgi pole minekul mingit vahet ilma lugejata, kui siis võibolla läks isegi paremaks. Proovitud sai seda eile Indreku CLK vastu. Lisaks sai nädalavahetusel ehitatud mootorile põhjakatte alumiinium plekist ja pigimatist.

Siis proovime uuesti, kui ma taha 255 rehvid saan, alla selle mul pole lihtsalt stardis pidamist
#13
Joonas Kirjutas:Lähiajal sai tehtud ka automaat kasti õli vahetus ja kasti aju pulkadeks lahti võetud ning ära puhastatud. Lisaks sai ka natukene kasti reguleeritud ning nüüd võib öelda, et kast hakkas kkorralikult tööle. Eile sai ka prooviks eemaldatud õhukoguse lugeja juhe, et näha mida lugeja puudumine kütusekulule ja minekule teeb. Esimese tunde järgi pole minekul mingit vahet ilma lugejata, kui siis võibolla läks isegi paremaks. Proovitud sai seda eile Indreku CLK vastu. Lisaks sai nädalavahetusel ehitatud mootorile põhjakatte alumiinium plekist ja pigimatist.
Mul oli sama asi ,et peale seda kui õhukoguselugeja rikki läks hakkas vähem kütet tarbima ja minek oli erksam.
#14
Ermo Kirjutas:Mul oli sama asi ,et peale seda kui õhukoguselugeja rikki läks hakkas vähem kütet tarbima ja minek oli erksam.
On ikka üks mõttetu jubin sinna kaane alla kruvitud. Smile
#15
Auto siis nüüd minu kasutuses! Super korras ja väga rahul ostuga.
#16
(27-06-2010, 11:29 AM)egonr Kirjutas: Auto siis nüüd minu kasutuses! Super korras ja väga rahul ostuga.

Tore, et rahul oled, hea omaniku käest ostsid.

Panen siis selle teema lukku ja võid alati vabalt alustada oma teemat, hea päevikut pidada jne.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 61 67,570 24-04-2023, 01:21 PM
Viimane postitus: Erkkin
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 131,740 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  Minu S600 W221 aastast 2006 indrek 13 2,790 06-11-2022, 03:04 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  MB ML320 W164 2007 Joonas Joonas 6 2,431 17-10-2021, 09:01 AM
Viimane postitus: Zlang
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 12,330 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa v6sa 107 157,184 17-07-2021, 11:23 PM
Viimane postitus: Ester
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 21,931 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 123,002 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MÜÜDUD: C140 S600 Coupe, 1996 - Andres Andres 53 31,589 14-04-2020, 06:13 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz C280 , 1996 , W202 - nahk nahk 14 12,960 08-10-2018, 11:44 PM
Viimane postitus: nahk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne