Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MÜÜDUD: C140 S600 Coupe, 1996 - Andres
#1
Et kõik ausalt ära rääkida, on omatud mitu Mercedest. Vahepeal oli väike paus. Ligi 10 aastat sai erinevate uute autodega sõidetud pärast 320CE müüki (vt http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=546).

Läks aastaid mööda ja tekkis idee, et äkki võiks mõni hobiauto ka olla. Plaan oli hea. Valiks 6 kuud, sügiseks leiaks midagi, talvel nokiks ja laseks nokkida, järgmiseks suveks saaks. Siis läksin aga Tartusse, et vaadata seda õnnetut looma:

[Pilt: 54635-20190426_195713.jpg]

Umbes sellisena oli ta viimased 10 aastat seisnud ja sõitnud mõnel aastal vaid mõnisada kilomeetrit. Oli selgelt näha, et hoolsa omaniku kätt polnud 10 aastat nähtud. Ei olnud pestud, vahatatud, poleeritud, päris kõige soovituslikuma taseme järgi hooldatud. Aga kuidagi läks ta hinge ja nädal aega hiljem sõitis ta treileril mulle maja ette. Esimene mõte oli ahastus - mida kuradit ma tegin. Päriselt ostsin sellises seisus V12?? Mulle pole 140 kere kunagi meeldinudki! Pärast väikest pesu polnudki väga hull:

[Pilt: 36453-20190505_130114.jpg]

[Pilt: 97569-20190505_130210.jpg]

Kerime natuke edasi ja kuigi liisturingi polerka läks äärmiselt viisakal teenusepakkujal siiski untsu sai täitsa viisaka auto. Ja pedant minus tahab niikuinii kõike kogu aeg üle värvida.

[Pilt: 65662-20190515_140816.jpg]

[Pilt: 96965-20190515_141956_1.jpg]

[Pilt: 67263-20190523_090043_1.jpg]

[Pilt: 57364-20190523_090108.jpg]

C140 S600 Coupé, 290kw V12, 5-käiguline 722.6, läbisõit 243 500 km, uue tüübi kliima, naviraadio, BOSE heli jms kõik mis tol ajal V12 mudelil standardis. Miskipärast on puudu aktiivne vedrustus ADS ja külmkapp...

dent. number (FIN) WDB1400761A323420
VIN WDB1400761A323420
Baumuster 140076
Sales name S 600
Order number 0 6 571 71333 (Destination: Switzerland)
Delivery date 09 05 1996 (esmareg 01.06.1997)
PAINT1 189U GREEN BLACK METALLIC
Interior color 545A EXCLUSIVE MUSHROOM LEATHER
Engine 120982 12 003528
Gearbox 722621 00 014018
189U GREEN BLACK METALLIC
228 AUXILIARY HEATER
245 Reiserechner / On-board computer
274 MERCEDES-BENZ D-NETWORK TELEPHONE
282 SKI-BAG
302 folding armrest in the rear with storage tray
351 AUTOMOTIVE PILOT-SYSTEM (APS)
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
545A EXCLUSIVE MUSHROOM LEATHER
552 THEFT WARNING SYSTEM FOR SWITZERLAND
630 ECE - WARNING TRIANGLE
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
682 FIRE EXTINGUISHER
806 AEJ 06/1/M/X
819 CD CHANGER
823 VEHICLES FOR SWITZERLAND, ADDITIONAL PARTS
882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
884 TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)

Nüüd on siis 3 tükki neid ja too viimane ei ole veel otsustanud kas uut omanikku armastada või ta vaeseks röövida. Elame näeme. Kuidagi hea tunne on, et ta sealt kõledast garaažist pääses ja natuke hoolt saab. Las hobused kappavad.


NB! Postituse võiks keegi admin klubi liikmete autode alla edasi tõsta, maksud on makstud, kuid õigusi poleSmile
...
#2
Teretulemast V12 klubisse. Muredevabaid kilomeetreid.
#3
Kas see oli aastaid auto24 justnimelt S600 kupee (mitte CL600, 1996 oli üleminekuaasta kui S600 Coupe muutus CL600) nime all ca 8000 müügis? Hägused aastaid vanad pildid mingi eramaja ees? Juba kuulutusega ei oldud üldse vaeva nähtud.

Edu autoga ja loodetavasti ta liiga palju ei piina.

Omasin Jaapanist toodud 1997 CL600 mis oli vaid puhas nauding. M120 on imeline mootor-lõputuna näiv siidiselt sujuv vääne.
Teatud kulud olid (õhukulumõõtja, tal neid 2 aga vaid 1 oli vigane), habrastuvad juhtmed mind õnneks ei kimbutanud.

Unistuste garaazhis kindlasti M120 C140.
Kui lubad siis väike mälestus:
[Pilt: 37463-IMG_0242.JPG]
#4
Mul on 1996.5. CL tuli 1996.6. Niiet S600 Coupé. Eristab CList aga vist ainult minuteada esi- ja tagapamper. Sh siis ka parkimisandurid. Sh on mootor ka juba 120.982 ja juhtmestiku probleeme ei tohiks enam olla.

Kas on häid ideid mida selle iluvõrega teha? See on päris inetu. Kas seda kannatab kuidagi taastada või on ainus variant üle värvimine?
...
#5
Omal ajal R 129 SL jamasin sellega. Tegelikkuses on igal ribil ja raamil ja märgil eraldi kood ja peaks neid ka eraldi tellida saama. Kuid löppuks tuli ikkagigi kogu võre tellida. Siis oli neid saksa laos alles 3 tk. Hind oli muidugi selline, et kodus ma sellest kõvasti ei rääkinudSmile. Aga ära tellisin. Neid kuramusi müüakse ebays ka, kuid nad sindri nahad teavad mis see uuena maksab ja seega midagi head loota pole. Igasugused aftermarketi omad on saast igas mõttes. Samas on see originaal võre sellise omapärase helgiga ja sobib õiglaselt sellele autole. Kui ülevärvid, siis võib hakata ikkagi häirima. Mind vähemalt väga häiris. Tegi kuidagi odavaks selle asja. Aga vaata uuri silberist neid ribisid. Äkki näkkab, et saad eraldi uue tellida , mis köver on.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
#6
(28-05-2019, 10:40 AM)Andres Kirjutas: Kas on häid ideid mida selle iluvõrega teha? See on päris inetu. Kas seda kannatab kuidagi taastada või on ainus variant üle värvimine?

Kas see on plastik?

Esimese hooga prooviks Meguiar's hyper dressing`ut D170.

See on üsna kallis staff, aga osad butiigid (ntx tallinnas Värvifoorum) müüvad seda ka väikese kogusena. No 200g proovimiseks ja võre jaoks ju piisab.
(see teeb ka nende uuemate pillide plastosadega lausa imet, veega segades saab tekitada läikivast matini)

Brake cleaneri + kaltsuga kõigepealt ribid puhtaks (läheb veel koledamaks, las läheb), siis see HD peale, tunnike kuivab ja puhta kaltsuga excess maha.
Igal aastal tahab küll uuendamist, aga hobiauto värk.

Kui see mequiari staff soovitud tulemust ei anna, siis päästab vaid uuesti puhastus, plastikukrunt + pisut matistatud värv. Siis jääb juba raudselt eluaegne ja hooldusvaba.
Miks tehas nii ei teinud - sest see värvimine on päris aeganõudev (loe: kallis) protseduur.

Siin üks Golf, mille KÕIK plastik (ilurõve, õhufiltri korpus jne jne) on kõik selle Hyperiga üle käidud, Golf tahtis musta numbrit saada:

[Pilt: IMGP1591.jpg]

Radikakork on tegemata, sest sai uus koos radikaga tellitud ja pole veel paigaldatud.


.

#7
Need on metalliistud. Anodeeritud vms. Väga imelik töötlus.
...
#8
(28-05-2019, 02:06 PM)Andres Kirjutas: Need on metalliistud. Anodeeritud vms. Väga imelik töötlus.

No shit.

Siis kas alumiinium, kui anodeeritud? Seda saab samuti uuesti ju anodeerida, Võru Galvaanika torkab esimesena pähe.

Peab nägema, siis oskaks ehk rohkem targutada.
Ja värv aitab alati; kui autoga pikk plaan, siis miks mitte.

Esituled vist ka ei paista enam hästi läbi? Kui poleer, siis neile pärast samuti kaitseks Hyper peale.

.

#9
Tuled... mulle tundub, et need ei lähegi paremaks. Lähedalt vaadates on täitsa selged.
...
#10
Ilus leid! Thumbsup
#11
Täna head uudised - ootuspäraselt ei olnud õlileke mootorist, vaid oli roolivõimu õli paagist. Negatiivse külje pealt on vaja leida uued tagaamordid ja elektriline (?!) õhupump. Kuskilt mingeid diagramme jooniseid enam ei saa... WIS ligipääsu enam ei pakuta ju. Hooldusest ka mingit infot ei tulnud et mis siis ikka ja kas ikka päriselt 1996 oli õhupump elektriline. Aga no eks aeg annab arutust. Esimene hooldus tundub minevat üle 3000EUR igatähes Smile
...
#12
(28-05-2019, 07:30 PM)Andres Kirjutas: Täna head uudised - ootuspäraselt ei olnud õlileke mootorist, vaid oli roolivõimu õli paagist. Negatiivse külje pealt on vaja leida uued tagaamordid ja elektriline (?!) õhupump. Kuskilt mingeid diagramme jooniseid enam ei saa... WIS ligipääsu enam ei pakuta ju. Hooldusest ka mingit infot ei tulnud et mis siis ikka ja kas ikka päriselt 1996 oli õhupump elektriline. Aga no eks aeg annab arutust. Esimene hooldus tundub minevat üle 3000EUR igatähes Smile

Tere,

Diagrammid leiad ehk sealt https://partsouq.com/en/catalog/genuine/...761A323420

Herki
#13
Tänud! No ei leia elektrilist õhupumpa...
...
#14
Õhupump peaks W140 veel ikka rihma alt olema, elektriga on ainuke seos tema lülitussidur.
Vajalik elukas, et KAT'i maha jahutada/õhku üumbates.
Reeglina nende laagrid oolid esimsed, mis häirivat sahinat tegema hakkasid.
Pista pea kapoti alla, vaata, kes rihma vahel on.
All otsas, ühel pool peaks kondi pump olema, teisel pool õhupump.

Every nerd becomes a superstar online...
#15
No ma läksin kohale enesediagnoosiga "õhupumba laager vist"... vastu tuli 2 päeva hiljem "elektriline õhupump"... mõtlesin, et olen lolliks läinud. Laager vahetatav. Aga kasutusotstarve peaks olema külma mootoriga kiiremini katti soojendada hoopis.

A “rich mixture” (λ<1), i.e. a mixture with excess fuel, is required for starting a cold spark-ignition engine.
Until the catalytic converter reaches operating temperature and Lambda control action starts to take effect, large quantities of carbon monoxide and unburnt hydrocarbons are produced.
To reduce the level of these pollutants, ambient air with a high oxygen content (“secondary-air”) is injected into the exhaust manifold directly downstream of the exhaust valves during the cold starting phase. This results in post-oxidation (“afterburning”) of the pollutants to form carbon dioxide and water.
The heat generated in this process additionally warms the catalytic converter and speeds up the onset of Lambda control action.
...
#16
Mina võtsin just oma 124-l selle juraka vahelt välja. Ja nii on teinud ka suur osa teisi kasutajaid. Sõidetakse aastaid ringi ilma muredeta. Peaasi, et paari kiltsaseid poetiire aint ei tehta. Sõitma peab.
#17
Jah, pump on rihmaga käitatav. Asub k6rvalistujapool küljes.
#18
Tere. Oman sarnast MB. Ehitatud aastal 1993. Toodud Jaapanist. Otsin talle 1 õhumassilugejat. Uuena pole leidnud. Kasutatuna mõned Euroopas või Ebays. Kas keegi teab mõnda kohta otsimiseks või ostmiseks? On neid üldse mõtet kasutatuna ja ilma proovimata osta? On ehk kellegil mõni üle mida on nõus müüma? OEM 000 094 02 48. Vabandan sellise jutu pärast siin teemas. Tänan igasuguse info eest.


#19
Tootekood annab esimese googeldamisega posu vastuseid uutele toodetele. Autodoc jms. Kindlasti saaks ka otse Boschist vms tellida.
...
#20
(29-05-2019, 09:19 AM)Zlang Kirjutas: Tere. Oman sarnast MB. Ehitatud aastal 1993. Toodud Jaapanist. Otsin talle 1 õhumassilugejat. Uuena pole leidnud. Kasutatuna mõned Euroopas või Ebays. Kas keegi teab mõnda kohta otsimiseks või ostmiseks? On neid üldse mõtet kasutatuna ja ilma proovimata osta? On ehk kellegil mõni üle mida on nõus müüma? OEM 000 094 02 48. Vabandan sellise jutu pärast siin teemas. Tänan igasuguse info eest.

Terve Euroopa ladude peale leidub ainult üks uus, asub sellises kohas nagu Etoile/Rhone.



Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa v6sa 107 139,117 17-07-2021, 11:23 PM
Viimane postitus: Ester
  MB C400 Coupe 4M, C205, 2018 Merike 17 7,792 13-11-2020, 05:27 PM
Viimane postitus: Merike
  Mercedes-Benz C280 , 1996 , W202 - nahk nahk 14 11,343 08-10-2018, 11:44 PM
Viimane postitus: nahk
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 21,708 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  Mercedes-Benz S320, 1996, w140 - icecube icecube 24 22,846 08-07-2017, 11:53 AM
Viimane postitus: icecube
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605.911 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 51 55,378 05-06-2017, 11:13 AM
Viimane postitus: v6sa
  MÜÜDUD MB S320CDI 2004 - Mike22 Mike22 27 26,740 23-12-2016, 09:44 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB S320CDI W220 - Mike22 MÜÜDUD Mike22 51 53,410 06-12-2015, 11:08 AM
Viimane postitus: Mike22
  MB CL420, C140 imre88 18 15,025 12-08-2015, 11:14 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz CLS500 W219 - Mike22 MÜÜDUD Mike22 27 26,792 17-07-2015, 12:12 PM
Viimane postitus: Mike22



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne