Teema hinnang:
  • 2Hääli - 3 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo
#41
+1 Rõhukad
Vasta
#42
Kas rõhuakud kõikidel S124 universaalidel? Mis hinnaklassi võiks jääda?
Vasta
#43
(01-06-2017, 01:36 AM)nostromo Kirjutas: Kas rõhuakud kõikidel S124 universaalidel? Mis hinnaklassi võiks jääda?

99% rõhuakud/paunad väsinud.
70-80 EUR tk peaks juba kätte saama.

setud sõitsid seciga
Vasta
#44
Rõhuaku on ~100 €. Rõhuaku kindel tunnus on see, et vedrustus ei tööta sissepoole, kuid välja küll. Ehk suvalisest muhust (näiteks künnisest) ülesõit on vastik ja auto hakkab põrkama, kuid august läheb üsna märkamatult läbi.

Rõhuakud on kulukaup. Kuniks amordid ei leki ega kolise šarniirist, pole nende vahetuseks vajadust. Ka vedrusid ei ole mõtet vahetada enne, kui kas tükid väljas või tahtmine auto kõrgust oluliselt korrigeerida.

Tasub vahetada ka õli süsteemis, kui kord süsteem avada. Amorte osandamata kõike kätte ei saa, aga töötava osa õlist saab kätte.
Vasta
#45
Selge, tänud.

Aga firmadest millist-Swag, Corteco, Febi/Bilstein 99-131€:

http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/16959380/17382/t517
Vasta
#46
Siin vähe paremad hinnad

Vasta
#47
ära osta uued odavaid rõhuakusid , esimese talvega surevad ära.
tagumised nivooamorti hinda sa teada ei taha , umbes 400 euri tk
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#48
(01-06-2017, 09:44 PM)arturmalcik Kirjutas: tagumised nivooamorti hinda sa teada ei taha , umbes 400 euri tk

Kas sa hinda liiga suureks ei mõelnud?Paranoid
Vasta
#49
Tagumised amordid ca 250€/tk. Neid hetkel ei vaheta kuna asi tundub töesti röhuakudes olevat.

Soovingi teada milline on siis hea röhuakude firma? Hinnavahe pea kahekordne 70-130€

Vasta
#50
Mina panin need corteco omad eelmine aasta külge ja talvel masin seisis, veel vara tagasisidet anda.
Febi peale välismaal vaadatakse väheke viltu.
Ja swag on swag.

See on minu arvamus, keegi võib selle ümber lükata.
Vasta
#51
Siin tüüp väitis et Corteco on sisuliselt Lemförder ehk peaks vist OK olema:

Vasta
#52
(01-06-2017, 10:51 PM)Cane Kirjutas: ...
Febi peale välismaal vaadatakse väheke viltu.
...

Säästukas sai Febid, SEL originaalid. Töös vahet ei märganud. Säästuka pallid said valu piisavalt, et ma julgeks täiesti südamerahuga uued osta.
Vasta
#53
Kust saab selliste vanemate autode CO2 arvu uurida?
Vasta
#54
(18-04-2023, 10:50 AM)nostromo Kirjutas: Kust saab selliste vanemate autode CO2 arvu uurida?

Klubi uunikute maksusoodust ei hakkagi taotlema?
Vasta
#55
Tegemist isa autoga. Tahtis lihtsalt teada seoses vöimaliku automaksuga.
Vasta
#56
(18-04-2023, 12:27 PM)nostromo Kirjutas: Tegemist isa autoga. Tahtis lihtsalt teada seoses vöimaliku automaksuga.

Sorry sinu teemas aga küsimus oli pigem suunatud laiemalt et näha kas mõni klubi "asjapulk" selle üles korjab
Vasta
#57
(18-04-2023, 12:45 PM)dinowalk Kirjutas:
(18-04-2023, 12:27 PM)nostromo Kirjutas: Tegemist isa autoga. Tahtis lihtsalt teada seoses vöimaliku automaksuga.

Sorry sinu teemas aga küsimus oli pigem suunatud laiemalt et näha kas mõni klubi "asjapulk" selle üles korjab

Teemapüstitus on väga õige! Üks huvilisi koondava ettevõtmise eesmärke peaks olema seista ühistelt selle tegevust/pärandit
ohustava tegevuse vastu!
Täna on hetk, mil Eesti autoklubide MTÜ-d (jms.) peaks hakkama avalikult sõna võtma ja dialoogi avama.
Ennekõike automaksu seisukohalt. Ei ole kohane hakata maksustama hobisõidukeid jms, mis ei ole nn teenindav transport.
Hobindust ei ole päslik maksustada, samuti ei tohiks "karistada" omamist.
Kui siht on tõesti "roheline" ja keskkond, siis tehku seda tarbimise põhiselt, olgu selleks kütuse aktsiisi tõus vms.
Omaette teema on muidugi see, kuidas see maksustamine/raha seda keskkonda "rohelisemaks" teeb aga see on juba omaette teema!
Liikluses regulaarselt mitteosalev hobiauto ei tohiks kunagi olla, ega saada maksustatud samal tasemel, mis mingi kuradima sõidujagamise platvormi sõiduk,
mille kasutus ja saaste toimub põhimõtte alusel, et sellest sõiduksist tuleb rentaabsuse eesmärgil "pigistada kõik ja kogu aeg. "
Maksustada autosid, eranditult ja sama pulgaga, ei ole õige lähenemine.
Autodel on ka muu väärtus, kui "liikuvad maksumaksjad", olgu selleks ajalooline pärand, tehnika säilitamine tulevastele põlvedele vms.
See on see, mida peaks huvigrupp dialoogis tänasele maksupoliitikale meelde tuletama!
Kahjuks on tõene ka fakt, et nõrgematest sõidetakse alati üle, "karjuvatest nõrkadest" vähe vähem siiski.
Ja tasuks ka meenutada, millist õnne lubati autoomanike õuele, kui kütuseaktsiise kruttima hakati - pidime saama esmaklassilised teed, nagu ka hoolduse!
Mis on reaalsus - loomulikult läheb suurem enamus sellest poliitlubaduste kinnitagumiseks!
Kes on poliitarutelusid jälginud, sellel on ka ilmselt silma jäänud väide, et automaks kataks ka lagunevad teed.
Nagu halloo, mis eesmärki siis kütuseaktsiisi korjamine omal ajal täitma pidi!
Ja teedest pole mõtet rääkimata hakata, selle alarahastuse juures muutub üldpilt/amortisatsioon väga masendavaks!
Isiklikult olen seda meelt, et see, kellelt võta, sellele anna ka tagasi. Oleksin päri aktsiiside/maksudega, kui autojuht (loe: maksu otsene maksja) sellest ka kasu saaks!

See vääriks tegelt eraldi teemat ja suuremat arutelu!

Ja Nostromo - E250 Diesel R4 - väidetavalt on CO2 emissioon - 187 g / 100 KM kohta.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#58
Rolz-sinusuguseid ajudega indiviide oleks rohkem Riigikokku vaja. Paraku reaalsus vähe teine-lausa sedavörd masendav et ei soovi oma närve rohkem antud teemale raisata.

Tänud vastuse eest Thumbsup
Vasta
#59
CO2 saad teada ülevaatusel käies
Kurjajuur
Vasta
#60
(18-04-2023, 07:31 PM)Randar Kirjutas: CO2 saad teada ülevaatusel käies

Ma ei ole kindel, et tehnoülevaatusel diiselmootoritel CO2 mõõdetakse. Diiselmootoritele tehakse suitsuse testi, millel ei tohiks CO2-ga pistmist olla.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,794 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,444 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,256 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,361 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,174 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,613 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,914 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,383 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 3 1,999 19-11-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,123 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne