![]() |
Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo (/showthread.php?tid=27555) |
Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo - nostromo - 09-06-2012 VIN: WDB1241861F343736 R5 20V 2.497 cm3 Surveaste: 22,0 113 hp / 83 kW @ 5000 RPM 173 Nm @ 2000-4600 RPM Paak: 72 l Veljed: 15 x 6,5 Rehvid: 195 / 65 91H Max kiirus: 177 km/h 0-100 km/h: 17,0 sek l/100km: -90 km/h 6,2 -120 km/h 8,1 -linnas 9,3 Teljevahe: 2,8 m Pikkus: 4,765 m Laius: 1,74 m Körgus: 1,49 m Pöörderaadius: 11,27 m Täismass: 2190 kg Mass: 1540 kg Kandevöime: 650 kg chassbm 124186 chass_ident 1F343736 subbm1 186 engine 605911 12 015984 front_axle2 BE2010S1141401621134 interior 001 lights HELLA model_idx 4 order_num1 0523343672 paint1 269 Tourmaline Green Metallic / Brilliant Emerald Pearl retarder 1 951219 transmission 722434 03 918408 wiper BOSCH 036 Unknown 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR 291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 300 Unknown 304 ODDMENTS TRAY, FRONT WITH SOCKET 404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT 420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR 440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL) 515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS 541 DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD 550 TRAILER COUPLING 570 FOLDING ARMREST, FRONT 580 AIR CONDITIONING 584 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 4-WAY, V 124, 6-WAY 591 Unknown 620 AIR POLLUTION CONTROL 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS 885 HIGHTEN THEFT PROTECTION 269 Unknown 001 Unknown Esmane reg. 08.01.1996 ehk selle kere viimane tootmisaasta ![]() automaat (4-käiguline) tumeroheline metallik 269 must/hall riidesisu (isale poleks nahk meeldinudki) Ls: 327.000km konditsioneer kesklukk (2 puldiga originaalvötit) 4x el. aknad 2x el. peeglid koos soojendustega 2x istmesoojendused ortopeediline juhiiste (harvaesinev lisa-vähemalt diislil) püsikiirusehoidja 15" valuveljed koos 195 / 65 DUNLOP lamellidega (originaalmööt) tagumine klaasiring toonitud originaal konks Roostet prakt pole v.a. paar väikest täppi. Eelmine omanik teinud kogu põhja mastiksiga kokku + pannud uued logarid. Esiklaasis mõra. RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - arturmalcik - 09-06-2012 terve vigadest saan sulle saladust avada et käigukast oli remonditud mitu aastat tagasi ja praegu hakkasid problemiid jälle , kui ta pole vahetanud kasti ! RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - nostromo - 09-06-2012 Seda ta rääkis jah et vist 2. käik libiseb veidi ja et oli remontinud mingis oskamatus kohas kuid samas esmasöidul nagu ei häirinud. Eks kui hullemaks läheb peab R129 juurde aja kirja panema. RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - stihl - 10-06-2012 Miks punktidel "vead" ja "plaanis" ainult üks kattuvus on (iste), seevastu selle asemel, et kõik vead korda teha, on nimekirja tekkinud mingid beckerid ja valuveljed, mille puudumine ei olnud viga....>? ![]() P.s. Teen selle juhiistme korda kui vaja, auku näha ei jää. 60€. RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - e300disla - 12-06-2012 Olles lugenud teemaalgataja CL600 teemat ja mis summad tal kulusid remondile siis usun, et punkti "Vead" all olevad asjad saavad kindlasti likvideeritud. Aga eks ta oskab ise piisava selgituse anda, kui vaja ![]() RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - v6sa - 12-06-2012 Huvitav, kas tegu on ühega viimastest? Lõppes ju selle kere tootmine 1996 esimesel poolel... Kliima vajab kindlasti täitmist. Tõsi, enne seda tasuks ikka survetest ja vaakumkuivatus teha (aga seda tead ju isegi...). Nii vana masinaga mine ikka Üllari juurde, need tänapäevased "täitjad" ei mõista arvutita süsteeme... Ära siis unusta, et turbomootor tahaks kord nädalas ikka kepse sirutada - muidu teeb tahm umbsõlme pesa... Kui vanemad sõidavad tasa ja targu, peab seda tegema iganädalase hoolduse raames. ![]() Doppelrollo liigub korralikult? Kinnitused luugile on terved? Pildil on maha lastud (ilmselt träni varjamiseks)... Tume auto musta sisuga on üsna soe kogemus suvel... Õnneks riie ei põleta. Istmesoojendused riidesisul on harvaesinev (kuid talvel ülimõnus) lisa. Käigukasti libisemine on halb märk, kuid see kast on lihtsalt reguleeritav. Meil on isegi teema selle kohta olemas... Aga enne kontrolli õli olemasolu... RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - nostromo - 13-06-2012 Hetkel kiire elu jalgpallilainel kuid eilse 12.06.2012 seisuga sai tehtud 327.000km peal Õle tänaval (töökoja nime ei mäleta kuid korralik puhas koht) õli- ja filtrivahetus ja pandud sama õli mis varem oli ehk Mobil 1 10W-40 poolsünt 7L (3.90eur/l). Mis tundub aga veidi palju kuna õlivarras näitas ca 5mm üle maxi-kas see on väga hull? Samuti vahetatud õhufilter. Kokku 54eur. Kastis käivad käiguvahetusega üpris karmid jõnksud/paugud kui gaasi peal hoida-vähemalt ülesvahetusel. Samas kui enne käiguvahetust gaas maha võtta siis pole käiguvahetust tundagi. Kast peaks olema siis VIN-i järgi vana neljane: 722 434 03 918 408 Toodeti vist kuni 02.1996. Konditsioneeril pidavat mingi anduri ära vahetama-olevat muidu täidetud. Eks peab millalgi jah Üllari juurde minema. Stihl-jätan pakkumise meelde kuna koos õhkpatjatega sama värvi korralikku juhiistet leida vist pea võimatu. RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - hannes_s - 13-06-2012 (13-06-2012, 06:43 PM)nostromo Kirjutas: Kastis käivad käiguvahetusega üpris karmid jõnksud/paugud kui gaasi peal hoida-vähemalt ülesvahetusel. Samas kui enne käiguvahetust gaas maha võtta siis pole käiguvahetust tundagi. Kindel et vaakum ühendused korras? Pumba küljes regulaator, mis kasti küljes olevale vaakum modulaatorile vaakumit doseerib. Kui kusagil leke, siis vaakumit modulaatorisse ei jõua ja vahetab pauguga. Põhjagaasiga vahetused OK? Esmane registreerimine ei võrdu tootmisaasta, aga uue tüübi neli on küll. Kas ka tootmisaasta 1996? RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - nostromo - 19-06-2012 Põhjagaasiga pole veel eriti proovinud vahetada. Tootmisaasta kohta ei oska öelda. Eile sai siis 5tk (1 varurattale) AMG STYLE II MONOBLOCK 15"x7" ET37 W202 C-klassi originaalvelge ostetud (toodetud 1992+1993) millele saaks praegused 195 / 65 / 15 DUNLOP M+S originaalmõõdus rehvid ümber tõsta et jääks Tallinna pommiaukudes võimalikult pehme. RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - v6sa - 19-06-2012 (19-06-2012, 05:14 PM)nostromo Kirjutas: ... Kui tegu ei ole just eriti kumerate külgedega rehvidega, siis jääb 195 rehvi korral 7" velje serv väljapoole - äärekivid kraabivad ära. Ära küsi, kust ma seda tean... ![]() Paugutav kast lõhnab vaakumiprobleemi järgi. Kontrolli kõigepealt voolikute seisu. 5 mm üle on palju. Samas, kui käib ja õli vahtu ei peksa, siis pole vast hullu. Väidetavalt võib 10 mm üle täitmise korral vänt õliga kokku puutuda... RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - nostromo - 20-06-2012 Eks neil ostetutelgi olid ääred vähem-rohkem kriibitud kuid hetkel nende taastamiseks ei soovi rohkem kulutada kuna läheks kallimaks kui veljed ise maksid. Täna sai ka MB originaal ALPINE AUDIO 10CD MF2199 eemaldatava paneeliga CD-makk ostetud. Nüüd vaja leida kes hetkeloleva JVC CD-maki korralikult välja vahetaks-soovitused oodatud. Taga siis 2 x 8-PIN + 1 x 3-PIN (vist CD-vahetaja ehk pole vaja) + raadiootsik + 10A kaitse. RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - nostromo - 13-08-2012 Kellel identne (soovitavalt ka ortopeediline ja veel parem kui ka kustutiga) korralik ilma aukudeta ja kulumata juhiiste siis sooviks isa omaga välja vahetada + annaks vaheraha. Pilt enda istmest millel hetkel katteks lambanahk. RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - nostromo - 07-11-2012 2 väikest kuid äärmiselt tüütut viga veel tekkinud: 1) Armatuuri ja keskkonsooli valgustus mõnel korral põleb ja mõnel korral ei põle-külmjoode? 2) Juhi ja kõrvalistuja turvavööde pingutid ehk need mis peaks vöö pessa tagasi tõmbama ei tööta-vaid mitmekümne lühikese sikutamise/sissesurumisega läheb tagasi oma pessa-mingi vedru väsinud? Ja oskab keegi öelda kas talle 17" x 8" ET37 veljed koos 225 / 45 / R17 rehvidega mahuvad? Originaalvedrud ehk auto üsna kõrgel. Tahaks suvekomplektiks. RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - hents99 - 07-11-2012 (07-11-2012, 02:02 AM)nostromo Kirjutas: Ja oskab keegi öelda kas talle 17" x 8" ET37 veljed koos 225 / 45 / R17 rehvidega mahuvad? Originaalvedrud ehk auto üsna kõrgel. Tahaks suvekomplektiks. Mahuvad vabalt, ise sõidan samade näitajatega. Hetkel isegi väiksel C`l samad mõõdud, ET vaid 35. RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - Renkju - 07-11-2012 Kinnitan Hentsi fakti ka omalt poolt. Endalgi 200D-l 17x8" veljed, ET 37 ja rehvid täpselt sama mõõduga ning auto üsna kõrge, kannatab isegi kõvasti madalamaks lasta ![]() RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - nostromo - 07-11-2012 Selge, tänud. Aga need ülejäänud 2 küssi-peab vist Lesvenisse või Horti aja kinni panema? Pole plaanis endal parandada-tahaks vaid foorumi arvamust milles vead võivad olla. RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - arturmalcik - 07-11-2012 (07-11-2012, 02:02 AM)nostromo Kirjutas: 2 väikest kuid äärmiselt tüütut viga veel tekkinud: vaheta valgustuse regulaatori mis asub spidomeetri peal türvavööd vaheta ära ja unusta ! RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - Werewolf - 07-11-2012 Armatuuri ja keskkonsooli valgustugevust saab reguleerida odomeetri nullimisnuppu keerates. Seal on reostaat, mis kipub ära kuluma. Minul põleb valgustus ainult nupu ühes kindlas asendis, kogu ülejäänud vahemik on ära kulunud. Proovi seda nuppu hästi vaixelt edasi tagasi krudida, kuni valgustus põlema jääb. Turvavöödega mul sama jama, aga ma ise kahtlustan, et vööde servad on karedax kulunud ja vöö ise ei libise enam korralikult tagasi. Ega seal sel juhul muud varianti pole kui vööd välja vahetada. RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), T124 - nostromo - nostromo - 24-03-2013 22.03.2013 Uus generaatori tablett 34.- Lesvenis. RE: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 - nostromo - nostromo - 06-05-2013 Sai ostetud W140 originaal puit/nahkrool koos SRS Airbagiga 140 460 11 98904500 Mille plaanisin algselt enda S124 4MATIC-ule panna kuid selgus et 4MATIC töötab vaid tehase originaalrooliga. Eks katsun siis isale "pähe määrida". |