27-10-2022, 03:07 PM
Tere Foorumi kasutajad.
Kuna meil peres on kaks suurt mersufänni, kuid ainult üks Mercedes-Benz, siis see viga tuli parandada.
Kui aus olla, siis kuu-kaks tagasi veel plaani lisaautot soetada ei olnud, aga peale Classic ja Market üritust tuli isu ikka võimsama sõiduki järele küll.
Ega kasutatud autot planeeritud hinnaklassis leida ei ole lihtna ja lõpuks võtadki selle, mille kohta sisetunne nõusoleku andis. Muidugi seda sisetunnet aitas ka Joonas ja Lesven natuke paremaks teha.
Sõidukist siis:
Mark ja mudel: Mercedes-Benz S600 L W221
Väljalaske aasta: 2006
Mootor: 5,5 V12 BiTurbo 380 KW
Käigukast: Automaat
Värvus: Must
Odomeetri näit: 64 000
Varustus:
S600 kohta võiks olla rohkem varustust, kuid piisavalt palju siiski, et iga kilomeeter oleks nauditav.
AMG bodykit oli peal ja võibolla paljude jaoks rikub see originaali ära, kuid hetkel meile see välimus meeldib ja midagi tagasipööramatut õnneks ei ole. Plaanis on leida originaal S600 kõik detailid ja need hoiule panna, kui tulevikus tekib isu originaalset S600 t omada.
Aga Kõik elektrilised ja mäludega istmed. Esiistmed kurvitugedega ja massaaži funktsiooniga. Tagumistel akendel kardinad, puitdekoor, premium stereo koos cd ja asjadega. 19" valuveljed jne .
Kere on peaaegi ideaalne, va tagastange, mis on väikse kõksu saanud ja läheb värvimisse. Roostet on autol null ja seetõttu talvel sõita ei plaani. Soetades olid all lamellrehvid ja asendasime need just uute suverehvidega. Taga on 275/40/19 ja ees 255/40/19. Valikuks otsustasin Good Year Eagle F1 rehvid võtta. Võrreldes Hakkapeliita R lamellidega on haakuvus ikka öö ja päev.
Aga kuidas siis selle auto sootamise idee ikka tekkis?
Facebookis olles märkasime, et üks punaka tooniga S600 on seal müügiks ja mõtlesime vaatama minna. Vaadates kadus ise üsna kohe ära, kuna oli näha keredefekte, sisu oli kasimata ja mootorituli põles. Seejärel märkasime Auto24 jas ühte CLK 55 AMG d, mis pidi ideaalne auto olema, aga Lesvenisse jõudes ei hakatud seda väga isegi pikemalt uurima ning ka selle mõte kadus ära.
Seejärel leidsime ühe klubilise CL55 AMG ja hakkas selle järele isu tekkima. Leppisime kokkusaamise Pärnu külje all kokku ja vaatama suundusimegi. Eelnevalt olime korra seda praegust S600 t juba vaatamas käinud ja Sirli jaoks oli see vist juba lukus
Aga kuna nende hinnavahe oli ca 5000 EUR CL i kasuks siis otustasime vaadata ja mõelda. Eelnevalt uurisime Siimu käest ka selle tüüpvigade kohta ja need olid ka sellel autol vist olemas. Esitiivb oli mõrane, nagu Siim arvaski. Sõites viskas mingi punase kirja armatuuri, aga see kadus sealt ka kiiremini kui tuul ja lugeda ei jõudnudki. Seda tegi ta korduvalt ning eeldame, et ABC rikketeade oli.
Ega rohkem valikuid ei olnud ka, mõned S63 AMG d on ka saadaval, kuid hinnad ja läbisõidud olid juba meie jaoks vales kohas.
Seega tagasi S600 juurde ja koos Joonasega vaatasime üle. Omanik lasi teha ka värske ülevaatuse ja seal saime ka autot kaeda. Minu jaoks oli kõik piisavalt okei ja hoovis ta nüüd on. Uuel nädalal läheb Lesvenisse täishooldusesse ja siis vahetavad ka õlitaseme anduri ära, mille riket arvuti näitas.
Mõned pildid ka:
Esimese tööna vahetame välja esivõre, musta värvi pole minu maitse.
Esmamuljed:
No V12 Bitirbo ja S klass - need on loodud Autobahni jaoks ja ehk kunagi jõuame temaga ka kodumaale tagasi ka. Selle auto jõud on kirjeldamatu, võiks võrrelda natuke EQS iga, kus ilma suurema kisata auto lihtsalt läheb ja läheb ja läheb. Jõud ja kiirendus ei paistagi otsa saavat. Enne saab vist tee või kütus otsa. V12 ja 5 käiguline kast on nagu kokku laulatatud, käiguvahetusi pole tundagi ja ei taju ka seda kiirendades.
Igatahes oleme hetkel väga rahul. Kui lesvenis saab hooldus tehtud, siis saab veel enne esimest lund paar nädalat sõita ning seejärel talvine kere ja sisuhooldus ja jääme suve ootama.
Talvel saab ilusamate ilmadega ka G klassi manustada, ehkki ka teda proovime sooladest eemal hoida.
Kuna meil peres on kaks suurt mersufänni, kuid ainult üks Mercedes-Benz, siis see viga tuli parandada.
Kui aus olla, siis kuu-kaks tagasi veel plaani lisaautot soetada ei olnud, aga peale Classic ja Market üritust tuli isu ikka võimsama sõiduki järele küll.
Ega kasutatud autot planeeritud hinnaklassis leida ei ole lihtna ja lõpuks võtadki selle, mille kohta sisetunne nõusoleku andis. Muidugi seda sisetunnet aitas ka Joonas ja Lesven natuke paremaks teha.
Sõidukist siis:
Mark ja mudel: Mercedes-Benz S600 L W221
Väljalaske aasta: 2006
Mootor: 5,5 V12 BiTurbo 380 KW
Käigukast: Automaat
Värvus: Must
Odomeetri näit: 64 000
Varustus:
S600 kohta võiks olla rohkem varustust, kuid piisavalt palju siiski, et iga kilomeeter oleks nauditav.
AMG bodykit oli peal ja võibolla paljude jaoks rikub see originaali ära, kuid hetkel meile see välimus meeldib ja midagi tagasipööramatut õnneks ei ole. Plaanis on leida originaal S600 kõik detailid ja need hoiule panna, kui tulevikus tekib isu originaalset S600 t omada.
Aga Kõik elektrilised ja mäludega istmed. Esiistmed kurvitugedega ja massaaži funktsiooniga. Tagumistel akendel kardinad, puitdekoor, premium stereo koos cd ja asjadega. 19" valuveljed jne .
Kere on peaaegi ideaalne, va tagastange, mis on väikse kõksu saanud ja läheb värvimisse. Roostet on autol null ja seetõttu talvel sõita ei plaani. Soetades olid all lamellrehvid ja asendasime need just uute suverehvidega. Taga on 275/40/19 ja ees 255/40/19. Valikuks otsustasin Good Year Eagle F1 rehvid võtta. Võrreldes Hakkapeliita R lamellidega on haakuvus ikka öö ja päev.
Aga kuidas siis selle auto sootamise idee ikka tekkis?
Facebookis olles märkasime, et üks punaka tooniga S600 on seal müügiks ja mõtlesime vaatama minna. Vaadates kadus ise üsna kohe ära, kuna oli näha keredefekte, sisu oli kasimata ja mootorituli põles. Seejärel märkasime Auto24 jas ühte CLK 55 AMG d, mis pidi ideaalne auto olema, aga Lesvenisse jõudes ei hakatud seda väga isegi pikemalt uurima ning ka selle mõte kadus ära.
Seejärel leidsime ühe klubilise CL55 AMG ja hakkas selle järele isu tekkima. Leppisime kokkusaamise Pärnu külje all kokku ja vaatama suundusimegi. Eelnevalt olime korra seda praegust S600 t juba vaatamas käinud ja Sirli jaoks oli see vist juba lukus
Aga kuna nende hinnavahe oli ca 5000 EUR CL i kasuks siis otustasime vaadata ja mõelda. Eelnevalt uurisime Siimu käest ka selle tüüpvigade kohta ja need olid ka sellel autol vist olemas. Esitiivb oli mõrane, nagu Siim arvaski. Sõites viskas mingi punase kirja armatuuri, aga see kadus sealt ka kiiremini kui tuul ja lugeda ei jõudnudki. Seda tegi ta korduvalt ning eeldame, et ABC rikketeade oli.
Ega rohkem valikuid ei olnud ka, mõned S63 AMG d on ka saadaval, kuid hinnad ja läbisõidud olid juba meie jaoks vales kohas.
Seega tagasi S600 juurde ja koos Joonasega vaatasime üle. Omanik lasi teha ka värske ülevaatuse ja seal saime ka autot kaeda. Minu jaoks oli kõik piisavalt okei ja hoovis ta nüüd on. Uuel nädalal läheb Lesvenisse täishooldusesse ja siis vahetavad ka õlitaseme anduri ära, mille riket arvuti näitas.
Mõned pildid ka:
Esimese tööna vahetame välja esivõre, musta värvi pole minu maitse.
Esmamuljed:
No V12 Bitirbo ja S klass - need on loodud Autobahni jaoks ja ehk kunagi jõuame temaga ka kodumaale tagasi ka. Selle auto jõud on kirjeldamatu, võiks võrrelda natuke EQS iga, kus ilma suurema kisata auto lihtsalt läheb ja läheb ja läheb. Jõud ja kiirendus ei paistagi otsa saavat. Enne saab vist tee või kütus otsa. V12 ja 5 käiguline kast on nagu kokku laulatatud, käiguvahetusi pole tundagi ja ei taju ka seda kiirendades.
Igatahes oleme hetkel väga rahul. Kui lesvenis saab hooldus tehtud, siis saab veel enne esimest lund paar nädalat sõita ning seejärel talvine kere ja sisuhooldus ja jääme suve ootama.
Talvel saab ilusamate ilmadega ka G klassi manustada, ehkki ka teda proovime sooladest eemal hoida.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868