Minu S600 W221 aastast 2006 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: Minu S600 W221 aastast 2006 (/showthread.php?tid=53457) |
Minu S600 W221 aastast 2006 - indrek - 27-10-2022 Tere Foorumi kasutajad. Kuna meil peres on kaks suurt mersufänni, kuid ainult üks Mercedes-Benz, siis see viga tuli parandada. Kui aus olla, siis kuu-kaks tagasi veel plaani lisaautot soetada ei olnud, aga peale Classic ja Market üritust tuli isu ikka võimsama sõiduki järele küll. Ega kasutatud autot planeeritud hinnaklassis leida ei ole lihtna ja lõpuks võtadki selle, mille kohta sisetunne nõusoleku andis. Muidugi seda sisetunnet aitas ka Joonas ja Lesven natuke paremaks teha. Sõidukist siis: Mark ja mudel: Mercedes-Benz S600 L W221 Väljalaske aasta: 2006 Mootor: 5,5 V12 BiTurbo 380 KW Käigukast: Automaat Värvus: Must Odomeetri näit: 64 000 Varustus: S600 kohta võiks olla rohkem varustust, kuid piisavalt palju siiski, et iga kilomeeter oleks nauditav. AMG bodykit oli peal ja võibolla paljude jaoks rikub see originaali ära, kuid hetkel meile see välimus meeldib ja midagi tagasipööramatut õnneks ei ole. Plaanis on leida originaal S600 kõik detailid ja need hoiule panna, kui tulevikus tekib isu originaalset S600 t omada. Aga Kõik elektrilised ja mäludega istmed. Esiistmed kurvitugedega ja massaaži funktsiooniga. Tagumistel akendel kardinad, puitdekoor, premium stereo koos cd ja asjadega. 19" valuveljed jne . Kere on peaaegi ideaalne, va tagastange, mis on väikse kõksu saanud ja läheb värvimisse. Roostet on autol null ja seetõttu talvel sõita ei plaani. Soetades olid all lamellrehvid ja asendasime need just uute suverehvidega. Taga on 275/40/19 ja ees 255/40/19. Valikuks otsustasin Good Year Eagle F1 rehvid võtta. Võrreldes Hakkapeliita R lamellidega on haakuvus ikka öö ja päev. Aga kuidas siis selle auto sootamise idee ikka tekkis? Facebookis olles märkasime, et üks punaka tooniga S600 on seal müügiks ja mõtlesime vaatama minna. Vaadates kadus ise üsna kohe ära, kuna oli näha keredefekte, sisu oli kasimata ja mootorituli põles. Seejärel märkasime Auto24 jas ühte CLK 55 AMG d, mis pidi ideaalne auto olema, aga Lesvenisse jõudes ei hakatud seda väga isegi pikemalt uurima ning ka selle mõte kadus ära. Seejärel leidsime ühe klubilise CL55 AMG ja hakkas selle järele isu tekkima. Leppisime kokkusaamise Pärnu külje all kokku ja vaatama suundusimegi. Eelnevalt olime korra seda praegust S600 t juba vaatamas käinud ja Sirli jaoks oli see vist juba lukus Aga kuna nende hinnavahe oli ca 5000 EUR CL i kasuks siis otustasime vaadata ja mõelda. Eelnevalt uurisime Siimu käest ka selle tüüpvigade kohta ja need olid ka sellel autol vist olemas. Esitiivb oli mõrane, nagu Siim arvaski. Sõites viskas mingi punase kirja armatuuri, aga see kadus sealt ka kiiremini kui tuul ja lugeda ei jõudnudki. Seda tegi ta korduvalt ning eeldame, et ABC rikketeade oli. Ega rohkem valikuid ei olnud ka, mõned S63 AMG d on ka saadaval, kuid hinnad ja läbisõidud olid juba meie jaoks vales kohas. Seega tagasi S600 juurde ja koos Joonasega vaatasime üle. Omanik lasi teha ka värske ülevaatuse ja seal saime ka autot kaeda. Minu jaoks oli kõik piisavalt okei ja hoovis ta nüüd on. Uuel nädalal läheb Lesvenisse täishooldusesse ja siis vahetavad ka õlitaseme anduri ära, mille riket arvuti näitas. Mõned pildid ka: Esimese tööna vahetame välja esivõre, musta värvi pole minu maitse. Esmamuljed: No V12 Bitirbo ja S klass - need on loodud Autobahni jaoks ja ehk kunagi jõuame temaga ka kodumaale tagasi ka. Selle auto jõud on kirjeldamatu, võiks võrrelda natuke EQS iga, kus ilma suurema kisata auto lihtsalt läheb ja läheb ja läheb. Jõud ja kiirendus ei paistagi otsa saavat. Enne saab vist tee või kütus otsa. V12 ja 5 käiguline kast on nagu kokku laulatatud, käiguvahetusi pole tundagi ja ei taju ka seda kiirendades. Igatahes oleme hetkel väga rahul. Kui lesvenis saab hooldus tehtud, siis saab veel enne esimest lund paar nädalat sõita ning seejärel talvine kere ja sisuhooldus ja jääme suve ootama. Talvel saab ilusamate ilmadega ka G klassi manustada, ehkki ka teda proovime sooladest eemal hoida. RE: Minu S600 W221 aastast 2006 - Rolz - 27-10-2022 Õnnitlused! Olgu veel mainitud, et kui originaalsust taga ajad, siis praegusele on pandud temale tehaset mitte antud F/L esistange, mis orignaaltulega (esituled on tehase omad, mitte asendatud F/L omadega) jääb natuke omamoodi naljakas. Samuti on taga F/L tagatuled. Ja slip tagaluugil. Aga see kipub nende Jaapani autodega kaasas käima, neil vaha kõike tuunida! Velg on ainuõige AMG velg, mis temale sai! Edu! Ma isegi kadestan seda algusaasta otsa oma justnimelt selle 5G osas, jube konkreetne ja täpne võrreldes selle uimase 7G kastiga! RE: Minu S600 W221 aastast 2006 - siimruz - 27-10-2022 Kena ja sile S 600! Siis sa ikka käisid seda CL ka vaatamas. Siim RE: Minu S600 W221 aastast 2006 - Karl - 28-10-2022 Ilus monstrum ja bodykit taab asja ainult paremaks minu silmis. RE: Minu S600 W221 aastast 2006 - v6sa - 28-10-2022 Loogiline valik G kõrvale. Kui seda hästi hoiad, siis 40 aasta pärast teised mäletavad, aga Sinul ON Muretuid kilomeetreid. See auto on siis ka säärane, millega möödasõite Eestis teha on piin - kui gaasi kahest krusast möödahüppamiseks põhja vajutad, siis tagasi reastumisel mõõdetakse juba nii palju, et load lähevad kohe riiulile. Kusjuures S-klassiga sõites kiire reeglina kaob iseeneslikult täitsa ära. RE: Minu S600 W221 aastast 2006 - secman - 28-10-2022 Väga ilus ! P.S. Ajasid ka kohe V12 isu peale. Ega sa seda valge sisusuga isendit vaatamas ei käinud ? RE: Minu S600 W221 aastast 2006 - siimruz - 28-10-2022 Võsa ega need möödasöidud ka minu loomaga kipuvad automaatselt ikka sinna 150 peale kiskuma. Pigem on mul see asi et kui sealt pärast ML liikurisse istun, siis on tunne et autol on vist turbo katki läinud vahepeal . Ühesönaga tahab alati tagasi harjumist saada. Indrek. Hetkel oled taga vähe liikunud veel. See on küsimus mida tavaliselt ei küsita selliste masinate puhul, aga mul tuli hiljuti see ühe teise AMG inimesega jutuks. Kui janune see V 12 tegelikkuses on? M 156 S 63 väidetavalt pidi ikka parajalt janune loom olema? Mida ei saa mina aga väga väita CL 55 K kohta. Selge see et köik sööb ära. Minule väideti et 55 versus 63 ikka öko pill. RE: Minu S600 W221 aastast 2006 - indrek - 28-10-2022 (28-10-2022, 09:07 AM)secman Kirjutas: Väga ilus ! Peeter Kalli pigem soovitas seda, kuna tema silmis originaalvälimusega, samas ma ise hindasin pigem väiksemat läbisõitu ja seda, et Eestis sõitnud poleks. Lisaks Sirlile valge sisu ei meeldinud Aga originaali hindan ma ka ise, ehkki praegu selline agressiivne välimus meeldib ka. Plaan on aegamisi soetada kõrvale kõik originaaljupid ning viia pööningule klassikuks muutumise aega ootama. Talvel sõita ei plaani ja just seetõttu asendasime ka lamellrehvid suvekatega, et kiusatustki ei tekiks. Uuel nädalal Lesvenis hooldused ja ka kasti õlivahetus, siis on seisma jätmiseks ehk valmis. Rolziga konsulteerides on plaan ise ka nahahooldus ära teha, et ka see kaua püsiks. ABC hooldusele võiks mõelda, kuid Joonas ütles, et võrreldes vana mudeliga, sellel ei saa filtreid vist eraldi vahetada ja peab koos paagiga ära vahetama. Aga mõtleme sellele. (28-10-2022, 09:14 AM)siimruz Kirjutas: Võsa ega need möödasöidud ka minu loomaga kipuvad automaatselt ikka sinna 150 peale kiskuma. Pigem on mul see asi et kui sealt pärast ML liikurisse istun, siis on tunne et autol on vist turbo katki läinud vahepeal . Ühesönaga tahab alati tagasi harjumist saada. Noh ma usun et G kõrval on ka 600 ökopill. Kuna ta jaapanist pärit, siis ei näita kütusekulu meile loogiliselt, aga linnas sõites ja testides andis 5,5 km / 1 liitriga. Ehk siis alla 20 l 100 km kohta. Andmete järgi peaks maanteel 10 ga hakkama saama, ehkki kahtlen natukene. RE: Minu S600 W221 aastast 2006 - Rolz - 28-10-2022 Filtri jutt on täiesti väär, EPC ei näita filtrit küll üldse, kuid reaalsuses on paagis tagasijooksul endiselt W220-e konstrueeritud filter, ehk toode A0031846101. Sama on ka C217 muideks. Keera tagasijooksu kaas maha, ja juba näed kuidas ta seal vedruga kinni istub. Tühikäigul vaata töörõhku, kui ikka alla 100 BAR tiksub, siis viimane aeg filter + vedelik + läbipesu teha, pikendab oluliselt tandempumba eluiga. Viimase maksumus on ca 3.5k EUR. Tühikäigul võiks surve olla hea tervisega süsteemil ca 130 CAR+. Eks vaata, mis Lesven ütleb Sulle, mina julgeks väita, et tähelepanu väärivad 1) Esimesed alumised õõtsad 2) Esimeste ABC amortide alused žarniirid 3) Tagasilla (kerekinnituse) puksid. RE: Minu S600 W221 aastast 2006 - indrek - 28-10-2022 (28-10-2022, 12:32 PM)Rolz Kirjutas: Filtri jutt on täiesti väär, EPC ei näita filtrit küll üldse, kuid reaalsuses on paagis tagasijooksul endiselt W220-e konstrueeritud filter, ehk toode A0031846101. Eks uurime, aga õõtsad ja sillad ning põhjadetailid on nagu uued. Puudun rooste ja isegi mustust ei paistnud olevat. See mind kõitiski selle auto puhul RE: Minu S600 W221 aastast 2006 - nostromo - 30-10-2022 V12 on V12. Ilus auto RE: Minu S600 W221 aastast 2006 - indrek - 04-11-2022 Nii, Seenädal sai siis lesvenis vahetatud vigane õlitaseme andur ning koos sellega ka mootoriõli, kastiõli ja ka ABC vedelikud ja filtrid. Paar nädalat saab veel sõita ja siis garaazi kevadet ootama. Talvel ehk teen piduriketaste ja klotside vahetuse ära ning proovib tagastange kriimud eemaldada. Siis saab kevadele värske ja ilusa autoga vastu minna. RE: Minu S600 W221 aastast 2006 - Karl - 06-11-2022 Sõites igapäevaselt 100 pluss km 7G kastiga, pean selle suhtes nõustuma, mõnes olukorras suudab juhtme oma uimasusega kokku ajada küll. RE: Minu S600 W221 aastast 2006 - Oliver.L - 06-11-2022 S212 ei häirinud küll miski selles osas. |