Postitused: 179
Teemad: 34
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
02-06-2009, 11:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2009, 09:09 PM ja muutjaks oli Karl.)
Mercedes-Benz G 300 GD
W 460
1983
300 D
mootor: 65 kw
käigukast: manuaal , 4 käiku
Auto on värvitud must-matt värviga, kapotil ilutsevad leegid,mis on värvitud, mitte kleebisena. Rehvid 33x12x15, vints puldiga 8000 lbs, tiivalaiendid on pehmed LineXist ja esi - ja tagaraud on kaetud LineXiga.Vahetatud kogu vedrustus ja lisatud uued Koni Heavy Track reguleeritavad 7 astmelised amordid.
Eelseisvad tööd:
tagapidurite vahetus ketaspidurite vastu koos reguleeritava regulaatori ja käsipiduri panen toimima klapiga piduritorustiku vahel.
Lisaks on ostetud 5 uut AMG velge, mis tuleb flantside abil alla istutada.
ja edaspidi veel mootori vahetus 3 või 3,5 TDI mootori vastu koos 5 käigulise kastiga.
Lisan siis ka mõned pildid autost:
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Väga kena. Lühike, veidi rohkem off-roadilik G on mu üks wish listis olevaid, SEC`i järel.
Käsipidur ikka soovitatav panna eraldi silindriga, mitte klapiga tavapiduri liini peale. Kui juppe vaja, siis ma tegelen nendega.
Regulaator käib eraldi, seda saab ka minu käest, aga käsipidurit see siiski ei asenda.
Nö "line-lock" ei ole käsipiduriks hea lahendus.
Mootorit soovitaks ise 3.2 bensukat, progetava ajuga - sobib off-roadiks ideaalselt. Ei mingit õhukulumõõtjat, mis vett/soga täis võib minna jne.
Postitused: 179
Teemad: 34
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Loomulikult ei asenda reguleeritav klapp käsipidurit vaid see on mõeldud selleks, et pidurid ühtlaselt võtaks.Lisasilindreid ja suporteid ei ole kavas panna, et saada käsipidurit, kuna mida rohkem on vidinaid seda suurem oht on mudas sõites kinni kiilumiseks. Taha lähevad originaal esimesed kettad ja suportid ja klapp torustiku vahele. Kui vajutan piduri põhja ja tõmban mehaaniliselt salongist klapi üles, jääb pidur peale, uus vajutus pidurile vabastab klapi ja pidur on maas. Ja bensiinimootorit sellele ma ei sooviks.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Plaanid off-roadi võistlustele ka minna?
Ma sain aru, et pidurirõhu regulaator selleks, et tagumised nõrgemini võtma panna, kuna tegu samade piduritega ees ja taga, aga siiski line-lock`i käsipiduriks ei soovita.
Ok, nüüd hakkan juba pihta saama, sul pole siis taga käsipiduri klotse ja eraldi supportit pole ka mõtet panna - jah, siis küll.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ah ostsidki selle ära. Ma nillisin ka ise seda natuke, aga... tjah, viinamarjad on hapud.
Palju passis lubatud haagise mass on?
Seda Sa tead, et selline seisupidur pole teeliikluses osaleval autol lubatud? Ainult võistlusel kasutataval masinal on muidugi savi, kui ülevaatuse sebid.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Postitused: 179
Teemad: 34
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
03-06-2009, 05:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2009, 05:26 PM ja muutjaks oli merslane.)
Võsale! Kui sa tahtsid seda omale küttepuude vedamiseks, siis ole rahulik, küll saame kaubale ......... Ostsin ta sellepärast, et teadsin ja nägin ise selle auto ümberehitust. Ta ei ole kuskilt roosteussist puretud , raam on nagu uuel autol ja ükski uks ei loksu. Omanik ostis hättajäänud sõbralt selle G punasena ja ilma lisadeta 30 000 kr ning ladus sinna juurde ise ca 90 000 ja masule omasel ajal rahapuuduse tõttu see auto müüki läkski, vana omanik teadis, et tahan omale ka G klassi autot ja nii ta mulle ühel õhtul helistas ja pakkus varianti. Ise tahsin tegelikult küll 4 ukselist G-d , aga küll jõuab veel. Päris võistlema ma sellega ilmselt ei hakka, käin jahil ja kalal ja kui isu tuleb ,eks siis mulistan ka mudas. Haagise mass on passis 2200 kg
Postitused: 550
Teemad: 50
Liitus: May 2006
Maine:
4
See iludus oleks meil esmajärjekorras ühe pereliikme igapäeva autoks, vahepeal veaks veidi suksusid ja puid ka...
2200 registrimass on minu jaoks ausalt öeldes aga ootamatult väiksevõitu.
...mhmm...aga ajaks asja ära küll...
Postitused: 179
Teemad: 34
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
03-06-2009, 05:59 PM
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
kle jah, 4wd koostöös 65kw diisliga erilline püss ega jõuloom pole No aeglustiga ajab vast asja ära, kui koormat vaja tirida...
Postitused: 179
Teemad: 34
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Sellepärast plaanin mootori vahetust 3,5 Tdi mootori vastu, kuna selle vahetus on suht lihtne, istub koos 5 käigukastiga täpselt peale.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Väga vinge! Värv eriti hea
Palju muidu tõstet on?
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Kas pilt tehtud peale sisepuhastust või ei satugi sellega eriti autot sihtotstarbelisemalt kasutama? : )
|