Minu G 300 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: Minu G 300 (/showthread.php?tid=13136) |
Minu G 300 - merslane - 02-06-2009 Mercedes-Benz G 300 GD W 460 1983 300 D mootor: 65 kw käigukast: manuaal , 4 käiku Auto on värvitud must-matt värviga, kapotil ilutsevad leegid,mis on värvitud, mitte kleebisena. Rehvid 33x12x15, vints puldiga 8000 lbs, tiivalaiendid on pehmed LineXist ja esi - ja tagaraud on kaetud LineXiga.Vahetatud kogu vedrustus ja lisatud uued Koni Heavy Track reguleeritavad 7 astmelised amordid. Eelseisvad tööd: tagapidurite vahetus ketaspidurite vastu koos reguleeritava regulaatori ja käsipiduri panen toimima klapiga piduritorustiku vahel. Lisaks on ostetud 5 uut AMG velge, mis tuleb flantside abil alla istutada. ja edaspidi veel mootori vahetus 3 või 3,5 TDI mootori vastu koos 5 käigulise kastiga. Lisan siis ka mõned pildid autost: RE: Minu G 300 - hents99 - 02-06-2009 Väga kena. Lühike, veidi rohkem off-roadilik G on mu üks wish listis olevaid, SEC`i järel. Käsipidur ikka soovitatav panna eraldi silindriga, mitte klapiga tavapiduri liini peale. Kui juppe vaja, siis ma tegelen nendega. Regulaator käib eraldi, seda saab ka minu käest, aga käsipidurit see siiski ei asenda. Nö "line-lock" ei ole käsipiduriks hea lahendus. Mootorit soovitaks ise 3.2 bensukat, progetava ajuga - sobib off-roadiks ideaalselt. Ei mingit õhukulumõõtjat, mis vett/soga täis võib minna jne. RE: Minu G 300 - merslane - 02-06-2009 Loomulikult ei asenda reguleeritav klapp käsipidurit vaid see on mõeldud selleks, et pidurid ühtlaselt võtaks.Lisasilindreid ja suporteid ei ole kavas panna, et saada käsipidurit, kuna mida rohkem on vidinaid seda suurem oht on mudas sõites kinni kiilumiseks. Taha lähevad originaal esimesed kettad ja suportid ja klapp torustiku vahele. Kui vajutan piduri põhja ja tõmban mehaaniliselt salongist klapi üles, jääb pidur peale, uus vajutus pidurile vabastab klapi ja pidur on maas. Ja bensiinimootorit sellele ma ei sooviks. RE: Minu G 300 - hents99 - 03-06-2009 Plaanid off-roadi võistlustele ka minna? Ma sain aru, et pidurirõhu regulaator selleks, et tagumised nõrgemini võtma panna, kuna tegu samade piduritega ees ja taga, aga siiski line-lock`i käsipiduriks ei soovita. Ok, nüüd hakkan juba pihta saama, sul pole siis taga käsipiduri klotse ja eraldi supportit pole ka mõtet panna - jah, siis küll. RE: Minu G 300 - v6sa - 03-06-2009 Ah ostsidki selle ära. Ma nillisin ka ise seda natuke, aga... tjah, viinamarjad on hapud. Palju passis lubatud haagise mass on? Seda Sa tead, et selline seisupidur pole teeliikluses osaleval autol lubatud? Ainult võistlusel kasutataval masinal on muidugi savi, kui ülevaatuse sebid. RE: Minu G 300 - R129 - 03-06-2009 Krdi ilus värv ikka RE: Minu G 300 - merslane - 03-06-2009 Võsale! Kui sa tahtsid seda omale küttepuude vedamiseks, siis ole rahulik, küll saame kaubale ......... Ostsin ta sellepärast, et teadsin ja nägin ise selle auto ümberehitust. Ta ei ole kuskilt roosteussist puretud , raam on nagu uuel autol ja ükski uks ei loksu. Omanik ostis hättajäänud sõbralt selle G punasena ja ilma lisadeta 30 000 kr ning ladus sinna juurde ise ca 90 000 ja masule omasel ajal rahapuuduse tõttu see auto müüki läkski, vana omanik teadis, et tahan omale ka G klassi autot ja nii ta mulle ühel õhtul helistas ja pakkus varianti. Ise tahsin tegelikult küll 4 ukselist G-d , aga küll jõuab veel. Päris võistlema ma sellega ilmselt ei hakka, käin jahil ja kalal ja kui isu tuleb ,eks siis mulistan ka mudas. Haagise mass on passis 2200 kg RE: Minu G 300 - Ester - 03-06-2009 See iludus oleks meil esmajärjekorras ühe pereliikme igapäeva autoks, vahepeal veaks veidi suksusid ja puid ka... 2200 registrimass on minu jaoks ausalt öeldes aga ootamatult väiksevõitu. ...mhmm...aga ajaks asja ära küll... RE: Minu G 300 - merslane - 03-06-2009 Aga 65 kw , tavahingamisega diiselmootoriga ei kujuta ette sõitmist üle 2200kg haagisega, ilmselt jõuaksid oma hobesega kiiremini koju,tal ka ju pidev 4WD RE: Minu G 300 - rauntz - 03-06-2009 kle jah, 4wd koostöös 65kw diisliga erilline püss ega jõuloom pole No aeglustiga ajab vast asja ära, kui koormat vaja tirida... RE: Minu G 300 - merslane - 03-06-2009 Sellepärast plaanin mootori vahetust 3,5 Tdi mootori vastu, kuna selle vahetus on suht lihtne, istub koos 5 käigukastiga täpselt peale. RE: Minu G 300 - sm. pelle - 03-06-2009 Väga vinge! Värv eriti hea Palju muidu tõstet on? RE: Minu G 300 - Karl - 06-06-2009 Panen nüüd tagasi vahepeal "ära kadunud" pildid RE: Minu G 300 - ksiiri - 25-07-2013 Kas pilt tehtud peale sisepuhastust või ei satugi sellega eriti autot sihtotstarbelisemalt kasutama? : ) |