02-03-2008, 11:13 PM
Et siis teeks laiemale üldsusele kerge presentatsiooni oma järgmisest projektist ...:bigsmile: mis siis kannab nime Kuri Kutsikas .
Tegemist siis sellesama autoga mis praegu enam/veel nii kena välja ei näe kuid üsna varsti on ka väline hiilgus taastatud . Vanemad olijad mäletavad seda autot Demonikese autona ja sellest autost on kirjutatud nii vanas foorumis kui ka Tehnikamaailma 0ktoobri 2004 numbris (eksemplar olemas isegi) ja nagu ka näha on ära märgatud ka Venezuela mersukummardajate ringis seega ei hakka ma siin sellele autole esmaesitlust tegema .:wink: Soetasin selle endale mingil 2007 Septembrilõpu kuupäeval ja selles saati olen ma vahelduva eduga selle auto kallal teinud järgmisi parendustöid :
September : Ostetud sai koheselt uus aku kuna ....jah praktiliselt igakord kui ma uue auto ostan vahetan ma ka aku välja.Vahetusse läks ka parempoolne esisharniir ja vasak sisemine rooliots. Vahetatud said ka esivedrud kuna need olid liiga madalad (auto tantsis praktiliselt amortide leevenduspuksidel mis omakorda ei tee kerele mitte midagi head).Esisillareguleering samas kohas ja samal ajal . Need tööd sai tehtud Autenoris (Tihniku 5)..... tänud Harrile .
Jahutusventikal oli elektrikatkestus mille ravisin välja Laki Auto taga olevas teeninduses , ......tänud Andresele
Oktoober : Kuna ma polnud rahul diffriga , hirmsad lõtkud mis kiirendusel paukudeks muutusid , ja lisaks ulgus see kiiruse kasvades.
Käisin MB Keskuses uurimas millise jaotusega differ sinna peaks käima ja panin sinna originaalist tiba jõulisema diffri (numbrid lisan hiljem kui vaja)
Hetkel spido valetab mingi 10 km (rattad hetkel 15" all) ja mõõtsin GPS-ga.
17 " ratastega saab olema vahe ehk 5-7 km kiirust siis tegelikkuses vähem kui spido näit . Diffrivahetus Imre juures .......tänud Martinile .
Vahetusse läks ka esiklaas . Klaase toon ise maale seega probleeme polnud :bigsmile: vahetuse eest ...... tänud Madisele
November: Geneka remont , vahetusse läksid dioodsillaplaat ja harjad . Sumpsi kohendus mis andis mõtteainet uue sumpsi ehitamiseks . Tühikäigupöörded üle 1100 mille taltsutamiseks läksin Speedsteri . Seal pandi autole juhtmed külge ja reguleeriti paika tühikäik ... sumps siiski hõre ja täielikku pilti kätte ei saanud kuid oluliselt paremaks läks . .... tänud Hannesele
Detsember: Soojendusmootor täiega kinni ... taastada polnud võimalik ja ostsin korraliku 124 puhuja . Tegemist siis sellesmõttes haruldase mootoriga kuna see on kahe tiivikuga . 124 mootor oli veidi suurem ja ka võimsam kuid sai see sinna originaalkorpusesse ära mahutatud ilma eriliste ümbertegemisteta. Kojamehe mootor - kutu , ja sai samuti vahetatud välja. Elektritööd tegin ise kuid ..... tänud Lembitule ,kelle leidlikkus oli oluliseks abiks.
Jaanuar: Xenonid,mis olid juba ees, ei lülitunud kaugete peale ringi ja samuti puudusid ka udutuled . Sai tehtud ringi mõned ühendused ja asi toimis .Tööd tehti Hort Autos ja ......tänud Aarele
Veebruar: Sumps sai kogu pikkusest uus tehtud alates kollektorist .
Trassiks siis 6cm läbimõõduga toru , sai välja visatud KAT-i jäänused paigaldatud 2,5 -3,0 kubatuuriga mootori jaoks mõeldud uus reso ja lõppu läks uus sportpütt . Hääl on tühikäigul kõmisev bass ... kiirendusel siiski vali . Harjumatu algul aga ...see hääl jääb ju autost maha mida ise ei kuula.
Esiamordid vahetatud Bilsteini poolsport gaaside vastu , tahkemaks läks küll . Suht täpne roolikuuletus kurvides .
Sai ka tehtud õlivahetus... panin poolsündi siiski kuid lisasin sinna õlilisaainet Old Chap .Venemaa toode, nanotehnoloogia , kapotialune jäi märgatavalt vaiksemaks ,seda siis Cossu 16v mootori eripärast klõbinat silmas pidades . Tundub olevat hea lisand , olen muidu suht skeptiline aga siin on põhjust olla rahul . Müügil oli see Prismas ja maksis 280 eek .Soovitas Speedsterist Hannes .
KN filter puhastatud , oli hullult kõntsane ,polegi nii musta filtrit näinud enne.
Tagasillas vahetatud silikonpuksid ja sillatala esimesed puksid + 1 kont.Auto oli enne nagu suts vedel ja kiirendusel käisid kerged kolksud taga. Nüüd asi tahke .
Esilogarid puudusid , Trakk sebis uued ja sai need ilusasti alla pandud.
Käsipiduriklotsid kontrollitud ja paika reguleeritud. Olen veendunud kässari kasutaja manuaalide puhul :bigsmile:
Peale kõiki neid töid sai uuesti Spedsteri tee jalgealla võetud ja Hannes sai uuesti autot häälestama hakata . Segu tuligi veidi lahjemaks keerata ja sai siis teha mõned proovisõidud enne kui Hannes lõpuhäälestuse tegi .
Auto läks rõõmsamaks , oluline vahe tõmbes ja käiguvahetusel gaasi lahtilaskmisel . Tõmbab kenasti .... tänud Harrile ja Hannesele
Märts: Käisin Rolzi juures ja sain temalt aknatõstuki lüliti ,nüüd käib kõrvalistuja aken ka ELEKTRIGA ..... tänud Rolzile
... tehniliselt hakkab asi ilmet võtma,kuigi hingel kripeldab LSD differ ja ja esiistmed mis võiksid olla veidi konkreetsemad (praegused siiski liiga läbivajuvalt pehmed ) .
Märtsi lõpus algavad kosmeetilised protsessid milles muutub veidi ka esiosa ehtminulikul viisil ....:wink: ja ikka Kadrinas kus siis veel :bigsmile:
Loodan siis kevadeks projekti jälle valmis saada ja seda laiemale üldsusele esitleda .
Tegemist siis sellesama autoga mis praegu enam/veel nii kena välja ei näe kuid üsna varsti on ka väline hiilgus taastatud . Vanemad olijad mäletavad seda autot Demonikese autona ja sellest autost on kirjutatud nii vanas foorumis kui ka Tehnikamaailma 0ktoobri 2004 numbris (eksemplar olemas isegi) ja nagu ka näha on ära märgatud ka Venezuela mersukummardajate ringis seega ei hakka ma siin sellele autole esmaesitlust tegema .:wink: Soetasin selle endale mingil 2007 Septembrilõpu kuupäeval ja selles saati olen ma vahelduva eduga selle auto kallal teinud järgmisi parendustöid :
September : Ostetud sai koheselt uus aku kuna ....jah praktiliselt igakord kui ma uue auto ostan vahetan ma ka aku välja.Vahetusse läks ka parempoolne esisharniir ja vasak sisemine rooliots. Vahetatud said ka esivedrud kuna need olid liiga madalad (auto tantsis praktiliselt amortide leevenduspuksidel mis omakorda ei tee kerele mitte midagi head).Esisillareguleering samas kohas ja samal ajal . Need tööd sai tehtud Autenoris (Tihniku 5)..... tänud Harrile .
Jahutusventikal oli elektrikatkestus mille ravisin välja Laki Auto taga olevas teeninduses , ......tänud Andresele
Oktoober : Kuna ma polnud rahul diffriga , hirmsad lõtkud mis kiirendusel paukudeks muutusid , ja lisaks ulgus see kiiruse kasvades.
Käisin MB Keskuses uurimas millise jaotusega differ sinna peaks käima ja panin sinna originaalist tiba jõulisema diffri (numbrid lisan hiljem kui vaja)
Hetkel spido valetab mingi 10 km (rattad hetkel 15" all) ja mõõtsin GPS-ga.
17 " ratastega saab olema vahe ehk 5-7 km kiirust siis tegelikkuses vähem kui spido näit . Diffrivahetus Imre juures .......tänud Martinile .
Vahetusse läks ka esiklaas . Klaase toon ise maale seega probleeme polnud :bigsmile: vahetuse eest ...... tänud Madisele
November: Geneka remont , vahetusse läksid dioodsillaplaat ja harjad . Sumpsi kohendus mis andis mõtteainet uue sumpsi ehitamiseks . Tühikäigupöörded üle 1100 mille taltsutamiseks läksin Speedsteri . Seal pandi autole juhtmed külge ja reguleeriti paika tühikäik ... sumps siiski hõre ja täielikku pilti kätte ei saanud kuid oluliselt paremaks läks . .... tänud Hannesele
Detsember: Soojendusmootor täiega kinni ... taastada polnud võimalik ja ostsin korraliku 124 puhuja . Tegemist siis sellesmõttes haruldase mootoriga kuna see on kahe tiivikuga . 124 mootor oli veidi suurem ja ka võimsam kuid sai see sinna originaalkorpusesse ära mahutatud ilma eriliste ümbertegemisteta. Kojamehe mootor - kutu , ja sai samuti vahetatud välja. Elektritööd tegin ise kuid ..... tänud Lembitule ,kelle leidlikkus oli oluliseks abiks.
Jaanuar: Xenonid,mis olid juba ees, ei lülitunud kaugete peale ringi ja samuti puudusid ka udutuled . Sai tehtud ringi mõned ühendused ja asi toimis .Tööd tehti Hort Autos ja ......tänud Aarele
Veebruar: Sumps sai kogu pikkusest uus tehtud alates kollektorist .
Trassiks siis 6cm läbimõõduga toru , sai välja visatud KAT-i jäänused paigaldatud 2,5 -3,0 kubatuuriga mootori jaoks mõeldud uus reso ja lõppu läks uus sportpütt . Hääl on tühikäigul kõmisev bass ... kiirendusel siiski vali . Harjumatu algul aga ...see hääl jääb ju autost maha mida ise ei kuula.
Esiamordid vahetatud Bilsteini poolsport gaaside vastu , tahkemaks läks küll . Suht täpne roolikuuletus kurvides .
Sai ka tehtud õlivahetus... panin poolsündi siiski kuid lisasin sinna õlilisaainet Old Chap .Venemaa toode, nanotehnoloogia , kapotialune jäi märgatavalt vaiksemaks ,seda siis Cossu 16v mootori eripärast klõbinat silmas pidades . Tundub olevat hea lisand , olen muidu suht skeptiline aga siin on põhjust olla rahul . Müügil oli see Prismas ja maksis 280 eek .Soovitas Speedsterist Hannes .
KN filter puhastatud , oli hullult kõntsane ,polegi nii musta filtrit näinud enne.
Tagasillas vahetatud silikonpuksid ja sillatala esimesed puksid + 1 kont.Auto oli enne nagu suts vedel ja kiirendusel käisid kerged kolksud taga. Nüüd asi tahke .
Esilogarid puudusid , Trakk sebis uued ja sai need ilusasti alla pandud.
Käsipiduriklotsid kontrollitud ja paika reguleeritud. Olen veendunud kässari kasutaja manuaalide puhul :bigsmile:
Peale kõiki neid töid sai uuesti Spedsteri tee jalgealla võetud ja Hannes sai uuesti autot häälestama hakata . Segu tuligi veidi lahjemaks keerata ja sai siis teha mõned proovisõidud enne kui Hannes lõpuhäälestuse tegi .
Auto läks rõõmsamaks , oluline vahe tõmbes ja käiguvahetusel gaasi lahtilaskmisel . Tõmbab kenasti .... tänud Harrile ja Hannesele
Märts: Käisin Rolzi juures ja sain temalt aknatõstuki lüliti ,nüüd käib kõrvalistuja aken ka ELEKTRIGA ..... tänud Rolzile
... tehniliselt hakkab asi ilmet võtma,kuigi hingel kripeldab LSD differ ja ja esiistmed mis võiksid olla veidi konkreetsemad (praegused siiski liiga läbivajuvalt pehmed ) .
Märtsi lõpus algavad kosmeetilised protsessid milles muutub veidi ka esiosa ehtminulikul viisil ....:wink: ja ikka Kadrinas kus siis veel :bigsmile:
Loodan siis kevadeks projekti jälle valmis saada ja seda laiemale üldsusele esitleda .
"Mercedes и в Африке Mercedes"