12-05-2010, 03:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2010, 04:42 PM ja muutjaks oli Renkju.)
Mark: Mercedes- Benz
Mudel: 190E
Aasta: 1990
Mootor: Bensiin
Kubatuur 3.2
Võimsus: ~180 kw
Odomeetri näit: 227 274 km (12.05.2010)
Värv: Tumepunane metallik
Lisad: Autotelefon
Interjöör: 16V Must nahk
VIN-kood: WDB2010181F758474
Esmane registreerimine Eestis: 09.10.2001
Saamis lugu:
Auto on soetatud Klubiliikme Hents99 käest.
Kuna mul oli pisut villand oma viie koma kuuesest, siis see hetk pani Hents oma kurja kutsika müüki, mitte küll ametlikult, aga nii rohkem omale seltskonnale. Auto pidi juba pm. minema ühele tema venna tuttavale kuid minu õnneks muutus too otsus negatiivseks ning minu jaoks positiivseks. Sain oma SEL'ist "kenasti" lahti ning tegin esimese makse, ise samal ajal Norras olles. Auto ootas mind terve talv seistes Hentsi juures ning nüüd, aprilli lõpus kui Eestimaa pinnal käisin, tegin viimase makse ning registreerisin auto enda nimele.
Autost:
Hentsi käe läbi sai auto endale mingi hetk uue ja võimsa mootori- milleks oli 3.2 liitrine 24 klapiline vabalthingav. Selle swapi'i käigus on nähtud korraliku vaeva ning kulutatud omajagu aega. Mootorit juhitakse VEMS'iga, ehk siis elektroonilise ajuga ning omalaadse pritsesüsteemiga.
Autol on hetkel all 3.27-ne differentsiaal ning w126 manuaal käigukast 5 käiguga. Vedrustus on hetkel 2.6 liitrise kutsika vedrud ja amordid ning ees 2.6 liitrise pidurid ja kettad.
Auto sai ka tema käes olles kasutatud 16V kutsika nahksisu- Pisut väsinud, kuid teeb asja kordades paremaks ja mugavamaks.
Mina isiklikult vahetasin ka oma teise kutsikaga ära veljed.
Vaja teha:
Kuna auto seisis hea mitu kuud, suure lumega ja karge pakasega, siis nii mõningi asi on kas siis sellest tulenevalt või mitte, alla andnud.
Uurida on vaja, miks ei saa toidet autotelefon, salongipuhur ja seal olev valgustus ning miks tuuleklaasi pesuvedeliku kanistri pumbani vool ei jõua.( kaitsmed on kõik tibens-tobens, aga igaksjuhuks tuleb välja vahetada)
Vaja on ka uurida, mis on see kuradima tegur, mis varastab kahe öö-päeva jooksul akust kogu voolu, nii, et autot ei ole hommikul võimalik käivitada.(esialgne mure tundus elektrilises seljatoes, millele sai relee vahele pandud, kuid tundub, et selles ei olnud viga)
Vaja on ka kindlasti käia Rootsis Hr. Jesperi juures, kes seadistaks VEMS'i nii, et ka tühikäik oleks normaalne ja madalatel pööretel oleks mootoril jõudu, hetkel rakendub II käiguga jõud kuskil 2500 rpm'i pealt. Tema juures tuleb siis käia, kui ma tagasi Norrast Eesti poole sõitma hakkan. Arvatavasti Jaanipäeva paiku. Temal on siis teadaolevalt VEMS'ide ja vabalthingavate vadkonnas teadmisi terve arhiivi jagu. Lykka til
Kindlasti vajab ka vahetust käigukast- Ideaalis leiaks heameelega sinna alla Getrag 5 käigulise manuaal kasti ning asendaks originaal siduri kolme- või neljalabalise siduriketta vastu. Survelaager peaks kenasti vastupidama.
Kuna differentsiaal sai kiirelt ja kenasti luku(65-80%) ning uue laagri, aga paraku on seal siiski mingi anomaalne undamine, siis tuleb ka differentsiaali otsida.
Muidugi peale kõike seda vajab auto oma jõu näitajatele paremat vedrustust ning sillapukside vahetust. Plaan on kasutada Bilstein B12 kit'i, aga ma esialgu piirduks pisut pehmematega, B8 vms. See komplekt iseenesest sisaldab siis Bilstein'i amorte ning H&R vedrusid( oli vist HR?)
Kuna auto sai Norra toodud eesmärkidega, et esiteks, tutvustada Norrakatele Eestis tõusujoonel olevat autode performance'it ning teiseks, et ka mul oleks ikka nv.-el rõõm vana Mercedesega tegeleda. Nimelt leiab pisikesi asju, mille saaks paika sättida, nagu nt. stangel irvitavad lisaplastikud( musta värvi), elektri anomaaliad, sees ideede teostamine jne.
Rääkides auto hobustest, siis ütleme nii, et selline auto toob naeru suule, sest ta tõepoolest liigub edasi
Tublile noorele mehele siin välismaal tegemist jagub. Egas ma ju alkoholi tarbi, et ma peaks iga nv. Norrakatega braašnikule minema
Suures perspektiivis ootavad oma järge ikka need samused ideed, millest räägitud juba siis, kui auto veel Hentsi käes oli. Selle kohta infot leiab tema teemast. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=1127
Teaseriks võin öelda väikse vihje- Turbo ja palju hobuseid. Sellest siis, kui õige aeg käes on.
Pildid üritan teha vb. täna õhtul kaunis Norra looduses
Siin on siis originaalne VIN-koodi abil saadud informatsioon
VIN WDB2010181F758474
Model 190 E 1.8 AUSTRALIA
Chassis 2010181F758474
Engine 102910 10 007178
Transmission 716217 01 621604
Order 0 9 297 75231
Lights BOSCH
Wiper SWF
Cab 04832
Delivery date 16.07.90
Dealer company employees / MBAG (297)
Interior cloth black (061)
Paint
512 almandine red metallic (с 01.01.1988)
Options
466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
537 mechanically operated antenna and front loudspeaker - without radio set (с 01.10.1989)
591 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany (с 01.01.1972)
620 emission control system vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
Ühed pildid ning pisut infot veel!!
Mudel: 190E
Aasta: 1990
Mootor: Bensiin
Kubatuur 3.2
Võimsus: ~180 kw
Odomeetri näit: 227 274 km (12.05.2010)
Värv: Tumepunane metallik
Lisad: Autotelefon
Interjöör: 16V Must nahk
VIN-kood: WDB2010181F758474
Esmane registreerimine Eestis: 09.10.2001
Saamis lugu:
Auto on soetatud Klubiliikme Hents99 käest.
Kuna mul oli pisut villand oma viie koma kuuesest, siis see hetk pani Hents oma kurja kutsika müüki, mitte küll ametlikult, aga nii rohkem omale seltskonnale. Auto pidi juba pm. minema ühele tema venna tuttavale kuid minu õnneks muutus too otsus negatiivseks ning minu jaoks positiivseks. Sain oma SEL'ist "kenasti" lahti ning tegin esimese makse, ise samal ajal Norras olles. Auto ootas mind terve talv seistes Hentsi juures ning nüüd, aprilli lõpus kui Eestimaa pinnal käisin, tegin viimase makse ning registreerisin auto enda nimele.
Autost:
Hentsi käe läbi sai auto endale mingi hetk uue ja võimsa mootori- milleks oli 3.2 liitrine 24 klapiline vabalthingav. Selle swapi'i käigus on nähtud korraliku vaeva ning kulutatud omajagu aega. Mootorit juhitakse VEMS'iga, ehk siis elektroonilise ajuga ning omalaadse pritsesüsteemiga.
Autol on hetkel all 3.27-ne differentsiaal ning w126 manuaal käigukast 5 käiguga. Vedrustus on hetkel 2.6 liitrise kutsika vedrud ja amordid ning ees 2.6 liitrise pidurid ja kettad.
Auto sai ka tema käes olles kasutatud 16V kutsika nahksisu- Pisut väsinud, kuid teeb asja kordades paremaks ja mugavamaks.
Mina isiklikult vahetasin ka oma teise kutsikaga ära veljed.
Vaja teha:
Kuna auto seisis hea mitu kuud, suure lumega ja karge pakasega, siis nii mõningi asi on kas siis sellest tulenevalt või mitte, alla andnud.
Uurida on vaja, miks ei saa toidet autotelefon, salongipuhur ja seal olev valgustus ning miks tuuleklaasi pesuvedeliku kanistri pumbani vool ei jõua.( kaitsmed on kõik tibens-tobens, aga igaksjuhuks tuleb välja vahetada)
Vaja on ka uurida, mis on see kuradima tegur, mis varastab kahe öö-päeva jooksul akust kogu voolu, nii, et autot ei ole hommikul võimalik käivitada.(esialgne mure tundus elektrilises seljatoes, millele sai relee vahele pandud, kuid tundub, et selles ei olnud viga)
Vaja on ka kindlasti käia Rootsis Hr. Jesperi juures, kes seadistaks VEMS'i nii, et ka tühikäik oleks normaalne ja madalatel pööretel oleks mootoril jõudu, hetkel rakendub II käiguga jõud kuskil 2500 rpm'i pealt. Tema juures tuleb siis käia, kui ma tagasi Norrast Eesti poole sõitma hakkan. Arvatavasti Jaanipäeva paiku. Temal on siis teadaolevalt VEMS'ide ja vabalthingavate vadkonnas teadmisi terve arhiivi jagu. Lykka til
Kindlasti vajab ka vahetust käigukast- Ideaalis leiaks heameelega sinna alla Getrag 5 käigulise manuaal kasti ning asendaks originaal siduri kolme- või neljalabalise siduriketta vastu. Survelaager peaks kenasti vastupidama.
Kuna differentsiaal sai kiirelt ja kenasti luku(65-80%) ning uue laagri, aga paraku on seal siiski mingi anomaalne undamine, siis tuleb ka differentsiaali otsida.
Muidugi peale kõike seda vajab auto oma jõu näitajatele paremat vedrustust ning sillapukside vahetust. Plaan on kasutada Bilstein B12 kit'i, aga ma esialgu piirduks pisut pehmematega, B8 vms. See komplekt iseenesest sisaldab siis Bilstein'i amorte ning H&R vedrusid( oli vist HR?)
Kuna auto sai Norra toodud eesmärkidega, et esiteks, tutvustada Norrakatele Eestis tõusujoonel olevat autode performance'it ning teiseks, et ka mul oleks ikka nv.-el rõõm vana Mercedesega tegeleda. Nimelt leiab pisikesi asju, mille saaks paika sättida, nagu nt. stangel irvitavad lisaplastikud( musta värvi), elektri anomaaliad, sees ideede teostamine jne.
Rääkides auto hobustest, siis ütleme nii, et selline auto toob naeru suule, sest ta tõepoolest liigub edasi
Tublile noorele mehele siin välismaal tegemist jagub. Egas ma ju alkoholi tarbi, et ma peaks iga nv. Norrakatega braašnikule minema
Suures perspektiivis ootavad oma järge ikka need samused ideed, millest räägitud juba siis, kui auto veel Hentsi käes oli. Selle kohta infot leiab tema teemast. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=1127
Teaseriks võin öelda väikse vihje- Turbo ja palju hobuseid. Sellest siis, kui õige aeg käes on.
Pildid üritan teha vb. täna õhtul kaunis Norra looduses
Siin on siis originaalne VIN-koodi abil saadud informatsioon
VIN WDB2010181F758474
Model 190 E 1.8 AUSTRALIA
Chassis 2010181F758474
Engine 102910 10 007178
Transmission 716217 01 621604
Order 0 9 297 75231
Lights BOSCH
Wiper SWF
Cab 04832
Delivery date 16.07.90
Dealer company employees / MBAG (297)
Interior cloth black (061)
Paint
512 almandine red metallic (с 01.01.1988)
Options
466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
537 mechanically operated antenna and front loudspeaker - without radio set (с 01.10.1989)
591 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany (с 01.01.1972)
620 emission control system vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
Ühed pildid ning pisut infot veel!!