24-05-2022, 11:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2022, 11:29 PM ja muutjaks oli ashton.)
Tere kõigile!
Tõin Soomest sellise isendi:
Mark: Mercedes-Benz 300SE
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: 262 360
Võimsus: 138kW
Mootor: 3.0 (M103)
Käigukast: automaat
Värv: smoke silver metallic (702U)
Salong: fabric - green (076)
Lisavarustuse poole pealt tagasihoidlik - konditsioneer,istmesoojendused,lisa suunatuled esitiibadel(341) ja jäigem vedrustus (482).Hiljem on peale aretatud salongi lisasoojendus ja Defa signalisatsioon, esiklaas vahetatud.
Tehasest otse Tamperesse viidud ja terve elu ka Soomes sõitnud.Kaasas on hooldusraamat,mis on 2020 aasta lõpuni täidetud.Müüki ilmus veebruaris. On saanud uue värvkatte,millest hiljem pikemalt.
Veelkord - basic varustusega auto, aga väga sümpaatne oma lihtsuses.
Ta oli Soomes registreeritud kui mingi "museo",mis on seal natuke nagu meil "musta numbri" teema,aga musta numbriga ühendab seda autot minu hinnangul vaid see paber ja pikk ülevaatus (4 aastat).
Autol peal Aiwa tümps,mingi aftermarket DEFA signa ja vbl veel midagi..seega . . .
Toomisest üks pilt:
Sõitis ilusti ..trassil 110-120 km/h, eks 3.0 omanikud teavad ,mis pööretega ta toimetab
90km/h sõites saan praegu kuluks 11,3 liitrit. Linnas on ikka "liiter-meeter"
Vahemärkusena olen saanud proovida ainult sama konega 260SE autot ja 420SEL. Nii palju võin öelda,et 2.6 ja 3.0 on juba oluline vahe sees. Üldiselt kaifin seda kergemat astumist ja vaiksemat mootorit ,mida R6 pakub.
260SE peale mõtleksin ainult vähese läbisõiduga ja mingi põnevama värvi comboga isendi puhul... näiteks bison brown(432) ja seest hele veluur???? Välisvärvidest meeldib ilgelt veel Anthracite grey(172) , Bornite(481)
Kaks nädalat hiljem ehk eile sõitsin Kuressaarde(kuna seal oli ainuke vaba aeg) ja registreerisin auto ära.Sai Fixusest kiirelt ostetud ajutised numbrialused. Ülevaatuspunktis sain vigadeks:
vasak alumine sarniir (see "kägiseb" korralikult)
üks külgmine suunatuli pime, eelnevalt sai mainitud koodiga (341)..ise pole w126-tel kohanud tihti
Alla said uued rehvid..sõit läks palju vaiksemaks ,pehmemaks. Uued kojamehed,tuhatoosi puit liimitud, seest-väljast pestud..veel nipet näpet nagu mitte-töötav tagumise ukse lukk..oli katki mingisugune plastik tüübel/kinnitus:
Tõin Soomest sellise isendi:
Mark: Mercedes-Benz 300SE
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: 262 360
Võimsus: 138kW
Mootor: 3.0 (M103)
Käigukast: automaat
Värv: smoke silver metallic (702U)
Salong: fabric - green (076)
Lisavarustuse poole pealt tagasihoidlik - konditsioneer,istmesoojendused,lisa suunatuled esitiibadel(341) ja jäigem vedrustus (482).Hiljem on peale aretatud salongi lisasoojendus ja Defa signalisatsioon, esiklaas vahetatud.
Tehasest otse Tamperesse viidud ja terve elu ka Soomes sõitnud.Kaasas on hooldusraamat,mis on 2020 aasta lõpuni täidetud.Müüki ilmus veebruaris. On saanud uue värvkatte,millest hiljem pikemalt.
Veelkord - basic varustusega auto, aga väga sümpaatne oma lihtsuses.
Ta oli Soomes registreeritud kui mingi "museo",mis on seal natuke nagu meil "musta numbri" teema,aga musta numbriga ühendab seda autot minu hinnangul vaid see paber ja pikk ülevaatus (4 aastat).
Autol peal Aiwa tümps,mingi aftermarket DEFA signa ja vbl veel midagi..seega . . .
Toomisest üks pilt:
Sõitis ilusti ..trassil 110-120 km/h, eks 3.0 omanikud teavad ,mis pööretega ta toimetab
90km/h sõites saan praegu kuluks 11,3 liitrit. Linnas on ikka "liiter-meeter"
Vahemärkusena olen saanud proovida ainult sama konega 260SE autot ja 420SEL. Nii palju võin öelda,et 2.6 ja 3.0 on juba oluline vahe sees. Üldiselt kaifin seda kergemat astumist ja vaiksemat mootorit ,mida R6 pakub.
260SE peale mõtleksin ainult vähese läbisõiduga ja mingi põnevama värvi comboga isendi puhul... näiteks bison brown(432) ja seest hele veluur???? Välisvärvidest meeldib ilgelt veel Anthracite grey(172) , Bornite(481)
Kaks nädalat hiljem ehk eile sõitsin Kuressaarde(kuna seal oli ainuke vaba aeg) ja registreerisin auto ära.Sai Fixusest kiirelt ostetud ajutised numbrialused. Ülevaatuspunktis sain vigadeks:
vasak alumine sarniir (see "kägiseb" korralikult)
üks külgmine suunatuli pime, eelnevalt sai mainitud koodiga (341)..ise pole w126-tel kohanud tihti
Alla said uued rehvid..sõit läks palju vaiksemaks ,pehmemaks. Uued kojamehed,tuhatoosi puit liimitud, seest-väljast pestud..veel nipet näpet nagu mitte-töötav tagumise ukse lukk..oli katki mingisugune plastik tüübel/kinnitus: