Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(16-05-2020, 09:32 AM)Karl Kirjutas: Secman, sa võid nüüd vist teema pealkirja muuta, ega ta enam nii hüljatud välja ei näegi
Tõsi.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 56
Teemad: 12
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
16-05-2020, 10:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2020, 10:35 PM ja muutjaks oli kiluo.)
Tsitaat: Jajah.
Ja kiireim ka tõenäoliset. Eile läbi viidud testimisel Kõik 0-100km kiirendusajad alla 6sek, parim 5,24. Pole paha 16 aastat vana tellise kohta
Kas proovisid lahtiste difritega? Kunagi ühte sarnast testisin, siis kippus esiratast ringi tõmbama, aga keskelt lukku pannes sain 4,9 sajani (G-techiga mõõdetud).
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
25-05-2020, 12:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2020, 03:27 PM ja muutjaks oli secman.)
Väike vahekokkuvõtte tehtud töödest teostamise järjekorras:
15.02.20 Truumu
Vigade lugemine STAR-ga ja nende kõrvaldamine ( Airbag-i tuli, mootorituli, andurivead )
28.02.20 Kodus
Tiivakaarte puhastamine ja värvimine plastikute alt ( Hammerite )
Esimeste uksepolstrite korrastamine, tüüblite vahetus
03.03.20 Lesven
Esisilla remont - rattalaagrid, käänmike laagrid, pooltelgede kummikatted.
Esisilla õli
Esimesed piduriklotsid
Õlivahetus - Petronas 5W-40 LS 200500km
12.03 - 07.05.20 Inseneri Auto ( Imedepõld )
Raami taastamine - puhastamine, keevitamine, galvaniseerimine, värvimine.
Sillavarraste hoobade puhastamine ja värvimine, pukside vahetus.
Sumbutajate kinnituste korrastamine.
Pidurisadulate taastamine ja värvimine.
Kere värviparandused.
10.05.2020 Kodus
Kliimanuppude plokk ( sobib täpselt W203 oma mis oli ebays 10 x odavam kui W463 koodiga )
Kõrvaistuja istmepadja küljeplastik. Sobib samuti W203 oma
Vasak esimene udutuli.
Küljekarpide plastliistud.
15.05.20 Harteron
Kellabloki infoekraan.
25.05 Truumu
Kliimaelektroonika kontroll STAR-ga, parkimisandurite korrastamine
Vaikselt hakkame kulude poolest jõudma mobile.de alumise otsa G55-te lähistele, kuid ikka on veel minna.
Auto ise juba kindlasti palju parem kui mida sealt tuues saaks.
Sõidetud mõne nädalaga ligi 1500km ja küll veel ei saa. Isegi naine ütleb, et meeldib sellega sõitmas käia ( kõrvalistmel )
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Roolikarbi kontroll ja seadistus ning esisilla reguleerimine. Rooliloks pidavad olema selline G-klassi Harju keskmine, ei midagi hullu. Teostas DPL Service - endine Silberauto sillameister toimetab seal.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Pagasruumi rulood ei ole kellegil üle ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
02-06-2020, 12:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2020, 12:08 PM ja muutjaks oli Joel..)
Olen leidnud ainult ebayst. Ca 300 euri. Suhteliselt ilmetu ka seejuures. Eestis pole kahjuks ühtegi leidnud. Mitmest kohast uurinud. Vahest Sul on rohkem õnne. Kui keegi teab, siis ma võtaksin ka järjekorda.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(02-06-2020, 12:07 PM)Joel. Kirjutas: Olen leidnud ainult ebayst. Ca 300 euri. Suhteliselt ilmetu ka seejuures. Eestis pole kahjuks ühtegi leidnud. Mitmest kohast uurinud. Vahest Sul on rohkem õnne. Kui keegi teab, siis ma võtaksin ka järjekorda.
Sportlikust huvist küsisin Hort Autost selle hinda, kohe infot ei saanud kuna pole kataloogis koodi sellele
Homseks lubati uurida.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(02-06-2020, 06:39 PM)secman Kirjutas: (02-06-2020, 12:07 PM)Joel. Kirjutas: Olen leidnud ainult ebayst. Ca 300 euri. Suhteliselt ilmetu ka seejuures. Eestis pole kahjuks ühtegi leidnud. Mitmest kohast uurinud. Vahest Sul on rohkem õnne. Kui keegi teab, siis ma võtaksin ka järjekorda.
Sportlikust huvist küsisin Hort Autost selle hinda, kohe infot ei saanud kuna pole kataloogis koodi sellele
Homseks lubati uurida.
Uus ruloo 1100€ letihinnas
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Eile sai ülevaatusel käidud.
Lambda näit liiga kõrge, kust võiks viga otsima hakata ?
Ülevaatusemees rääkis õhukululugejast ja lisaõhust.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Nad tahavad lihtsalt autot uuesti näha
Mida CO näitas?
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(30-06-2020, 08:44 AM)v6sa Kirjutas: Nad tahavad lihtsalt autot uuesti näha
Mida CO näitas?
Seda kindlasti, mõnus oli ju mūristada
CO oli korras
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 18
Teemad: 4
Liitus: Sep 2010
Maine:
0
Väljalaskesüsteemi leke on üks asi, mis võib põhjustada situatsiooni, kus lambda > 1
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(30-06-2020, 02:14 PM)Lembit Kirjutas: Väljalaskesüsteemi leke on üks asi, mis võib põhjustada situatsiooni, kus lambda > 1
On minimaalne leke enne pütte kinnitusklambrite vahelt, klamber on küll tahmane, aga käega eriti midagi ei tunne. Kas ka väike leke loeb ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Võib lugeda. Eriti avara väljalaskega autol väiksemal koormusel (palju seal ikka mõõtmisel pööret antakse).
Kui CO on korras ja muus osas ka etteheiteid ei ole, siis topi auk kitiga kinni ja mine uuesti. Samas on G nii kõrge küll, et viskad ise mõõtmise ajal selili ja paned näpu ette.
Sind teades muidugi lähed järgmisele katsele uue RV väljalaskega...
Postitused: 18
Teemad: 4
Liitus: Sep 2010
Maine:
0
(30-06-2020, 02:48 PM)secman Kirjutas: (30-06-2020, 02:14 PM)Lembit Kirjutas: Väljalaskesüsteemi leke on üks asi, mis võib põhjustada situatsiooni, kus lambda > 1 On minimaalne leke enne pütte kinnitusklambrite vahelt, klamber on küll tahmane, aga käega eriti midagi ei tunne. Kas ka väike leke loeb ? Käega ei pruugigi tunda olla, sest väikestel koormustel läheb sealt välisõhk sisse, mitte ei tule välaheitegaas välja - sellest ka lambda suurem kui 1 (lisahapnik väljalaskes)
Kui väike leke loeb on väga raske öelda. Kui palju lambda mööda oli tühikäigul ja kui palju kõrgematel pööretel?
Kui napilt üle normi, siis ma tihendaks väljalaske ära kasvõi mingi ajutise lahendusega ja prooviks uuesti mõõta. Paljudes ÜV punktides saab heitgaasitesti teha ka eraldi, kui konkreetsesse kohta ei taha kordusülevaatusele minna enne, kui korras. Igatahes odavam, kui õhukulumõõtja jms asjadega mässama hakata.
Kuidas nad üldse seda mõõtsid ülevaatusel? Ainult ühe poole torudest? Huvi poolest võiks ju kusagil mõlema poole torudest eraldi mõõta. Kui erinevatel pooltel erinevad numbrid, siis on suurem tõenäosus, et viga väljalaskes, mitte mootori juures.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Mõõtsid mõlemat poolt, üks oli 1,075 ja teine 1,058. Norm vist +\-0,3 ?
Võtan korra klambrid lahti ja tihendan siis proovin uuesti.
Teine häda on ka - tulede kõrguse regulaator ei toimi ja tuled vahivad maha. Vaja see ka korda saada enne kui kordusele minna.
Ja lisatuled maha kruvida, valgustugevuse mōōtja läks lolliks....
Ja tulekustuti oli loomulikult kontrollimata
Aga muidu vinks-vonks.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Ei ole igav vähemalt nagu SL55-ga.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
01-07-2020, 01:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2020, 02:00 PM ja muutjaks oli secman.)
(30-06-2020, 02:48 PM)secman Kirjutas: (30-06-2020, 02:14 PM)Lembit Kirjutas: Väljalaskesüsteemi leke on üks asi, mis võib põhjustada situatsiooni, kus lambda > 1
On minimaalne leke enne pütte kinnitusklambrite vahelt, klamber on küll tahmane, aga käega eriti midagi ei tunne. Kas ka väike leke loeb ?
Ronisin auto alla ja selgus, et sumpside pealt klambrite vahelt pahises ikka parasjagu läbi, nii et on lootust, et saab sumpsi tihendamisega korda.
Teine küsimus on tulede kõrguse regulaatoriga - on kellegil kogemusi kust otsas vea otsingul algust teha ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Tulede kõrguse regulaatorit remontida ei ole pm võimalik, tegemist kinnise hüdraulilise süsteemiga ja kui toru katki/õli lahkunud, aitab tõenäoliselt ainult vahetus. Mis paneb tulede juures asuvaid junne ja siis keres asuvaid kaabliavasid vaadates küsima, et mis kuradi moodi see vahetus võimalik on ?
See tõstatas uue mõtte - tulede upgrade tegemise. Kas ja kes pakub G-le ksenoone ? Või LED-e kui neid ilma selle rõveda rõngata ka saada on ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
03-07-2020, 08:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2020, 08:23 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Minu ajal u 4-5a tagasi maksid Silberis or. Bi-Xenonid 1140€/tk.
Ebayst saab vist u 500€
Ära palun kindlasti osta replikaid-need on lihtsalt koledad.
Minuteada peab ka veidi tuledepesasid löikama suuremaks.
Kindlasti tasub upgrade ära
Köik peaks neid pakkuma:
Silber
Hort
Lesven
DMG
Samas ma vahetaks siis juba ka tulederaamid LED-ribadega versioonide vastu-need ei maksa palju.
Kui juba tulede upgradeks läks siis ise eelistasin oma autole tagatuledena upgrade originaale (ca 350€/paar):
Aga samas need ka päris huvitavad:
https://www.dmpcardesign.com/mercedes-be...00-g55-g63
|