01-08-2017, 11:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2017, 01:27 PM ja muutjaks oli Stabilo.)
Tere,
Värske 126 omanikuna on küsimusi mõtteid palju ning teen teema, et hea kogu infot enda jaoks ühes kohas hoida.
Mersudega lähemalt puutusin alles mõned aastad tagasi kui sai igapäevasõidukiks ostetud w204 320cdi 4matic, siis käiks kõlks peas ära. Enne seda olid kõik mersud taksod minu jaoks. Kuigi juba nooruspõlvest, kuldsetest 90ˇte algusest saati oli üks Mercedes-Benz mis väga meeldis. Nimelt siis pika kerega w126.
Fast forwardiga edasi paar kuud tagasi hakkasin seda pikakerega mersut siis otsima ja ringi vaatama. Olin just 123 kupee, mida omasin mõned kuud maha müünud ja kolasin niisama Saksa ja Rootsi saitidel ringi kui silma jäi auto24 olev kuulutus. Pildid olid ilusad, hind ka ok ning sai eelmine nädal vaadatud ja ära ostetud. Tegemist ei ole minu jaoks küll selles mõttes püha graaliga (mis oleks siis täispauk 560SEL) aga äge masin on ikkagi.
Tegemist siis autoga mis mida müüdi auto24 pikalt ja isegi siin foorumis natuke juttu olnud W126
Auto on kaugelt väga ilus aga lähemal vaatlusel vigu jagub. Selleks, et saaks südamerahuga suvel rahulikult kruisida läheb sinna hoobist teine samapalju jeurikuid sisse kui ta maksis. Eks sellega sai natuke ostuhetkel ka arvestatud. Oleks kogu vajaminev raha ühe pauguga kontol tolmu kogunud oleks ilmselt juba tegemist mitte vajava isendi ostnud aga eks see elu on juba kord sellinne nagu ta on....
Suuremad probleemid:
Mootor/kapotialune:
- Suht kõva tiks sees, ilmselt hüdrotõukurid. See on kõige suurem mure millepärast natuke põen ja mis esimesena tegemisse läheb. -TEHTUD
- Karteri tihend vaja vahetada
- CO2 kõrge
- Kont ei tööta, viga hetkel ei tea. Loodan et on tühi lihtsalt....
- Roolivõim teeb mingis asendis tiba häält. TEHTUD
- Kütusefilter vahetada
Sillad/ Veermik
- Pidurikettad, -klotsid vahetada- TEHTUD
- Esisillas mingi kolks sees. TEHTUD kolks kadunud seoses pidurite täis remondiga
- Rooliloks minu arust tiba suur, viga selgineb...
- Minuarust istub vasak tagumine nurk natuke madalamal, kuigi sellel ei tohiks olla nivoovedrustust.
Kere:
- Tagatiiva nurgad tiba roostes. Plastik seeliku alt siit-sealt natuke roostealget märgata. Ja muidugi kõige kehvem, et tagaakna tihendi alt ka tiba kobrutab.
- Stange kroome erinevaid vaja natuke vahetada/ hooldada.
- Esistange veokonksu kate puudu.
- Katuse luuk vaja hooldada/timmida ja võibolla tihend vahetada.
Sisu:
- Juhiistme seljatoe nurk kulunud.
- Sigareti süütaja sahtli puit lahti- TEHTUD
- Salongi ventikas kriuksub- TEHTUD
Üldine seisukord on aga suht hea. Ei viitsi kirjutada asjadest mis korras on see nagunii kedagi ei huvita
Aga hakkab siis otsast pusima ja esimeses järjekorras võtab ette moto ja sillad. Kere ja sisu jäävat talveks.
Ja äkki kevadel kui elu pole miskit moodi mäkra mänginud siis juba konditsioon sellinne kus remonditundide osakaal jääb kõvasti alla sõidutundidele.
Värske 126 omanikuna on küsimusi mõtteid palju ning teen teema, et hea kogu infot enda jaoks ühes kohas hoida.
Mersudega lähemalt puutusin alles mõned aastad tagasi kui sai igapäevasõidukiks ostetud w204 320cdi 4matic, siis käiks kõlks peas ära. Enne seda olid kõik mersud taksod minu jaoks. Kuigi juba nooruspõlvest, kuldsetest 90ˇte algusest saati oli üks Mercedes-Benz mis väga meeldis. Nimelt siis pika kerega w126.
Fast forwardiga edasi paar kuud tagasi hakkasin seda pikakerega mersut siis otsima ja ringi vaatama. Olin just 123 kupee, mida omasin mõned kuud maha müünud ja kolasin niisama Saksa ja Rootsi saitidel ringi kui silma jäi auto24 olev kuulutus. Pildid olid ilusad, hind ka ok ning sai eelmine nädal vaadatud ja ära ostetud. Tegemist ei ole minu jaoks küll selles mõttes püha graaliga (mis oleks siis täispauk 560SEL) aga äge masin on ikkagi.
Tegemist siis autoga mis mida müüdi auto24 pikalt ja isegi siin foorumis natuke juttu olnud W126
Auto on kaugelt väga ilus aga lähemal vaatlusel vigu jagub. Selleks, et saaks südamerahuga suvel rahulikult kruisida läheb sinna hoobist teine samapalju jeurikuid sisse kui ta maksis. Eks sellega sai natuke ostuhetkel ka arvestatud. Oleks kogu vajaminev raha ühe pauguga kontol tolmu kogunud oleks ilmselt juba tegemist mitte vajava isendi ostnud aga eks see elu on juba kord sellinne nagu ta on....
Suuremad probleemid:
Mootor/kapotialune:
- Suht kõva tiks sees, ilmselt hüdrotõukurid. See on kõige suurem mure millepärast natuke põen ja mis esimesena tegemisse läheb. -TEHTUD
- Karteri tihend vaja vahetada
- CO2 kõrge
- Kont ei tööta, viga hetkel ei tea. Loodan et on tühi lihtsalt....
- Roolivõim teeb mingis asendis tiba häält. TEHTUD
- Kütusefilter vahetada
Sillad/ Veermik
- Pidurikettad, -klotsid vahetada- TEHTUD
- Esisillas mingi kolks sees. TEHTUD kolks kadunud seoses pidurite täis remondiga
- Rooliloks minu arust tiba suur, viga selgineb...
- Minuarust istub vasak tagumine nurk natuke madalamal, kuigi sellel ei tohiks olla nivoovedrustust.
Kere:
- Tagatiiva nurgad tiba roostes. Plastik seeliku alt siit-sealt natuke roostealget märgata. Ja muidugi kõige kehvem, et tagaakna tihendi alt ka tiba kobrutab.
- Stange kroome erinevaid vaja natuke vahetada/ hooldada.
- Esistange veokonksu kate puudu.
- Katuse luuk vaja hooldada/timmida ja võibolla tihend vahetada.
Sisu:
- Juhiistme seljatoe nurk kulunud.
- Sigareti süütaja sahtli puit lahti- TEHTUD
- Salongi ventikas kriuksub- TEHTUD
Üldine seisukord on aga suht hea. Ei viitsi kirjutada asjadest mis korras on see nagunii kedagi ei huvita
Aga hakkab siis otsast pusima ja esimeses järjekorras võtab ette moto ja sillad. Kere ja sisu jäävat talveks.
Ja äkki kevadel kui elu pole miskit moodi mäkra mänginud siis juba konditsioon sellinne kus remonditundide osakaal jääb kõvasti alla sõidutundidele.