Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126, 420 SEL, 1988
Autor Sõnum
140KW Ära (1)
Huviline

Postitusi: 48
Asukoht: Tallinn
Postitus: #1
W126, 420 SEL, 1988
Mark: Mercedes-Benz 420 SEL
Väljalaskeaasta: 1988
Läbisõit: 229 078 km
Võimsus: 165 KW
Mootori valem: 4,2 V8
Pikkus: 5160 mm
Täismass: 2180 kg
Lisavarustus: konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 2x akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (15), püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid, 2x istmesoojendused, stereo, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, nahkpolster, elektriline antenn, 1x peeglid päikesesirmides, nahkkattega käigukanginupp, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, Ortopeediline juhiiste
Muud: Tegemist pikendatud versiooniga, mis 16 cm pikem, kui tavaline W126. Värvus on tume hall ,peaaegu must.
Sõit Hollandist eestisse oli mugav ja nauditav Eusa_whistle
Armatuuris pragusid pole.
Istmed, nahad terved ,väljaarvatud juhi istme välis alanurk, kõik salongi detailid olemas ja terved.
Amordid väga head.


Võimalik et ostan lisaks laia servaga 17-18 tolli valuveljed. Kuigi need originaalid on oma originaalsusega ka sobivad.
Tegemist on korraliku masinaga, kuhu tasub investeerida.
Mida kauem ma seda masinat oman, seda vähem ma teda müüa tahan. Enam ei tahagi :)
Edu soovijad on lubatud ja oodatud Rolleyes
Hetkel ei saa muud moodi fotosid panna kui lisan vana müügikuulutuse . Loodan et Administratsioon ei pahanda ?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=7d53
(selle postituse viimane muutmine: 12-05-2017 05:29 PM 140KW.)
18-06-2016 09:44 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,519
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #2
RE: W126, 420 SEL, 1988
SELliseid autosid juurde enam ei tehta. Kannatlikku meelt SELle pidamisel.Eusa_angel

Kui tagument madalas, siis esmalt tuvasta nivoovedrustuse olemasolu ja toimimine. Nelikomakahel võib seda ka mitte olla.

Sõltuvalt auto varasemast elukohast ja -kommetest võib tagastange alt või tagarattakoopast nii mõndagi huvitavat leida. Aga võib ka mitte, kui autot pole ujutatud soolas või on süstemaatiliselt peale iga suplust pestud.

Perevaguni elu
18-06-2016 10:21 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Saidil (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,185
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #3
RE: W126, 420 SEL, 1988
Kihvt masin! See 4300.-hind selle eest! küll veidi vähe! Paistab päris komplektne veel. Ma müüsin oma kunagise 260SE lühikese kerega. 3200.- ära. Ma arvan et pigem putita teda ja hoia hinda kõrgemas. Minul tunti toona huvi isegi venemaalt selle vastu. Läks ta hoopis Riiga ühe fanaatiku kätte! Paraku eestis oli parim pakkumine sellel korral 1500.- euri ja üleolev käitumine. Eestis ongi vist rariteete raske müüa. Siin on neid inimesi kes nende väärtust hinnata oskavad vähe. Pigem sellised kes tahavd kõvatada aga kässi välja käia ei taha.

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
18-06-2016 10:30 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
140KW Ära (1)
Huviline

Postitusi: 48
Asukoht: Tallinn
Postitus: #4
RE: W126, 420 SEL, 1988
(18-06-2016 10:21 PM)v6sa Kirjutas:  SELliseid autosid juurde enam ei tehta. Kannatlikku meelt SELle pidamisel.Eusa_angel

Kui tagument madalas, siis esmalt tuvasta nivoovedrustuse olemasolu ja toimimine. Nelikomakahel võib seda ka mitte olla.

Sõltuvalt auto varasemast elukohast ja -kommetest võib tagastange alt või tagarattakoopast nii mõndagi huvitavat leida. Aga võib ka mitte, kui autot pole ujutatud soolas või on süstemaatiliselt peale iga suplust pestud.
No tagaosa just väga madal pole. Lihtsalt pole saanud võrrelda mõne teisega. Tagastange alt ei leidnud ma midagi erilist ja tagaratta koopast samuti (peale tagaratta ). Need vaatajad kes käinud on, on masinat kiitnud ,eriti tagaosa.
18-06-2016 10:31 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
nostromo Ära (9)
MB Klubi liige

Postitusi: 3,623
Asukoht: TallinnHelsingi
Postitus: #5
RE: W126, 420 SEL, 1988
Juba tükk aega tagasi silma jäänud kui üsna korralik isend. Jöudu nii kordategemisel kui ka edu müügis!

2007 CL500 AMG Optic 5.5 V8 285kW, täielik hooldusajalugu 2 hooldusraamatus 12.999€
MB AUDIO 10CD 80€
18-06-2016 10:32 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
140KW Ära (1)
Huviline

Postitusi: 48
Asukoht: Tallinn
Postitus: #6
RE: W126, 420 SEL, 1988
(18-06-2016 10:30 PM)siimruz Kirjutas:  Kihvt masin! See 4300.-hind selle eest! küll veidi vähe! Paistab päris komplektne veel. Ma müüsin oma kunagise 260SE lühikese kerega. 3200.- ära. Ma arvan et pigem putita teda ja hoia hinda kõrgemas. Minul tunti toona huvi isegi venemaalt selle vastu. Läks ta hoopis Riiga ühe fanaatiku kätte! Paraku eestis oli parim pakkumine sellel korral 1500.- euri ja üleolev käitumine. Eestis ongi vist rariteete raske müüa. Siin on neid inimesi kes nende väärtust hinnata oskavad vähe. Pigem sellised kes tahavd kõvatada aga kässi välja käia ei taha.
No senine kõrgeim hinnapakkumine on olnud 4000 eur. Millest ma muidugi loobusin.

(18-06-2016 10:32 PM)nostromo Kirjutas:  Juba tükk aega tagasi silma jäänud kui üsna korralik isend. Jöudu nii kordategemisel kui ka edu müügis!
Jah tänan heade soovide eest.
(selle postituse viimane muutmine: 18-06-2016 10:38 PM 140KW.)
18-06-2016 10:33 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,519
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #7
RE: W126, 420 SEL, 1988
(18-06-2016 10:31 PM)140KW Kirjutas:  ...
tagaratta koopast samuti
...

Ma pidasin silmas tagarattakoopa ja küljekarbi nurka seestpoolt. Sinna oskab sodi koguneda ja sodi teadagi on väärt pesamaterjal korroloomale.

Sisu on must nahk?
See auto:
[Pilt: 81525940.jpg]

Perevaguni elu
18-06-2016 11:12 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
140KW Ära (1)
Huviline

Postitusi: 48
Asukoht: Tallinn
Postitus: #8
RE: W126, 420 SEL, 1988
(18-06-2016 11:12 PM)v6sa Kirjutas:  
(18-06-2016 10:31 PM)140KW Kirjutas:  ...
tagaratta koopast samuti
...

Ma pidasin silmas tagarattakoopa ja küljekarbi nurka seestpoolt. Sinna oskab sodi koguneda ja sodi teadagi on väärt pesamaterjal korroloomale.

Sisu on must nahk?
See auto:
[Pilt: 81525940.jpg]
Must nahk jah.
18-06-2016 11:22 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Mike22 Ära (1)
MB klubi liige

Postitusi: 1,339
Asukoht: Tallinn
Postitus: #9
RE: W126, 420 SEL, 1988
Väga ilus SEL, ja oli isegi ostumõte :)
19-06-2016 12:39 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
140KW Ära (1)
Huviline

Postitusi: 48
Asukoht: Tallinn
Postitus: #10
RE: W126, 420 SEL, 1988
Polegi ammu foorumit külastanud. . Kuni kevadeni puhkab garaashis.
(Kui kellegil on ostuhuvi, siis voib teha pakkumisi).
Loomulikult votsin maha akujuhtme. Aga küsiks veel et mida peaks tegema, kui talve otsa masin seisma jätta. Garaash on kütteta .
Kevadel plaanis hakata parandama neid üksikuid rooste plekke ja muud tööd mis eelnevalt kirjas. Igatahes sai masin garaashi nii et enne seda ta soola ja pori kylge ei saanud.
(selle postituse viimane muutmine: 18-12-2016 01:56 PM 140KW.)
22-11-2016 04:46 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Sm.Tihhonov Ära (7)
Huviline

Postitusi: 293
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitus: #11
RE: W126, 420 SEL, 1988
Midagi pole rohkem vaja teha. Kui vett pähe ei tilgu, siis ongi kõik hästi. Ainus pisiasi, et rehvidesse võiks lasta korraliku ülerõhu sisse. Näiteks 3,5-4 bar. Enne esimest sõitu lased jälle tühjemaks tagasi. Siis ei vaju rehvid talvega nii kandiliseks.

Terve aasta poole aastaga
22-11-2016 05:42 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
140KW Ära (1)
Huviline

Postitusi: 48
Asukoht: Tallinn
Postitus: #12
RE: W126, 420 SEL, 1988
(22-11-2016 05:42 PM)Sm.Tihhonov Kirjutas:  Midagi pole rohkem vaja teha. Kui vett pähe ei tilgu, siis ongi kõik hästi. Ainus pisiasi, et rehvidesse võiks lasta korraliku ülerõhu sisse. Näiteks 3,5-4 bar. Enne esimest sõitu lased jälle tühjemaks tagasi. Siis ei vaju rehvid talvega nii kandiliseks.
Vett ei tilgu :) jajah, rehviteema on loogiline.
22-11-2016 05:48 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
140KW Ära (1)
Huviline

Postitusi: 48
Asukoht: Tallinn
Postitus: #13
RE: W126, 420 SEL, 1988
Nii ,nüüd ongi paras aeg masinale ka päikesevalgust näidata. Kiiremas korras ketti vahetama. Lisaks ka koik vedelikud .
(selle postituse viimane muutmine: 12-05-2017 05:31 PM 140KW.)
02-05-2017 06:24 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,794
Asukoht: Tartu
Postitus: #14
RE: W126, 420 SEL, 1988
Kui nuka tagant numbri (2-kohaline) ütled, siis võin oma varudest vaadata.

Nuka kulumine õli põletamist otseselt ei tekita. Pigem juhtpuksi vahelt.
Kui ketitaldasid vahetanud pole, siis soovitan kogu mootor lahti võtta ja vaadata, miks on nukkvõll kulunud. Ilmselt on õige aeg saaled üle kontrollida....Ja siis lõpuks uued ketitallad ka!

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
(selle postituse viimane muutmine: 02-05-2017 07:48 PM hents99.)
02-05-2017 07:47 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
140KW Ära (1)
Huviline

Postitusi: 48
Asukoht: Tallinn
Postitus: #15
RE: W126, 420 SEL, 1988
(02-05-2017 07:47 PM)hents99 Kirjutas:  Kui nuka tagant numbri (2-kohaline) ütled, siis võin oma varudest vaadata.

Nuka kulumine õli põletamist otseselt ei tekita. Pigem juhtpuksi vahelt.
Kui ketitaldasid vahetanud pole, siis soovitan kogu mootor lahti võtta ja vaadata, miks on nukkvõll kulunud. Ilmselt on õige aeg saaled üle kontrollida....Ja siis lõpuks uued ketitallad ka!
ma ise kipun arvama ka seda et miks nukkvollil on kriimud peal. Otseselt nagu kulumist ei täheldanud.. Keti ja taldade ja midagi veel kulumisega hakkas ju kett häält tegema. Tiksuma. ja pandi sisse paksemat õli et summutada tiksumist. See tõi kaasa aga selle et õli enam ei määrinud piisavalt nukkvolli. torud ju suht peened. ja taldade kulumisega ei olnud enam vist piisavalt õlil survet et ylesse joudagi. kas mu jutus on mingit loogikat? :)
02-05-2017 08:04 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
140KW Ära (1)
Huviline

Postitusi: 48
Asukoht: Tallinn
Postitus: #16
RE: W126, 420 SEL, 1988
(03-05-2017 11:10 AM)stihl Kirjutas:  
(02-05-2017 08:04 PM)140KW Kirjutas:  ma ise kipun arvama ka seda et miks nukkvollil on kriimud peal. Otseselt nagu kulumist ei täheldanud.. Keti ja taldade ja midagi veel kulumisega hakkas ju kett häält tegema. Tiksuma. ja pandi sisse paksemat õli et summutada tiksumist. See tõi kaasa aga selle et õli enam ei määrinud piisavalt nukkvolli. torud ju suht peened. ja taldade kulumisega ei olnud enam vist piisavalt õlil survet et ylesse joudagi. kas mu jutus on mingit loogikat? :)

Ei ole.
Nukkvõlli ära torgi, pigem pane korralik paks tänapäevane õli sisse, Castroli 10W-60 täissünt näiteks.
Kuidas see üldse võimalik oleks, et ühe poole nukk kulub ja teine on korralik?

Ja kust sa võtad, et see kett kulunud on?
Uue keti saad muidugi suvalisest NETIPOEST 63€-ga või Silberist originaalpakendis samasuguse 92€-ga, aga tavaliselt nendega midagi eriti ei juhtu. Hoolduse mttes võiks vahetada, jah.

Juhtub, aga, sel MB V8-l taldadega, mis on plastikust ja ühel hetkel lihtsalt vanusega tükkideks kukuvad. Mitte ei kulu.
Ja kui tald läheb ära, siis on juba kõik see ooper, klapid peas jne.
Tallad ise ei maksa midagi, vahetusega on pisut tegemist, eest kõik lahti jne.
Aga mina teeks selle ära, sest pärast klappe ja päid maha võtta on märksa kulukam.

Ma olen ühel V8-l sellise pildini jõudnud:

[Pilt: IMGP0554.jpg]

See pisike plastikutükk seal keti peal oli algselt keti ja ketiratta vahel ning kett oli about 5 hammast edasi nihkunud. Klapid kõverad jne kõik jutud.
Ja see tükk oli pärit tallast.

Ja kui selle paksu õliga ka midagi tiksub, siis tuleb hüdrotõukurid vahetada. 14€/tükk ja kokku 16tk.

P.S. Rehviteema pole seisval autol mitte loogiline vaid must.
Kõikidel uutel autodel, mis kuskil laos või platsil seisavad, on 4-5 atti rehvides.
Kui läheb müüki, siis lastakse rõhk alla.


.
Kett on kindlalt veninud kuna votsime lahti ja sõrmedega saab ketti hammasratta peal tõsta . tehase andmete järgi peaks just kasutama vedelamat õli 5w 30 . Nii mulle yhes rem kohas räägiti. Keti vahetab ära loomulikult koos taldade ja pingutitega.
Väljendusega loogiline voi must pole vaja targutada ega tähte närida.
03-05-2017 11:41 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 28 16,373 25-10-2019 08:28 AM
Viimane postitus: Joel.
  MB 280SE W126 1983 mydimees mydimees 15 2,045 05-09-2019 10:18 AM
Viimane postitus: mydimees
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 63 48,672 25-06-2019 01:48 PM
Viimane postitus: Haasma
  Mercedes-Benz 500 SE, 1981, w126 LagediRix 0 793 12-05-2019 01:06 AM
Viimane postitus: LagediRix
  Mercedes-Benz 500 SEC, 1990, w126 - taaniel taaniel 46 26,070 14-06-2018 07:54 AM
Viimane postitus: secman
  560 SE, 1990, W126 - Tauno Mõts Tauno Mõts 55 44,943 30-05-2018 04:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz 200D W124, 1988 - markuus markuus 0 1,325 02-04-2018 03:16 PM
Viimane postitus: markuus
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 184 162,018 29-09-2017 01:11 PM
Viimane postitus: Treufeldt
  W126 420 SEL Stabilo 23 7,778 16-09-2017 01:09 PM
Viimane postitus: Stabilo
  MB 300CE, 1988, c124-SanderP SanderP 46 28,525 23-05-2016 07:12 PM
Viimane postitus: SanderP

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog