Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu
#1
Mark: Mercedes-Benz
Väljalaskeaasta: 1993
Läbisõit: 600 000 (paistab olevat õige)
Mootor: 2.0D 55kW
Muud tehn. andmed: Manuaal, taguvedu.
Värvus: 475 Nutria Metallic
Lisavarustus: Katuseluuk, 4x vändaga aknad, tagaklaasi soojendus, kärukonks ja välistemperatuuri näidik.
Muud: Hele riidesisu
Plaanid: Masin võimalikult korras hoida, puitrool.


Sain selle masina siis 2013 aasta detsembri algul ühe vahetuse läbi. Kuna põhi oli terve ja teepeal püsis hästi siis sai ringi vahetatud ja koju sõidetud - muidugi siis olid emotsioonid laes. Hiljem sai auto tõstuki peale aetud ning kõik sillad ja asjad läbi loksutatud - lõtke ei olnud. Kõige kurvem asi on autol sisu, juhiistme nurk on küll terve ja kulumata, kuid sisu on ära määrdunud ning vajab keemilist puhastust (sellepärast pole hetkel ka sisust pilte). Plaanid on siis kindlasti panna puitrool, kuna MB originaal rool pole kunagi meeldinud, selline suur tõllaratas. Samuti sai hiljuti kärgveljed ära tellitud.

Hetkel on auto remondis, mootorit vahetatakse, taguistmete jalgealused tehakse korda (nurgad ära mädanenud, nagu alati - seda kohta vahetamisel ei vaatanud, sest ülejäänud põhi oli viisakas), katuseluugi äravoolud tehakse puhtaks, sest kõrvalistuja jalgealune on/oli märg siis tugevdatakse amordikannud ka ära - rohkem esialgseid asju seal teha vaja ei ole.

Mootori lasin ära vahetada, sest tegemist oli pumbarikkega - tahaksin ise selle härraga kohtuda, kes sellise pumba suutis ära pekki keerata. Samuti auto panid käima siis käis nagu bensukas, minuti pärast lagises nagu ma ei tea misasi. Tänu sellele laginale sai see auto endale ka hüüdnime "Kivipurustaja." Samuti sai sellel mootoril ära vahetatud hüdrotõukurid, pihustid käisid stendis ja nipet näpet asju veel, kuid olukord ei muutunud paremaks - jube halvasti käivitus ka, olgu ta soe või külm s.t, et käivitamisel pidi õrnalt gaasi andma.

Ühesõnaga tavaline igapäevaauto, iluvigu on, roostet on - ei midagi erilist.

Samuti võite pakkuda mulle puitrooli.

Mõned pildid:
[Pilt: 7d4t.jpg]
[Pilt: qbvv.jpg]
[Pilt: 8vro.jpg]
[Pilt: 4mpb.jpg]

Ja veljed, mis autole suveks alla lähevad:

[Pilt: t8cm.jpg]

Vasta
#2
Aga sellel mudelil peaks ju Airbagiga rool olema juba? Või oli see toona ikka veel lisa?

Kui sisu on ainult pesta vaja, siis äkki klatib pikapeale ikka selle probleemi ära? Mulle tundub isegi natuke lihtsam töö kui mootori vahetus ja põhja keevitamine, mis juba seljatatud.
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#3
(07-03-2014, 01:11 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Aga sellel mudelil peaks ju Airbagiga rool olema juba? Või oli see toona ikka veel lisa?

Kui sisu on ainult pesta vaja, siis äkki klatib pikapeale ikka selle probleemi ära? Mulle tundub isegi natuke lihtsam töö kui mootori vahetus ja põhja keevitamine, mis juba seljatatud.

Sellel mudelil peaks olema airbagiga rool, see on küljes ka aga signaali nupp on viidud kuhugi tulede lüliti kõrvale. Eelmine omanik väitis, et sellel oli puitrool ka kunagi vist peal olnud.


Vasta
#4
Hetkeseisuga siis mootor vahetatud ja käivitub poolest pöördest.

Väike pilt kah.
[Pilt: njky.jpg]
Vasta
#5
"Pajuvits" ka küljes. Eusa_drool Vaatepilt kohe palju parem. Tänud kasutajale Henry, kellelt sai see ostetud.

[Pilt: dd4m.jpg]



Vasta
#6
Mulle need väikesed roolid hullusti meeldivad. Kunagi kui oma sajakahekümneneljale väikese rooli panin, oli tunne nagu istuks hoopis teises autos. Ja see tunne jäi lõpuni kuni auto peremeest vahetas.
Vasta
#7
Reedel sai ülevaatus ka ära tehtud ilma vigadeta, järgmine ülevaatus on 03.2015. Samuti sai enne toda käsipidur korda tehtud, amordikann ja muid nipet näpet asju.
Vasta
#8
Täna panin alla suverehvid koos valukatega. Auto on veidikene must - pole jõudnud ära pesta.

[Pilt: qdms.jpg]
[Pilt: o5tn.jpg]
[Pilt: qdms.jpg]
Vasta
#9
Sai täna auto puhtaks pestud ja natuke pildistatud.
[Pilt: 3p50.jpg]
[Pilt: v3cb.jpg]
[Pilt: 3lng.jpg]
[Pilt: 7zuq.jpg]
[Pilt: 3h9b.jpg]

Samuti tegin ka sisust pilte, et hiljem võrrelda, milline ta kunagi oli.
[Pilt: en8x.jpg]
[Pilt: hfyb.jpg]
[Pilt: 8cfr.jpg]
[Pilt: 2yjx.jpg]


Puhastamise käigus võtsin taguistme välja ja avastasin kaks huvitavat plokki, ehk keegi oskab öelda, mis plokid need olla võivad?
[Pilt: 2jr4.jpg]
[Pilt: tou8.jpg]

Tegin põhja alt ka pilti, nii palju kui sain.
[Pilt: 0z6t.jpg]
[Pilt: lczk.jpg]

Autoga olen läbinud juba 4500km ja olen üldiselt rahul, välja arvatud alguses see mootori jama jne, mis sai ilusasti ära korda tehtud.
Amordikann sai enne ülevaatust tehtud. Meister, kes tegi ütles, et 8h keevitas seda.

Suvised plaanid on kindlasti pindmine rooste ära eemaldada ja tagustangele uus liist külge. Vahepeal sai raadio maha kärsatatud, saatsin selle tuttavale, kes tegi korda. Piltide peal on mingi pioneegri asendus makk.



Vasta
#10
Seadet kuhu kollased voolikud külge lähevad nimetatakse keskluku vaakumpumbaks, see teine asi peaks tegelema tagaistujate peatugede langetamisega, keskkonsoolis on selle tarbeks nupp.
Vasta
#11
(31-03-2014, 03:26 PM)Yksix Kirjutas: Seadet kuhu kollased voolikud külge lähevad nimetatakse keskluku vaakumpumbaks, see teine asi peaks tegelema tagaistujate peatugede langetamisega, keskkonsoolis on selle tarbeks nupp.

Tänud abi eest, plokk võib alles olla aga peatoed küll nupust alla ei käi.
Vasta
#12
Pole pikka aega midagi kirjutanud, läbisõit 603000+. Vahepeal olen ära vahetanud roolivõimendi pumba ja ühe tagasivoolu vooliku.

Tulevikus peab esiklaasi ära vahetama ja mõningaid keretöid tegema (pindmine rooste jne, läbivat roostet sellel masinal enam ei ole - muidu ta ei oleks ülevaatust ju iseseisvalt läbinud).
Samuti pean uue tagustange, esistange suure liistu ja muid nipet näpet asju otsima.

Hetkeseisuga siis ainult kalla ja talla. Eusa_dance
Vasta
#13
kui roostet maha käiama hakkad,siis tuleb seda läbivat küll ja veel,tiivaäärtel kohe kindlasti pildi järgiBig Grin
Vasta
#14
Läbisõit 608758km, ning eile sai lastud ära keevitada ka juhipoolne amordikann, vahetati ära ka šarniir ja diffrisse läks uus õli, mis muutis asja tunduvalt vaiksemaks.

Jõnksutamise probleem lahenes sellega, et vahetasin ära peenfiltri enne kütuse filtrit.

Pilt keevitatud amordikannust, teine on samamoodi tehtud aga märtsi kuus.
[Pilt: bakerolls.jpg]
Vasta
#15
Kas 124-l murdubki roolivõimu pumbal kronstein nii ruttu ära? Mul läks nädalavahetusel just järgmine pump katki, sai uus kähku otsitud. Aga siiamaani auto sõidab, mingeid muid probleeme pole täheldanud. Hetke seisuga siis mina sellel autol 3 pumpa juba ära vahetanud.
Vasta
#16
(27-08-2014, 06:43 PM)kodutu Kirjutas: Kas 124-l murdubki roolivõimu pumbal kronstein nii ruttu ära? Mul läks nädalavahetusel just järgmine pump katki, sai uus kähku otsitud. Aga siiamaani auto sõidab, mingeid muid probleeme pole täheldanud. Hetke seisuga siis mina sellel autol 3 pumpa juba ära vahetanud.

Murdubki, kui rihmapingutuse amort on peetis. Väidetavalt kiirendab asja ka geneka või veepumba surma lähenemine.
Vasta
#17
(28-08-2014, 08:31 AM)v6sa Kirjutas:
(27-08-2014, 06:43 PM)kodutu Kirjutas: Kas 124-l murdubki roolivõimu pumbal kronstein nii ruttu ära? Mul läks nädalavahetusel just järgmine pump katki, sai uus kähku otsitud. Aga siiamaani auto sõidab, mingeid muid probleeme pole täheldanud. Hetke seisuga siis mina sellel autol 3 pumpa juba ära vahetanud.

Murdubki, kui rihmapingutuse amort on peetis. Väidetavalt kiirendab asja ka geneka või veepumba surma lähenemine.

Väga hea, lasen need asjad ka ära kontrollida siis on teada, millest ta nii ruttu katki läheb.
Vasta
#18
Täna tõime Otepäält järgmise Mercedes-Benz koju. Seekord siis diisel, kupee ja automaat käigukastiga. Nahksisu ja 4x elektriaknad.

[Pilt: 1913426_1490724044523029_6440594569713227371_o.jpg]
Vasta
#19
Oli see kupee foorumis siin. Tal on ehk kunstnahk pandud ruudulise riie asemele.
Vasta
#20
Sisu on samasugune tal.

[Pilt: 316078d1277565012-pair-w124-black-leathe...ct0918.jpg]

Ehk mõni targem ütleb, kas see on kunstnahk või on ikka õige? Ise arvan, et päris termatiin ta ei ole.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 19 1,387 09-03-2024, 11:30 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 2,696 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 274 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 10 5,067 15-07-2023, 10:24 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 937 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 106,654 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 704 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 1,995 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 93,895 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 526 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne