31-05-2017, 11:22 PM
+1 Rõhukad
Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo
|
31-05-2017, 11:22 PM
+1 Rõhukad
01-06-2017, 01:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2017, 01:37 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Kas rõhuakud kõikidel S124 universaalidel? Mis hinnaklassi võiks jääda?
01-06-2017, 08:38 AM
(01-06-2017, 01:36 AM)nostromo Kirjutas: Kas rõhuakud kõikidel S124 universaalidel? Mis hinnaklassi võiks jääda? 99% rõhuakud/paunad väsinud. 70-80 EUR tk peaks juba kätte saama.
setud sõitsid seciga
01-06-2017, 08:41 AM
Rõhuaku on ~100 €. Rõhuaku kindel tunnus on see, et vedrustus ei tööta sissepoole, kuid välja küll. Ehk suvalisest muhust (näiteks künnisest) ülesõit on vastik ja auto hakkab põrkama, kuid august läheb üsna märkamatult läbi.
Rõhuakud on kulukaup. Kuniks amordid ei leki ega kolise šarniirist, pole nende vahetuseks vajadust. Ka vedrusid ei ole mõtet vahetada enne, kui kas tükid väljas või tahtmine auto kõrgust oluliselt korrigeerida. Tasub vahetada ka õli süsteemis, kui kord süsteem avada. Amorte osandamata kõike kätte ei saa, aga töötava osa õlist saab kätte.
01-06-2017, 03:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2017, 04:12 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Selge, tänud.
Aga firmadest millist-Swag, Corteco, Febi/Bilstein 99-131€: http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/16959380/17382/t517
01-06-2017, 08:08 PM
01-06-2017, 09:44 PM
ära osta uued odavaid rõhuakusid , esimese talvega surevad ära.
tagumised nivooamorti hinda sa teada ei taha , umbes 400 euri tk
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
01-06-2017, 10:14 PM
01-06-2017, 10:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2017, 10:30 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Tagumised amordid ca 250€/tk. Neid hetkel ei vaheta kuna asi tundub töesti röhuakudes olevat.
Soovingi teada milline on siis hea röhuakude firma? Hinnavahe pea kahekordne 70-130€
01-06-2017, 10:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2017, 10:52 PM ja muutjaks oli Cane.)
Mina panin need corteco omad eelmine aasta külge ja talvel masin seisis, veel vara tagasisidet anda.
Febi peale välismaal vaadatakse väheke viltu. Ja swag on swag. See on minu arvamus, keegi võib selle ümber lükata.
02-06-2017, 12:41 AM
Siin tüüp väitis et Corteco on sisuliselt Lemförder ehk peaks vist OK olema:
05-06-2017, 11:13 AM
(01-06-2017, 10:51 PM)Cane Kirjutas: ... Säästukas sai Febid, SEL originaalid. Töös vahet ei märganud. Säästuka pallid said valu piisavalt, et ma julgeks täiesti südamerahuga uued osta.
18-04-2023, 10:50 AM
Kust saab selliste vanemate autode CO2 arvu uurida?
18-04-2023, 12:23 PM
18-04-2023, 12:27 PM
Tegemist isa autoga. Tahtis lihtsalt teada seoses vöimaliku automaksuga.
18-04-2023, 12:45 PM
18-04-2023, 01:13 PM
(18-04-2023, 12:45 PM)dinowalk Kirjutas:(18-04-2023, 12:27 PM)nostromo Kirjutas: Tegemist isa autoga. Tahtis lihtsalt teada seoses vöimaliku automaksuga. Teemapüstitus on väga õige! Üks huvilisi koondava ettevõtmise eesmärke peaks olema seista ühistelt selle tegevust/pärandit ohustava tegevuse vastu! Täna on hetk, mil Eesti autoklubide MTÜ-d (jms.) peaks hakkama avalikult sõna võtma ja dialoogi avama. Ennekõike automaksu seisukohalt. Ei ole kohane hakata maksustama hobisõidukeid jms, mis ei ole nn teenindav transport. Hobindust ei ole päslik maksustada, samuti ei tohiks "karistada" omamist. Kui siht on tõesti "roheline" ja keskkond, siis tehku seda tarbimise põhiselt, olgu selleks kütuse aktsiisi tõus vms. Omaette teema on muidugi see, kuidas see maksustamine/raha seda keskkonda "rohelisemaks" teeb aga see on juba omaette teema! Liikluses regulaarselt mitteosalev hobiauto ei tohiks kunagi olla, ega saada maksustatud samal tasemel, mis mingi kuradima sõidujagamise platvormi sõiduk, mille kasutus ja saaste toimub põhimõtte alusel, et sellest sõiduksist tuleb rentaabsuse eesmärgil "pigistada kõik ja kogu aeg. " Maksustada autosid, eranditult ja sama pulgaga, ei ole õige lähenemine. Autodel on ka muu väärtus, kui "liikuvad maksumaksjad", olgu selleks ajalooline pärand, tehnika säilitamine tulevastele põlvedele vms. See on see, mida peaks huvigrupp dialoogis tänasele maksupoliitikale meelde tuletama! Kahjuks on tõene ka fakt, et nõrgematest sõidetakse alati üle, "karjuvatest nõrkadest" vähe vähem siiski. Ja tasuks ka meenutada, millist õnne lubati autoomanike õuele, kui kütuseaktsiise kruttima hakati - pidime saama esmaklassilised teed, nagu ka hoolduse! Mis on reaalsus - loomulikult läheb suurem enamus sellest poliitlubaduste kinnitagumiseks! Kes on poliitarutelusid jälginud, sellel on ka ilmselt silma jäänud väide, et automaks kataks ka lagunevad teed. Nagu halloo, mis eesmärki siis kütuseaktsiisi korjamine omal ajal täitma pidi! Ja teedest pole mõtet rääkimata hakata, selle alarahastuse juures muutub üldpilt/amortisatsioon väga masendavaks! Isiklikult olen seda meelt, et see, kellelt võta, sellele anna ka tagasi. Oleksin päri aktsiiside/maksudega, kui autojuht (loe: maksu otsene maksja) sellest ka kasu saaks! See vääriks tegelt eraldi teemat ja suuremat arutelu! Ja Nostromo - E250 Diesel R4 - väidetavalt on CO2 emissioon - 187 g / 100 KM kohta.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
18-04-2023, 01:46 PM
Rolz-sinusuguseid ajudega indiviide oleks rohkem Riigikokku vaja. Paraku reaalsus vähe teine-lausa sedavörd masendav et ei soovi oma närve rohkem antud teemale raisata.
Tänud vastuse eest
18-04-2023, 09:33 PM
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|