Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 230E 1989 W124, sm. pelle
#1
Juba mõnda aega igapäevaseks liikumiseks olnud üks neli.

Mark: Mercedes Benz 230E
Väljalaskeaasta: 1989
Läbisõit: Kellal on 174000 aga üv andmetest oli paar aastat tagasi 300000 midagi, hästi ei saagi aru milleks seda oli vaja kerida.
Võimsus: 97kw
Tühimass: 1320kg
Varustus: El luuk ja atm kast, ülejäänud kõik on manuaalne. Sinine riidest sisu.

Kast vahetab hästi ja igati mugav on kulgeda, pole see 2.3 bensukas midagi nii hull kui kirjutatakse. Saab täiesti edukalt liigeldud.
Proovin siia ka tegemistest ja muredest kirjutada, et mingi märk maha jääks.
Iluvõre veel korda tegematta ja kollased suunad eest puudu, siis oleks juba täitsa nelja moodi. Järgmine ülevaatus võtab uued numbrid ka.

[Pilt: 95546-DSC_0348.JPG]

Turbo
Vasta
#2
Hea kulgeda ja pärast turbiina külge pookida.... Kuni 450hp on originaalmootoriga turvaline, üle selle lendab keps, testitud. Ehk 400hp on suht turvaline, soodne teostada ja 400hp`ga on linnavahel üpris muhe juba. Ja ilmselt palju kiirem kui 800IHP`ga.

Nael kummi ja keps kotti!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
(02-03-2016, 05:57 PM)hents99 Kirjutas: Hea kulgeda ja pärast turbiina külge pookida.... Kuni 450hp on originaalmootoriga turvaline, üle selle lendab keps, testitud. Ehk 400hp on suht turvaline, soodne teostada ja 400hp`ga on linnavahel üpris muhe juba. Ja ilmselt palju kiirem kui 800IHP`ga.

Nael kummi ja keps kotti!

See keps lendas sul ju 16v mootoril, millel peax tehasest sepiskepsud olema. Tava 2.3-el vist sepiskepse pole, nii et 450 hobujõudu vb ikkagi ei kannata, aga 300-350 vast ikka.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#4
Keps on sama, vänt sama jne. 100hp silinder kannab iga Mercedes-Benz (bensu)mootor.
16V puhul hoitakse kepsu kolviga, ülejäänutel vändaga, pikisuunas paigal.

"As in all Mercedes-Benz automobile engines, the crankshaft, connecting rods and pistons were forged instead of cast."
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#5
Enne prooviks kollased suunad leida ja iluvõre korrasta Icon_biggrin

Tegelt tahaks ühe teise auto ilusti valmis saada aga never say never.
Turbo
Vasta
#6
(02-03-2016, 06:57 PM)hents99 Kirjutas: Keps on sama, vänt sama jne. 100hp silinder kannab iga Mercedes-Benz (bensu)mootor.
16V puhul hoitakse kepsu kolviga, ülejäänutel vändaga, pikisuunas paigal.

"As in all Mercedes-Benz automobile engines, the crankshaft, connecting rods and pistons were forged instead of cast."

Huvitav, 16v puhul rõhutataxe igal pool, et tal sepiskepsud, aga tavamootorite kohta ei maini seda keegi, mix nii? Kas EPC-s on tootekoodid samad?

Pelle, täitsa viisakas W124 sul. Kas tulepesurid toimivad ka?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#7
(02-03-2016, 07:39 PM)sm. pelle Kirjutas: Enne prooviks kollased suunad leida ja iluvõre korrasta Icon_biggrin

Tegelt tahaks ühe teise auto ilusti valmis saada aga never say never.

Just. Tavaliselt läheb niiviisi. See on ravimatu ja kiiresti süvenev haigus. Kõigepealt võre, veljed ja siis turbo...ehk esimene tavahooldus, meie mõistes.

Mul juba ammu näpud sügelevad millegi uue järele, samas vanad tuleks kah üles vuntsida, paraku uus vana tekitab vaid motivatsiooni.
(02-03-2016, 07:56 PM)Werewolf Kirjutas:
(02-03-2016, 06:57 PM)hents99 Kirjutas: Keps on sama, vänt sama jne. 100hp silinder kannab iga Mercedes-Benz (bensu)mootor.
16V puhul hoitakse kepsu kolviga, ülejäänutel vändaga, pikisuunas paigal.

"As in all Mercedes-Benz automobile engines, the crankshaft, connecting rods and pistons were forged instead of cast."

Huvitav, 16v puhul rõhutataxe igal pool, et tal sepiskepsud, aga tavamootorite kohta ei maini seda keegi, mix nii?

Paljud ei tea paljusid asju....eriti ülelombi, kus nähakse seda, mis netis samasugused kirjutavad, asjasse süvenemata. Ega ma ka kõike ei tea...iga kord avastan ikka midagi uut ja üritan seoseid luua ja aru saada, miks miski on just nii, nagu ta on.
Sepiskepsud ongi igal pool. Seepärast ka MB tehnika on ülejäänutest peajagu üle. Vaielda pole mõtet, statistika näitab nii mõndagi.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#8
Ma ei vaidle vaid kontrollin fakte ja mul on hea meel, et ma just midagi uut õppisin. MB ise rõhutas omal ajal 16v-d müües, et see on sepiskepsudega, aga teiste mudelite infos pole nad seda maininud, aga noh marketing ja inseneeria ongi kaks täiesti erinevat valdkonda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 137 68,693 22-12-2023, 10:54 PM
Viimane postitus: Haasma
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 245,684 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 26,522 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S siim_sipsaka 79 70,230 21-07-2020, 06:00 PM
Viimane postitus: siim_sipsaka
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 116,728 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  w201 1989.a - Rainiskoop Rainiskoop 313 253,223 20-04-2020, 02:40 AM
Viimane postitus: Rainiskoop
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 7 6,044 18-07-2019, 10:43 PM
Viimane postitus: andres23
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,069 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 61,653 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 23,103 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne