MB 230E 1989 W124, sm. pelle - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: MB 230E 1989 W124, sm. pelle (/showthread.php?tid=41849) |
MB 230E 1989 W124, sm. pelle - sm. pelle - 02-03-2016 Juba mõnda aega igapäevaseks liikumiseks olnud üks neli. Mark: Mercedes Benz 230E Väljalaskeaasta: 1989 Läbisõit: Kellal on 174000 aga üv andmetest oli paar aastat tagasi 300000 midagi, hästi ei saagi aru milleks seda oli vaja kerida. Võimsus: 97kw Tühimass: 1320kg Varustus: El luuk ja atm kast, ülejäänud kõik on manuaalne. Sinine riidest sisu. Kast vahetab hästi ja igati mugav on kulgeda, pole see 2.3 bensukas midagi nii hull kui kirjutatakse. Saab täiesti edukalt liigeldud. Proovin siia ka tegemistest ja muredest kirjutada, et mingi märk maha jääks. Iluvõre veel korda tegematta ja kollased suunad eest puudu, siis oleks juba täitsa nelja moodi. Järgmine ülevaatus võtab uued numbrid ka. RE: MB 230E 1989 W124, sm. pelle - hents99 - 02-03-2016 Hea kulgeda ja pärast turbiina külge pookida.... Kuni 450hp on originaalmootoriga turvaline, üle selle lendab keps, testitud. Ehk 400hp on suht turvaline, soodne teostada ja 400hp`ga on linnavahel üpris muhe juba. Ja ilmselt palju kiirem kui 800IHP`ga. Nael kummi ja keps kotti! RE: MB 230E 1989 W124, sm. pelle - Werewolf - 02-03-2016 (02-03-2016, 05:57 PM)hents99 Kirjutas: Hea kulgeda ja pärast turbiina külge pookida.... Kuni 450hp on originaalmootoriga turvaline, üle selle lendab keps, testitud. Ehk 400hp on suht turvaline, soodne teostada ja 400hp`ga on linnavahel üpris muhe juba. Ja ilmselt palju kiirem kui 800IHP`ga. See keps lendas sul ju 16v mootoril, millel peax tehasest sepiskepsud olema. Tava 2.3-el vist sepiskepse pole, nii et 450 hobujõudu vb ikkagi ei kannata, aga 300-350 vast ikka. RE: MB 230E 1989 W124, sm. pelle - hents99 - 02-03-2016 Keps on sama, vänt sama jne. 100hp silinder kannab iga Mercedes-Benz (bensu)mootor. 16V puhul hoitakse kepsu kolviga, ülejäänutel vändaga, pikisuunas paigal. "As in all Mercedes-Benz automobile engines, the crankshaft, connecting rods and pistons were forged instead of cast." RE: MB 230E 1989 W124, sm. pelle - sm. pelle - 02-03-2016 Enne prooviks kollased suunad leida ja iluvõre korrasta Tegelt tahaks ühe teise auto ilusti valmis saada aga never say never. RE: MB 230E 1989 W124, sm. pelle - Werewolf - 02-03-2016 (02-03-2016, 06:57 PM)hents99 Kirjutas: Keps on sama, vänt sama jne. 100hp silinder kannab iga Mercedes-Benz (bensu)mootor. Huvitav, 16v puhul rõhutataxe igal pool, et tal sepiskepsud, aga tavamootorite kohta ei maini seda keegi, mix nii? Kas EPC-s on tootekoodid samad? Pelle, täitsa viisakas W124 sul. Kas tulepesurid toimivad ka? RE: MB 230E 1989 W124, sm. pelle - hents99 - 02-03-2016 (02-03-2016, 07:39 PM)sm. pelle Kirjutas: Enne prooviks kollased suunad leida ja iluvõre korrasta Just. Tavaliselt läheb niiviisi. See on ravimatu ja kiiresti süvenev haigus. Kõigepealt võre, veljed ja siis turbo...ehk esimene tavahooldus, meie mõistes. Mul juba ammu näpud sügelevad millegi uue järele, samas vanad tuleks kah üles vuntsida, paraku uus vana tekitab vaid motivatsiooni. (02-03-2016, 07:56 PM)Werewolf Kirjutas:(02-03-2016, 06:57 PM)hents99 Kirjutas: Keps on sama, vänt sama jne. 100hp silinder kannab iga Mercedes-Benz (bensu)mootor. Paljud ei tea paljusid asju....eriti ülelombi, kus nähakse seda, mis netis samasugused kirjutavad, asjasse süvenemata. Ega ma ka kõike ei tea...iga kord avastan ikka midagi uut ja üritan seoseid luua ja aru saada, miks miski on just nii, nagu ta on. Sepiskepsud ongi igal pool. Seepärast ka MB tehnika on ülejäänutest peajagu üle. Vaielda pole mõtet, statistika näitab nii mõndagi. RE: MB 230E 1989 W124, sm. pelle - Werewolf - 02-03-2016 Ma ei vaidle vaid kontrollin fakte ja mul on hea meel, et ma just midagi uut õppisin. MB ise rõhutas omal ajal 16v-d müües, et see on sepiskepsudega, aga teiste mudelite infos pole nad seda maininud, aga noh marketing ja inseneeria ongi kaks täiesti erinevat valdkonda. |