Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126, 300SE `87 - Hanno
#21
(01-12-2014, 03:22 PM)Sm.Tihhonov Kirjutas: ...Tahaks kohe näha, katsuda, targutada.

Noormees, kas teie olete viimane järjekorras? Ma siis seisan siia...

Muljetavaldav põhjalikkus "ainult" CE tehasesära taastamisel. Kui ma õigesti aru sain, siis ainus modifikatsioon on tehtud kõlarikatete alla?

Kas on võimalik, et see auto liikus kaks nädalat tagasi Tallinnas? Igatahes märkasin silmanurgast midagi, mis oleks nagu otse brošüürist välja sõitnud.
Vasta
#22
tänan, seltsimehed, moraalse toe eest.
Üldiselt, jah proovinud võimalikult algolekut taastada. Siiski CE-l on üks väike lisa veel, nimelt kui juba salong plekini tühi oli, siis vedasin ära rca-d ja toitejuhtmed pagassi, puhuks, kui kunagi tekib tuju võimendi lisada. Mul nimelt on üks tõeline kompvek juba umbes 15 aastat oma "uut tulemist" riiulis ootamas. Aga et sellel oleks vaja ka vanuse tõttu kondekad vahetada, (ei viitsi) siis ka see plaan on realiseerimata.
Samuti täiendasin natuke müraisolatsiooni, (siinkohal tahaks toonitada, et need umbes sajamikronilised roosad kiled, mis katavad tagumiste küljeakende mehhanisme salongi poolt, ja maksavad umbes euro tükk, ning mida keegi kunagi ei viitsi tagasi panna, mängivad rehvimüra tõkestamiselt uskumatult suurt rolli)
[Pilt: 13010006.jpg]
ahjaa, ja siis see pisiasi, et värvitoon pole päris originaal. Nimelt me olime nii ässad, et läksime värvi ostma ilma koodi kontrollimata. Et palun see "Mercedes-Benz 197". Veast sai siis aru, kui uksed-tiivad värvitud olid juba. Õige oleks olnud 199. Aga siis hakkas tunduma, et see 197 on justkui veel kenamgi. See värv muidu minuteada 124-l oli ainult 500E-l. Ja siis uuematel mudelitel siiamaani.

Teda võis Tallinnas näha küll. tegelikult peaaegu iga päev.
Katsuda saab kah loomulikult, aga üldiselt peab ütlema, et sellise ilmaga ta eriti ei erine ükskõik millisest teisest autost. 126 on talvekorteris, ja mul on plaan sel talvel ortopeediliste istmete õhkpadjad käsile võtta. Mõned paunad lekivad nimelt. Ning võibolla veel midagi salongiga teha. Seega seda oleks uhkem kevadel eksponeerida.

Kui veel täpsustada, et miks just 124-ga vaeva näha, siis, see lugu oli umbes selline: 126 sai pool-valmis, aga igapäevaseks ei raatsinud. Tahtsin siis midagi muud huvitavat, mis ühtlasi oleks ka kaasaja mõistes hea sõita. Kui seda tingimust poleks olnud, siis oleks ehk kaheukselise volvo amazoni otsinud, või mõne vana saabi. Aga need on lihtsalt ilusad kaugemalt vaadata. Oleks ehk mõni vanemgi Mercedes-Benz samahästi sobinud, aga et sobival hetkel polnud sellist võtta, siis jäi see.
Tagantjärele saan öelda, et sellega on ikka väga mõnus sõita küll. Nüüd on ta ka vaikne. vahetult peale ostu natuke võttis murelikuks küll, et selline lärm salongis oli. Aga nagu öeldud - roosad kiled, tagaratta koopad, ja veel esimestesse logaritesse kleepisin sissepoole mingi mürasummutuskihi peale. (all poroloon, peal pigi). Ja ehk uksetihendid mängisid kah rolli.
Et roolitunnetus heaks saada, läks ehk vist 4 sillastendi, ja pendelhoova puksi vahetasin vist 2-3 korda, enne kui päris heaks sai. Muidu ma olin varem üsna SWAGI-usku, aga kogu juhitavus sai heaks alles Lemförderiga pendelhoova puksiga. Lisaks peab mainima, et kui kõik asjad ära vahetada, mis veeremisega seotud, ja rattalaagreid niimoodi määrida, et algul jõhkralt laagrimääret täis, ja siis iga nädal natuke maha pühkida ja juurde keerata, siis selle tulemusena suvel oli linnalähedastes tingimustes jooksev kütusekulu 10,5...11,5 sajale. Peale ostu oli samades tingimustes 13-14. See auto lihtsalt hakkas nii ulmeliselt veerema, et gaasi peab ainult mäest üles sõitmiseks vajutama. (ilukirjanduslik liialdus).
miinuseks peab ütlema, et mul jääb selles istmes tagumiks kangeks, kui üle 2 tunni peab sõitma. Aga, then again, ega mina ei sõidagi..
Vasta
#23
Väärt teemasi on lausa nauding lugeda! Tänud jagamast!

Selle nn pneumaatilise/ortopeedilise istme teemal - oleksin tänulik, kui jagad kuskil selle liimimise kogemusi.
Ise otsisin kedagi, kes julgeks/viitsiks selle teemaga mässata (W221 sõidudünaamilised/masaažiga istmed), kuid lõpuks loobusin.
Ostsin uue istme siseosa, kuid nüüd on hakanud uuesti lekkeviga tekkima. Uus "pneumodünaamika" kestab täpselt garantiiaja.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#24
(01-12-2014, 11:40 PM)Hanno Kirjutas: ...
miinuseks peab ütlema, et mul jääb selles istmes tagumiks kangeks, kui üle 2 tunni peab sõitma. Aga, then again, ega mina ei sõidagi..

Mehele, kes suudab auto juhitavuse nüansside alusel määrata pendelhoova puksi tootja, on järgnev ilmselt asjatu, kuid julgen siiski tähendada järgmist.

Istmepadja kaldel on uskumatult suur mõju sellele, kui kaua kannatab istuda. Kui tagument jääb kangeks, tasuks kallet muutes viia keharaskust antud kohalt eemale. Mäludeta istme ja mitme, oluliselt erineva tagumendiga kasutaja korral muidugi kaunikesti tüütu ja pereinimesele võimalikke diivaniöid põhjustada võiv tegevus, kuid õige asendi leidmisel tasub vaev end ära - need tugitoolid on (tervena) tõesti kohad, millelt tõused kahjutundega.
Vasta
#25
tänan instruktsioonde eest, ega ma nii eriline "autopede" ei ole, ehkki selline ekslik mulje võis ka jääda, tõepoolest. Selle pendelhoova asi on oli kah looduses hoopis vähem proosaline. Nimelt rool oli kuidagi lödi, aga kõik tükid justkui uued ja jäigad. Siis asja uurides jõudiski järg selle puksini. Ehkki vana oli veel justkui kobe, käega logistades, siis tundus mõistlik ära vahetada. See ei maksa kah kuigipalju, kümmekond eurot mäletamistmööda. Asemele swag. Läks justkui hulemaks. Siis võrdlesime vanaga, paigaldatuna, uus läks kuidagi lõdvemalt sisse. Proovisime siis Lemörderit, see läks ikka väga tihedalt sisse, aga pikisuunas oli mingi puudujääk. Äkki võllil lõppes keere ära millimeeter liiga vara vms. Siis vist lõpuks jäi nii isegi , et Lemförderi plastosad ja kas Swagi või isegi originaali võll või seibid või kuidagi nii. Kui nüüd tagantjärgi vaadata seda kogu roolisüteemi, mis oma olemuselt on ju justkui pantograaf, siis see pendelhoova puks on vaata et kõige suurema mõjuga tegelane seal - lõtk mõjub justkui kahekordselt - mõlemale rattale korraga ja samasuunaliselt.

Kui nüüd istme üle veel natuke arutleda, siis, antud juhul algas minu asendihäda tegelikult sellest, et sellel konkreetsel isendil pole reguleeritav roolisammas (tahaks väljapoole) ja mul on pikad jalad. Seega, ei saa istet nii taha sõita kui jalgade aspektist vaja oleks. Selle tulemusena jalad põlvest üsna suure nurga all ja, kuidas nüüd öeldagi, vajuvad laiali. Istme põhi koosneb keskmisest paanist ja kahest külgmisest, mis välisserva suunas kergelt ülespoole on. Ma kujutan ette, et see on nii tehtud justkui mingit sportlikkust silmas pidades, et istmelt maha ei libiseks kurvis. Aga kui tagumik päris hästi sinna kahe külje vahele ei mahu, (eriti kui põlved koos pole) siis jääbki külgedele n.ö. kandma. Mitte otseselt, aga surve pindalaühiku kohta on harjumuspärasest suurem. Päris detailne ülevaade minu füsioloogiast sai nüüd Smile

Rolz - ma usun, et meie autode istmevärk on ilmselt üpris erinev, aga kui lahti võtan, siis panen siia pildid üles, saab edasi arutada.
Vasta
#26
Õhkpatjade juhtimine on kindlasti erinev, lausa väga. Pigem mõtlen, et padi füüsiliselt ise võiks suht sama olla ja mind huvitab, kas see allub mingile reaalsele liimismetoodikale ka või ei.
Roolisammas - sebi el.roolisammas. Selle nn lisapaigaldus on imelihtne ja saad sügavust kruttida ja põlvede nurgale leevendust natuke.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#27
(02-12-2014, 03:08 PM)Rolz Kirjutas: ...
Roolisammas - sebi el.roolisammas. Selle nn lisapaigaldus on imelihtne ja saad sügavust kruttida ja põlvede nurgale leevendust natuke.

+1. Kusjuures vahetuse on keegi siia foorumisse ka kenasti üles tähendanud.

Pikkade jalgade ja lühikeste käte koosmõju saab leevendada istmepadja püstitõstmisega. Usutavasti on ka sel autol võimalus istmepadja kallet muuta. katseta, vahel on väga vähe vaja.
Vasta
#28
Üldiselt on Mercedeste istmed päris head, kuid krampliku sõiduasendi vastu on nad muidugi võimetud. Minule sedaankerega 124 sõiduasend väga meeldis. Kuid ma pole väga pikk ja teine asi on ka keretüübi erinevustes. Meenub, et sõber Tauno on kunagi analüüsinud sedaani ja kupeemudeli täiesti teistsugust sõiduasendit. Ning järeldanud ka varem, et kupeekere teistsugune ergonoomika ei soosi pikakasvulisi juhte.

Rääkides veel istmetest, siis meenub seegi, et mind alguses väsitas enda W126 juhiiste pikkadel sõitudel. Kuidagi vale oli ja jubedalt rõhus istumise all. Aga mina sain probleemist nii jagu, et vahetasin välja katteriide alused polstrikihid. Kiudmatt oli juba nii pehmeks nätsutatud, et torsioonid olid läbi mati tunda. Sain lammutusest ülihästi säilinud parempoolse istme ja tõstsin kogu sisu ringi. Väga hea sai.
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#29
see roolisamba vahetamise mõte on päris hea, pole pähegi tulnud.

istmepadja kallet saab ikka muuta, aga minu puhul langeb ära, sest mul pea läheb vastu lage siis. Niigi pean natuke rohkem seljatuge kaldus hoidma, kui teinekord tahaks.

Selle kiudmati osas saab siis selge pildi, kui istme lahti urgitsen. MB muidu ise on kah mingisuguseid hiljempaigaldatavaid toetavaid tükke leiutanud - 124-le näiteks selline: Part No: 124 910 16 75.
W126-le minu mäletamist mööda olid kah mingid originaaltükid olemas, et istmele lisajäikust alla. Aga ega need muidugi pole katkise kiudmati kompenseerimiseks.
Vasta
#30
(05-12-2014, 04:21 PM)Hanno Kirjutas: ...
sest mul pea läheb vastu lage siis. Niigi pean natuke rohkem seljatuge kaldus hoidma, kui teinekord tahaks.
...

Kas kupeel liigub kogu padi ülespoole? Universaalil tõuseb vaid esiosa...

Kas sel istmel kõrguse reguleerimine ikka töötab?
Vasta
#31
töötab-töötab Smile kui mu mälu nüüd ei peta, siis kupeel on nii, et saab nii padja esimest kui tagumist poolt eraldi üles tõsta (juhul kui normaalasendiks lugeda, et iste on maksimaalselt all). Mõlemal juhul mõjub reguleerib see loomulikult ka nurka.
Sinu eelnev soovitus sai, jah, olla vaid esimese otsa kohta, kui nüüd rohkem süveneda, Aga et ma alati autosse istudes pean just tagumist poolt alla reguleerima, siis ma automaatselt mõtlesin kohe just selle peale, kui padjareguleerimisest jutt käis.

Eks see siit ja sealt sättimine lühiajaliselt omab mingit efekti, aga eks see vist lihtsalt on nii, et mõni iste sobib ühele rohkem ja teisele vähem. Näiteks paradoksaalselt on üks mugavamaid istmeid minu keha jaoks olnud autos, mis ühtlasi on olnud kõige mõttetum, ebameeldivam ja viletsam auto mida ma pidanud olen - Nissan Pathfinder. Samas see kupee istme mõningane ebamugavus ei vähenda karvavõrdki minu vaimustust tema osas.
Vasta
#32
Tegelikult ma nüüd natuke häbenen nurgas oma kraaksatuse üle.Eusa_doh Et ma julgesin kahelda mingi vidina toimimise üle autos, millele isegi tõstepunnid on uuendatud...

Ma Pathfinderis polegi vist istunudIcon_rolleyes, kuid üldiselt häirib mind japside puhul liiga lähedal olev rool. Aga mul on lühikesed jalad ka. Ehk reguleeritav roolisammas peaks elu oluliselt mugavamaks tegema.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 34 6,232 04-10-2024, 09:24 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 32 37,116 21-01-2023, 03:11 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 84,826 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 188 258,064 23-02-2022, 10:42 PM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 9,707 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
  Mercedes-Benz S-klass W126 1981 - Kristooo Kristooo 3 2,540 14-01-2021, 10:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  MB 280SE W126 1983 mydimees mydimees 17 10,350 02-05-2020, 11:03 PM
Viimane postitus: mydimees
  Mercedes-Benz 500 SE, 1981, w126 LagediRix 0 2,366 12-05-2019, 01:06 AM
Viimane postitus: LagediRix
  Mercedes-Benz 500 SEC, 1990, w126 - taaniel taaniel 45 44,796 14-06-2018, 07:54 AM
Viimane postitus: secman
  W126 420 SEL Stabilo 23 18,171 16-09-2017, 01:09 PM
Viimane postitus: Stabilo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne