Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes- Benz 300CE (4,2 v8) C124, 1992a - Majori
#41
kellegil v8st pilti ei leidu kui kast maas on? saaks võrrelda vähe. Ise pole auto ligidal ka hetkel.
Vasta
#42
Kui sa tahad võrrelda Vee ja Ridamootori kaste, siis kinnitused on ju totaalselt erinevad.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#43
(18-04-2013, 09:13 AM)hents99 Kirjutas: Kui sa tahad võrrelda Vee ja Ridamootori kaste, siis kinnitused on ju totaalselt erinevad.

Hakkasin ise ka mõtlema et need ei saa kindlasti oma vahel klappida. Aga enam väga vahet pole. Pakuti õiget kasti.(Y)
Vasta
#44
Nonii häid uudiseid ka vahepeal. Auto on ilusti arvel nüüd ja mootor on passis sees. Asjad sain ilusti Paide arkiga aetud, ja rohkem peavalu ei olnud. Kuu aega tagasi sai tehtud taotlus tehniliseleosakonnale. Ja nüüdseks tuli jaatav vastus. Nii et kes sellist ehitust plaanib teha siis andke minna.
Eile tegin kohe ülevaatuse ja kindlustuse ka ära, masin on tänavatel Smile
Vasta
#45
Tubli, tubli.

Tee ta nüüd ilusti korda. See saab päris muhe putukas olema.

Parmat sovides Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#46
Tere, mis paberi alusel nad siis sulle selle uue mootori passi kandsid, enne olid nad ju seda meelt et ei saa? Kas said Silberist mingi paberi, mis oli abiks?Kui väga suur vaev pole, siis viitsid skänni sisse teistele ka vaatamiseks ja tutvumiseks.
Aga uudis iseeenesest hea ju-s.t et vöib ju ka pöhimötteliselt ka 5,0 aiste vahele istutada... Ja kui teemat veel edasi arendada kas siis punnsilm E50 ei oma mitte sama mootoriplokki mis w124 E500?Ehk teoreetiliselt vöiks siis 255kW sinna vahele panna?
Vasta
#47
(03-05-2013, 05:46 PM)tommyboy Kirjutas: Tere, mis paberi alusel nad siis sulle selle uue mootori passi kandsid, enne olid nad ju seda meelt et ei saa? Kas said Silberist mingi paberi, mis oli abiks?Kui väga suur vaev pole, siis viitsid skänni sisse teistele ka vaatamiseks ja tutvumiseks.
Aga uudis iseeenesest hea ju-s.t et vöib ju ka pöhimötteliselt ka 5,0 aiste vahele istutada... Ja kui teemat veel edasi arendada kas siis punnsilm E50 ei oma mitte sama mootoriplokki mis w124 E500?Ehk teoreetiliselt vöiks siis 255kW sinna vahele panna?

Kusjuures polnudki vaja mingit paberit silberautost, sai asjad niisamagi aetud. Kästi ümberehitusetaotlus teha tallinnasse tehnoosakonda. Sinna kirjutasingi et seda mootorit tahan peale panna ja seda on sellele autole paigaldatud jne. Ja siis tuli mingi aja pärast kõrgemalt vastus et jah saab küll panna ja see ei kuulu ikka ümberehituse alla. Ning mingit ekspetriisi vaja ei ole.
Pmst 5l võid ka sinna vahele tõsta kui tahad jah. Või mida iganes mis välimuselt sama on. Kes see ikka aru saab sellest. Mootori koodi ei uuritud mul mitte kuskilt.


Eile sai toodud kasutaja martiini käest korralik käigukast. Väga tore inimene on. Näitas ja rääkis oma viiesajasest ka(Y)

Olemas on nüüd ka mingid 17tolli veljed. Amg monoblocki replicad
Vasta
#48
Mingid pildid ka vahelduseks.
[Pilt: 2013-03-28_19.35.30.jpg]
Hunnik sillaosi, mis mõni aega tagasi alla läks
[Pilt: 2013-05-06_17.37.27.jpg]
Ja veljed siis millega ringi veerema hakkab.
Vasta
#49
Väga ilus auto Thumbsup
Oli endalgi t6sine huvi aga kahjuks polnud kusagilt norm. hinnaga korralikku musta sisu saada.
Tore et regamisega probleeme ei olnud. Igatahes saad nyyd sujuvalt 5.0 vahele panna Eusa_angel
having trouble having fun...
Vasta
#50
17" MONOBLOCK-id? Pole vist originaalid kuna kirjad puuduvad? Mis ET-d / laiused on?
Vasta
#51
17" niiöelda monoblockid jah. Originaalid nad tõesti pole. Laius on 7,5 tolli aga ETd peast hetkel öelda ei oska. 124ja all nad enne olid,nii et peaks istuma küll.
Vasta
#52
(10-05-2013, 09:05 AM)photograph Kirjutas: 17" niiöelda monoblockid jah. Originaalid nad tõesti pole. Laius on 7,5 tolli aga ETd peast hetkel öelda ei oska. 124ja all nad enne olid,nii et peaks istuma küll.

Need olid need A24-jast 200€/ring? Plaanisin ise ära osta, aga sinna kanti asja polnud, siis niisama ei viitsind kohale sõita.
Vasta
#53
(10-05-2013, 10:26 AM)hannes_s Kirjutas:
(10-05-2013, 09:05 AM)photograph Kirjutas: 17" niiöelda monoblockid jah. Originaalid nad tõesti pole. Laius on 7,5 tolli aga ETd peast hetkel öelda ei oska. 124ja all nad enne olid,nii et peaks istuma küll.

Need olid need A24-jast 200€/ring? Plaanisin ise ära osta, aga sinna kanti asja polnud, siis niisama ei viitsind kohale sõita.

Ei olnud need, sõber ostis ühe 124ja, sellega sai kaasa aga ise polnud väga huvitatud neist velgedest ja müüs mulle maha.
Vasta
#54
Nonii, masin sõidab nüüd ilusti, remonditud käigukast all. Käike vahetab ilusti pehmelt nii nagu peab, isegi põhja gaasiga. Aega ja närvekulus kogu asjaga aga lõpuks sai ikka päris hea.
17 tolli veljed sai ka alla visatud.
[Pilt: 1043967_678398098844120_1331446378_n.jpg]
Hetkel paremaid pilte pole, kuna uut stanget vaja ja uued suunatuled peaks ka tellima. Üks pani minekut, B varuosa värk.
Vasta
#55
Saadki kollased suunad panna Icon_biggrin
Turbo
Vasta
#56
Peab nende kollaste suundade peale veel mõtlema. Idee nagu oli.
Vasta
#57
Mul kadus usa suund ära siis olin küll päris kurb aga pärast korduvaid otsimiskatseid leidsin kätte õnneks. Kollased on jah päris seffid mustal autol, soovitan proovida.
Naftapress.
Vasta
#58
Kuna alumine ring tahaks värvimist saada siis vaikselt unistan e500 tiibadest. Kust ma nii esimesi kui ka tagumisi tiibasi otsida võiksin.? A varuosa hind on vast ulme?
Vasta
#59
Keegi siin pakkus e500 omasid plastikust.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#60
Tiivad võiks ikka metallist olla, aga kui õiget asja saada pole mõstliku raha eest siis vast kõlbaks ka plastiktiivad. Kõik oleneb rahast mis nende plastik vidinate eest välja tuleb käia. Gup- tuningu lehel jäid ka sellised plastik tiivad silma. Aga tagumiste tiiva servadega tekib ikka probleem, kust need välja võluda, kas tõesti silberautosse tellimus sisse anda? Kui ainult esimesed panna siis jääks vast natukene ebard see loom. Järgmine probleem oleks stanged neidki laiemaid vaja, ehk siis e500 omi. Ja kolmandaks liistud, need ka tavalised ei istu ju?
Kergem on vist jätta lambukese välimus ikka. Aga ehk keegi suudab aidata nende muredega Eusa_angel

Kui kellegil facelifti kapotti ja tulesi pakkuda on siis andke aga teada, nendest oleksin ka huvitatud. Eriti õnnelik oleks kui 199 värvikoodiga leiaks.(levind värv ehk veab) Saaks juba enne värvi töid uue ninaga ringi kulgeda.
Ja õhutusribidega stanget oleks ka vaja, aga seda eriti ei looda leida korralikku originaal osa. Peab vist B varuosa stangele lootma jääma.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,856 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,486 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,376 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,408 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,249 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,716 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,984 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,411 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 3 2,008 19-11-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,153 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne