Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mercedes- Benz 300CE (4,2 v8) C124, 1992a - Majori - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Teema: Mercedes- Benz 300CE (4,2 v8) C124, 1992a - Majori (/showthread.php?tid=30905)

Lehed: 1 2 3 4 5


Mercedes- Benz 300CE (4,2 v8) C124, 1992a - Majori - Majori - 23-03-2013

Sai siis mõned päevad tagasi soetatud endale selline aparaat, mille abil naise eest garaazi peitu saab pugeda.
Tegemist siis:
Mark: Mercedes Benz 300CE
Väljalaske aasta: 1992
Mootor, 4,2 V8
Võimsus: 205kw

Lisade poole pealt on ta selline nagu üks korralik kupee olema peab. Kere on veel täitsa kabe, juhiukse peal on natuke roostet ja kõrvalistuja poolse esimese tiiva peal. Ning kõrvalistuja tagumise tiiva peal on kriimud ning mõlk.
Sillad vajavad hoolt, eriti tagumine. Käigukast vajab tõenäoliselt remonti, kuid proovin enne õlivahetust ja hooba/trossi sättida. Õli on päris must sees, ehk teeb vahetus paremaks. Kui ei aita siis läheb käigukast remonti.
Rohkem ei tulegi midagi hetkel pähe, asi liiga uus veel. Eks kirjutan kunagi lisa, kui midagi pähe tuleb.
[Pilt: P3229598.JPG]
[Pilt: P3229599.JPG]
[Pilt: P3229600.JPG]
[Pilt: P3229601.JPG]
[Pilt: DSCN0431.JPG]

Põhjalik "to do list" enne suve:
*Esimene stange uus osta ja väljavahetada (vana on lapitud ja porno)- Vahetatud
*Karteri tihend vahetada(uus tihend olemas)- Tehtud, mootor lekkevaba
*Tagasillale kapitaalne remont. Vahetan kõik puksid välja. Endal ohutum ja muretum sõita. TEHTUD!
*Esisild kriitilise pilguga ülevaadata ja vahetada mis vaja.
*Käigukast ideaalselt toimima saada( Halvimal juhul remont või väljavahetus) Remonditud kast all
*Absi pump ära õhutadada, et abs ja asr tagasi saada.
*SRSi veaga midagi peale hakata.
*Jahutusvedeliku taseme andur välja vahetada või juhtmed ülevaadata(lamp põleb armatuuris)
*Summutaja paremini sättida, lekib päris algusest.
*ARKis mootorivahetus ära registeerida ja ülevaatus teha.(arki üritan neljapäeval juba jõuda. Reede ju püha.) TEHTUD
*Mingi kenam valuvelg alla panna. Vanakooli AMG veljed oleks väga head.(kui kellegil midagi pakkuda on siis andke teada) Olemas!
*Naha hooldus teha et see salong ka nii säiliks.

Eks kui midagi juurde tuleb või tehtud saab siis täiustan seda listi.

Edit: lisasin to do listi



RE: c124 320CE (4,2 v8) 1992, photograph - Karl - 23-03-2013

Kooslus tore, tee korda ja norm asi. Kas see buss (pildil) jõudis Järvamaale, äsja müüdi maha.


RE: c124 320CE (4,2 v8) 1992, photograph - Majori - 23-03-2013

(23-03-2013, 10:41 PM)Karl Kirjutas: Kooslus tore, tee korda ja norm asi. Kas see buss (pildil) jõudis Järvamaale, äsja müüdi maha.
Korda see auto saab. Suveks tahaks tehniliselt ideaalseks saada ja siis sügisel peale viimaseid tiire tahaks värvimisse saata.
Buss jõudis tõesti järvamaale, sõbra oma nüüd. Ühe õhtuga tuli seltskonad kaks V8t lisaks Smile



RE: c124 320CE (4,2 v8) 1992, photograph - nostromo - 23-03-2013

Eks see löpuhind 1500 oli ka juba selline millega ehk isegi varuosadeks osta kuid ilus hele nahksisu ja lisade pärast tasuks kindlasti taastada.


RE: c124 320CE (4,2 v8) 1992, photograph - tommyboy - 25-03-2013

Kirjuta siia siis ka kui ARK- is käidud.Tahaks teada kuidas sellise ymberehituse legaliseerimine önnestub.Olgem ausad- isegi sai seda autot piilutud, aga pelgasin, et ei önnestu registreerida.
Muidu kooslus iseenesest tip- top: kaunis kere ja suutlik mootor... Originaal 3,2 mootor on ikka tänapäeva möistes suht iganenud ja laisk- uuemad 3- sed diislid tömbavad selle igast asendist paika.
4,2 aga peaks suutma juba igati konkurentsi ja söiduelamust pakkuda.


RE: c124 320CE (4,2 v8) 1992, photograph - Majori - 25-03-2013

Kirjutan kindlasti kuidas mul seal läheb. Käisin üks päev nii muu seas paide arkis uurimas kui naisuke lubadel järgi käis. Lendasin seal kohe kõigemõistlikuma vana leti taha, ta ütles kohe et sellega probleeme ei teki. Kuna 124 kerele on seda mootorit pandud ja neid ei huvita kas on kupee või sedaan. Aga eks näha ole.

Kui keegi foorumist tegeleb mb uute varuosadega siis võib hinnapakkumise teha kus on kõik tagasilla puksid. Mul endal palju lihtsam kõik korraga välja vahetada.

Ja korralikku esistanget võib ka keegi pakkuda.



RE: c124 320CE (4,2 v8) 1992, photograph - DieForADequila - 25-03-2013

Tsiteerin ITBILENIT: SRS streikimene v6ib olla m6ne pistiku halb kontakt ka. Rool? Ei mäleta kas sellel istmete alla läheb andur. SRS on veel yhenduses turvavöö rullide padrunitega.
Tee ennast klubiliikmeks, oota klubikaart ära ning mine suur-sõjamäele Lesvenisse Smile


RE: c124 320CE (4,2 v8) 1992, photograph - Majori - 25-03-2013

Asjade vahetamise ja pisemate vigade otsimise ja likvideerimisega saan ehk ise hakkama, ei hakka kuskile hetkel viima. Käigukastiga võin aint hätta jääda.
Aga klubiliikmeks peaks tegema küll ennast jah.Nod


RE: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph - Majori - 26-03-2013

Sai siis täna tagumisele sillale kõik uued jupid tellitud, õõtsad, raamipuksid jne. Seekord pikk nädalavahetus ka, ehk jõuab ära vahetatud Smile


RE: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph - ktmduke - 26-03-2013

Müügi kuulutuses oli vist et kast vahetab külmalt ilusti ja soojalt 2 käiku. Kui küsida võib siis kuidas te ostukohast kodulinna sõitsite? Big Grin


RE: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph - Majori - 26-03-2013

(26-03-2013, 08:14 PM)ktmduke Kirjutas: Müügi kuulutuses oli vist et kast vahetab külmalt ilusti ja soojalt 2 käiku. Kui küsida võib siis kuidas te ostukohast kodulinna sõitsite? Big Grin

Kusjuures see jutt mis müügikuulutsuses oli, tegelikusega päris ei klappinud. Reaalsuses oli asi natukene teine aga olukord oli kõvasti parem. Kõik käigud vahetab ta mul ülesse ilusti ära nii soojalt kui ka külmalt. Seda kas mõni käik libistab või midagi ka päris kindlalt öelda ei saa, rahulikult sõites toimib nagu päris okeilt. Piitsa andes nagu natukene lollitab. Peale tappa andmist enam ei taha ülesse vahetada. Korralikult proovida pole ka saanud. Maru libe on veel seal kandis kus mul garaaz on. See pill kaabib kuival ka niigi tühja.
Ja käigu alla vahetamise esineb ka probleeme.(see on reguleeringus kinni juba.)
Kui autot vaatama läksin siis oli asi nagu hullem kui ma koju jõudsin temaga. Alguses läksid käigud pika viivitusega sisse jne. Aga eks see võis ka seismisest olla.
Ühesõnaga, pole temaga väga palju veel sõita ja tutvuda saanud. Aga see nädalavahetus proovib vähe pikemalt seljas elada sellel elukal. Vaatab mis saab ja mis sellel kastil täpsemalt on. Eks siis kirjutan käigukasti kohta täpsemalt.


RE: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph - martk - 26-03-2013

Mind huvitab, kust käigukasti saab reguleerida? Kas põhja või kapoti alt? Enda autol ka aegajalt libistab käike ja ei vaheta just sellel ajal, kui nagu peaks. Samas järgmine hetk jälle klõpsib ilusti käigud sisse ja välja, nii nagu vaja. Äkki regull aitab.

Edu autoga.


RE: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph - Majori - 26-03-2013

(26-03-2013, 10:58 PM)martk Kirjutas: Mind huvitab, kust käigukasti saab reguleerida? Kas põhja või kapoti alt? Enda autol ka aegajalt libistab käike ja ei vaheta just sellel ajal, kui nagu peaks. Samas järgmine hetk jälle klõpsib ilusti käigud sisse ja välja, nii nagu vaja. Äkki regull aitab.

Edu autoga.

Trossist saab mingil määral timmida. Ülejäänud on juba kastisurvetega mängimine aga neid ma ise küll ei soovitaks näppida väga. Pöördu mõne teadjama poole parem, endale lõppkokkuvõttes odavam ja lihtsam.


RE: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph - Autojuht - 27-03-2013

Kuid samas, võib-olla on õli vana ja vahetamata, ja vähe sees....


RE: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph - Kaltsyum - 27-03-2013

w124 automaat kastide teise käigu libisemine on nii tavaline asi, et siin foorumis oli lausa õpetus olemas kuidas seda parandada.

Auto ja jõuülekande kooslus on kena. Tee ikka ilusti korda.


RE: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph - ktmduke - 27-03-2013

kapoti all ühufiltri kaane juures jookseb tross sealt saab regullida ja käigukasti juures on kah. eriti tark pole sellekohapealt. Kui trossist reguleerid
trossi täitsa lõdvaks vahetab käiku varakult ja kui rohkem pingule siis vahetab hiljem. Libistada ei tohi. Käigukasti settingutest on ka siin teema mida ma kahjuks ei leidnud. Võib ka vaakum leke olla ja sellest teeb ka kast trikke. Mis vea teateid spidokal näitab?
Kui libistab käike sis selljuhul vaata ikka alla . http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=98
See teema on väga palju abiksEusa_angel


RE: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph - sm. pelle - 27-03-2013

Mõnus aparaat, hoia kursis siis arki juttudega ka.
Kuidas muidu 4.2 istub seal, kolled kõik mahuvad nii nagu peavad, mootorikinnitused on uued tehtud või on bolton'id?


RE: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph - Majori - 27-03-2013

Kolded ja muud asjad mahuvad ilusti ja asi on bolt on. Täpsemalt on vast mõtekam kasutaja Joosu käest küsida.

Nonii täna mõtlesin et nagunii pole midagi väga tarka teha käin siis arkist läbi hoopis. Ei olnud see asi nii lihtne kui ma loodsin. 4tundid keberneeriti mu ajusid seal. Ja tulin sealt pmst ikka sama null seisuga välja.
Alustan siis täiesti algusest, reedel käisin nii muu seas asja uurimas ja öeldi mulle jah sõna et anna aga minna ja tule näita auto ette ja probleeme ei ole selle ümberehitusega.
Täna läksin sinna, sattusin mingi teise vanamehe leti taha ja jama hakkas pihta. Nende arvates ei ole sellele auto mudelile sellist mootorit ikka paigaldatud. Lähtuvad sellest kaubanduslikust nimetusest ehk 300ce ja sellele on ainult 3l mootorit pandud. 300ce, 420e.... jne on nende arvates kõik täiesti erinevad mudelid, mis siis et kõik on üks 124 kere. Reaalsuses on autod ühed ju. Tee siis neile selgeks see. Päris pikalt sai vaieldud.
Autole on lubatud paigaldada võimsuselt 30% ja töömahult 20% suurem mootor. Või siis mootor mis on sellele auto mudelile tehasest pandud.
Võimsuselt mahub piiridesse aga töömahult mitte.
Toome näiteks vw golfile võib 1,6l 55kw asemel 2,8 vr6 rahulikult panna kuna kaubandusliknimetus ja mark on sama ning sellele on seda mootorit pandud. Aga mersule näed ei lubata kuna kaubanduslik nimetus on teine, mis on pmst mootori põhine.
Ja neli tundi raisati mul sellega ära et saadeti tallinnasse tehnoosakonda paar kirja ja ootasime vastust. Pidi suht ruttu tulema. Lõpuks selgus et kes on haige ja kes on puhkusel. Lõpuks kirjutasin avalduse sinna tehnoosakonad oma soovidega ja läksin minema. Kuna nad ajasid oma lolli ibaga seal lihtsalt sitakeema. Ma parem ei hakka siia seda dialoogi taastama, liiga hull.

Aga eks paistab mis saab sellest. Mul väga kiiret ei ole ka hetkel kuna esmaspäevast lähen kuuks ajaks välismaale. Selle ajaga peaks mu avaldusele ka vastus tulema. Vaevalt et homseks nende saadetud emailidele vastus tuleb.
Minu seisukoht on see et selle autopeab arvele saama ilusti. Eks kuu ajapärast lähen tõmban jälle sae käima seal arkis kui midagi ei liigu. Enne ma ei lõpeta kui asjad korras.

Kui kellegil on sellise jamaga arkis kogemusi siis võib nõuga abiks olla.


RE: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph - hannes_s - 27-03-2013

Sattusid ametniku otsa, kes ei taha võtta vastutust ümberehituse osas, millega võib kaasneda hilisem õnnetus ja meedia tähelepanu. Minul 2.5 diisel lubati panna kuigi nelja kupeedele pole ühtegi diislit pandud. Sul on vaja oma murega silberisse minna kõigepealt, sealt saada tootja poolse loa paigaldada antud mudelile konkreetne mootor. Kindlasti on vaja mootori koodi.... eks nad seal aitavad ja seletavad...


RE: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph - Majori - 27-03-2013

(27-03-2013, 10:20 PM)hannes_s Kirjutas: Sattusid ametniku otsa, kes ei taha võtta vastutust ümberehituse osas, millega võib kaasneda hilisem õnnetus ja meedia tähelepanu. Minul 2.5 diisel lubati panna kuigi nelja kupeedele pole ühtegi diislit pandud. Sul on vaja oma murega silberisse minna kõigepealt, sealt saada tootja poolse loa paigaldada antud mudelile konkreetne mootor. Kindlasti on vaja mootori koodi.... eks nad seal aitavad ja seletavad...
Kelle poole ma peaks selle probleemiga Silberis pöörduma? Tartu Silberautost oleks tolku.? Eestis olles elutsen Tartus, garaaz järvamaal lihtsalt.
Kusjuures seal arkis istudes täna lõi endalegi päe et äkki peaks margiesindusepoole pöörduma.