Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 , E320, 1993 - Eero_S
#41
(08-01-2013, 01:16 PM)Werewolf Kirjutas: Ning rõhk on sõnal "seisupidur". Seega on see mõeldud siiski seisva auto fixeerimisex, mitte kurvis külje ette tõmbamisex, kuna siis peab varsti rataste juurest pidurit taas peale keerama.
VALE! Siis peab uuesti seisupidurit remontima hakkama, kuna sisu on segamini.

Aga jutt muidu õige jah. Smile

Vasta
#42
(08-01-2013, 04:24 PM)Eero_S Kirjutas:
(08-01-2013, 01:16 PM)Werewolf Kirjutas: Ning rõhk on sõnal "seisupidur". Seega on see mõeldud siiski seisva auto fixeerimisex, mitte kurvis külje ette tõmbamisex, kuna siis peab varsti rataste juurest pidurit taas peale keerama.
VALE! Siis peab uuesti seisupidurit remontima hakkama, kuna sisu on segamini.

Aga jutt muidu õige jah. Smile

Ega see sisu nii kergelt ka segamini lähe. On ainult 2 põhjust, mix sisu segamini läheb:

1) Liiga pikad rattapoldid, mis käivad vastu klotse kinnitavaid vedrusid ja löövad need lahti või purux.
2) Pidurikaitseplekk on nii roostes, et klotse kinnitavad vedrud rebivad selle purux (Need kinnituvad teatavasti pleki sees olevatesse aukudesse). Ma olen meie S124-jal sel põhjusel mõlemad tagumised plekid välja vahetanud, uus plekk maxab 50 EUR-i tükk.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#43
Kusjuures minu autol purunevad just vedrud, mitte plekk ise. Rattapoldid ei ole ka liiga pika, tegu originaal velje ja originaalpoltidega.
Vasta
#44
Eile vahetatud jahutusvedelik, sees olnud vedeliku kohta ei oskagi nüüd mingit seisukohta võtta.... radikast tuli välja läbipaistev kraam, mis maitse poolest oli jahutusvedelik, lõdvikutest punast värvi vedelik.

Sisse läks roheline.

Aga mõtlesin, et kirjutaks auto kohta veel natuke... ei ole see auto tegelikult nii hea, ilus ja korras midagi, kui välja paistab.

Väliselt ilus, seest pude: Auto on 2010 või 2011 sügisel saanud välise ilu jaoks vajalikud keretööd ja värvimise Lesvenis, vahetati tagumine luuk(kobrutab jälle) ja katkine esistange.
Kere on põhja alt tegelikult mäda, tagumise istme all juhipoolsel küljel kardaanitunneli seinas on ca 3cm'se läbimõõduga auk, teiselpool samas kohas on samuti seis pehme, kui pöidlaga kõvasti vajutada, siis vajutad näpu põhjast läbi. Pagasniku vasakus küljes oleva süvendi põhjas oleva korgi ümbrus on pude, nagu eelmise lausegi puhul, kui kõvasti vajutada, vajutab näpu läbi. Kapoti alt leiab ka roostejälgi. Kokkuvõtvalt on "raam" pude ja tahab korralikult üle tegemist.

Mootor/jõuülekanne: Kui auto algselt sain, siis lekkisid mõlemad, vaikselt on saanud erinevaid lekkeid peatatud, tänaseks on alles jäänud mootori ülemise osa lekked, ilmselt on kaanetihend ära ja mingeid lekkeid on veel, aga nendega tegeleb siis, kui mootor maha tuleb. Käigukasti lekked on nüüdseks vist otsa saanud, kasti küljepeal lekkis andur, seda sai eile peale pingutatud natuke, kuna oli lahti, pikemat sõitu pole teinud, seega ei tea, kas lekib endiselt või mitte. Kasti jahutuse toru, mis alguses meeletult lekkis sai endale ajutiselt püsiva lahenduse voolikuga lappimise näol, see läheb ümbertegemisse samal ajal, kui mootor maha tuleb. ASD ei toimi korralikult, sai ükspäev selle toimimise kontrolliks end lumehange tagurdatud ja ükskõik, kui palju talda ka ei andnud, ringi käis ratas, millel vähem takistust oli. Veojõukontrolli antud isendil ei ole. Samuti on näha, et tagumise kaane vahelt leemendab väga vähe. Mootorijuhtmestik on paar aastat tagasi vahetatud. Smile

Sisu: Nagu eelnevalt mainitud, siis juhiistme nahk on katki ja kunagi esiklaaside toonimise käigus on ilmselt asjatundmatud esiukse polstri kinnitused puruks tõmmanud. Armatuuris lõhkusin ise ühe puhuri resti kogemata ära, aga see ei riiva silma, kui otsida ei oska ja sellest midagi ei tea. Armatuuri ülemine osa tuleks nii kui nii välja vahetada, spidoplokki välja õngitsedes tegin sinna mõned jäljed peale ja on näha, et ka enne mind on teda kunagi välja kisutud ja jäljed sisse tehtud. Roolist uksepool on ka üks lisalüliti, mis on kunagi pandud puhuri jaoks, kui kliima siil tuksis oli, et mingisugunegi puhumine olemas oleks. Samas lülitit ma ära ilmselt ei kaota, kuna tuled on küll vahetatud, aga pole suuremad asjad, siis tõenäoliselt läheb lüliti kasutusse pimedateks perioodideks lisatulede jaoks. Elektrijuhtmestiku on ratsitud, kohati tundub nagu, et tegemist poleks üldse sellele autole mõeldud juhtmestikugagi, spidoploki tagant on osa juhtmestiku puudu samas lisad, mis autol küljes on kõik toimivad.

Kliimasüsteem lekib tugevalt, ühe päevaga jookseb kogu sees olev aine välja.

Kui nüüd seda eelnevat teksti lugeda, siis selguks nagu, et auto on igastotsast vigane, aga päris nii hull see seis siiski pole. Smile Veermiku osa on kolinavaba ja tihke. =)

Ma usun, et kes teksti läbi luges mõtles kohe esimese asjana, et see auto oleks mõistlik maha müüa nii kaua, kuni ta veel väljast ilus paistab, siis palun ärge selliseid postitusi kirjutage. Praeguse seisuga on ta mul igapäeva auto, aga kui finantsiline pool piisavalt heaks läheb, et saan endale uue igapäevaliikuri lubada, siis jääb antud auto hobiautoks ja hakkan teda korrastama. Kõik molekulideks, kere korda, muud asjad korda ja uuesti kokku. Pole küll tegemist nii eksklusiivse aparaadiga, kui kupee või kabriolett, aga kui ta korralikuks teha, siis peaks paras pensonisammas olema. Smile
Vasta
#45
Auto kohapealt jälle natuke uudist. Eile soetatud ja kohe ka installeeritud Bosch Navigator lisakaugtuled, ilus asi ei jäänud, aga vähemalt pimedatel talveöödel näeb sõita ja praegu on mul öösiti sõitmist palju, kevadel tõstan eest koos katkise stangega, mis tulevikus jääbki talve stangeks, ilmselt suve jooksul saab teda natuke parandatud, alumise purunenud osa ehitab kuidagi kokku.

Täna käisin tellisin Silberautost tagumised porilapakad, hind 39€, kes tahab käigu ruttu läbi, Eesti laost sain mina täna viimased ja mehed kahtlesid, kas neid väga palju enam üldse juurde tuleb, kahtlesid üleüldises olemasolus juba kohe alguses. Esimesi porilapakaid enam kahjuks tellida ei saa, kui keegi on enda autol need eemaldanud ja vedelevad kuskil garaazi/keldrinurgas, siis oleks huvitatud.

500km pärast on ees õlivahetus, õli koos filtriga sai ka täna ära soetatud, sisse läheb endiselt Liqui Moly Race Tech GT1 10w60.

Homme ehk leian aega ka teha esiosast pildike koos lisatuledega.
Vasta
#46
(16-01-2013, 07:13 PM)Eero_S Kirjutas: ...
aga vähemalt pimedatel talveöödel näeb sõita
...

Nu, kui tehasetuled (Hella, muideUnibrow) puhtaks küürida ja matikstäksitud klaasid läbipaistvate vastu vahetada, teevad "vanakese" tuled pooltele uute käkkide üüberwingetele silmad ette.Ninja

Rahalises mõttes võivad Boschid isegi odavamad tulla...Paranoid
Vasta
#47
Minu auto tuled on vahetatud uute vastu(ma ei viitsi hetkel välja minna, et tootjat vaadata). Jah, hästi laialt näitavad nad küll, aga kaugust ei ole ollagi, kusjuures tuled ei ole suunatud ninaalla maha, parempoolset võiks isegi tegelikult hästi väikse törtsu madalamale keerata.
Vasta
#48
Vahetasin ära juhiukse aknatõstuki, uus koos mootoriga maksis 100€, ilma mootorita 105€... sellega seoses võin pakkuda katkise tõstuki küljest kellelegi mootorit, tõstuk ilmselt pärit auto tootmisajast, uus oli vähe teistsugusem, kuid kõik sobis ja toimis.

Aga aknatõstukitega on ikkagi mingi probleem. Mõlemad esimesed hakkavad üles jõudes pooma ja venitavad end vaikselt lõpuni. Samuti ei lähe aknad üldse kinni, kui külge panna tuulesuunajad, väike vahe jääb mõlemal aknal sisse. Kusjuures juhipoolset akent hoidiski kulunud hammaste kohapealt alla kukkumast tuulesuunaja. Kuna suunajad käivad tihendi ja klaasi vahele, siis ootan ideid, kuidas need kinnitada sinna nii, et aken siiski kinni läheks.

Tulede kohapealt. Küljes olevad tuled on TYC'i toodang ja eelmised tuled, mis autol küljes olid ja kaasa sain on sama tootja omad, varustuse list annab Hella tuled. Aga juurde installitud Boschi prosed näitavad hästi ja mina olen rahul, pilte pole viitsinud klõpsida.

EDIT: Teostatud õlivahetus ja tagumiste porilapakate install, odonäit 3948xxkm. Väljatulnud õli oli meeletult must ja oli juba näha, et hakkas ka seda filtrit juba vaikselt kinni tõmbama, õli oli sees ca 6000km.
Vasta
#49
(22-01-2013, 03:16 PM)Eero_S Kirjutas: Aga aknatõstukitega on ikkagi mingi probleem. Mõlemad esimesed hakkavad üles jõudes pooma ja venitavad end vaikselt lõpuni. Samuti ei lähe aknad üldse kinni, kui külge panna tuulesuunajad, väike vahe jääb mõlemal aknal sisse. Kusjuures juhipoolset akent hoidiski kulunud hammaste kohapealt alla kukkumast tuulesuunaja. Kuna suunajad käivad tihendi ja klaasi vahele, siis ootan ideid, kuidas need kinnitada sinna nii, et aken siiski kinni läheks.

Mm...
Mul oli kunagi sama probleem. Lahendasin asja kahte moodi:
1.Panin kahepoolse läbipaistva teibiga tuulesuunaja ukse välimise raami külge. Jah, aken pärast seda sõitis kinni täielikult, KUID silma jäi ikkagi see lahendus mõne aja pärast riivama - midagi inetut ei olnud, sest auto oli tume ja tuulesuunaja ka, lähedalt silmitsemisel ainult. Võib olla oli see ka minu enda kiiks... Paranoid
2. Teise lahenduse tegin peale esimest. Võtsin suunaja, panin töölauale ja lihvisin selle osa, mis jääb tihendi vahele, õhukesemaks. Pärast mitmekordset proovimist (lihvimine-akna ülesalla sõitmine jne) sain asju jooksma! Selline variant sobis mulle kõige enam ja nii ka jäigi. Nod

Ehk saad nendest ideedest veidi "šnitti" võtta ja enda auto pealgi proovida. Loomulikult olid ka minu autol ostetud uued tõstukid ja mootorid ette, poest veel. Eusa_angel
Vasta
#50
Kuna pakutakse poleeritud randiga 17" AMG Monoblocke 7,5" esimesed ja 8,5" tagumised, siis on tekkinud raskema kujuline probleem, kas jätta alla need veljed, mis praegu suveks on või osta Monoblockid ja teised ära müüa.

Lõpptulemus küll on ikkagi see, et teen ikka nii nagu endale õigem tundub, aga sooviks väheke rahva arvamust kuulda, ehk on kergem valikut teha. Smile
Vasta
#51
Monoblockid kindlasti etemad, need mis sul praegu on rohkem uuemate pillide pärusmaa.
Vasta
#52
Soovitan ka Monoblocke!
Vasta
#53
Sõber käis proovis täna minu suvekaid alla:
[Pilt: IMG_7988-vi.jpg]

Ja jõudsime otsusele, et ma annan ikkagi enda suveveljed temale ja toon endale need monoblockid.

Pole küll otseselt teema peategelast pildistatud, aga kuna tegu kõige uuema pildiga, siis ehk saab ülejäänud osa eest andeks. Smile
[Pilt: img2925zv.jpg]

Autole tellisin vahepeal ära põhjakatte mootorialla.
Uued suverehvid, küll vanadele velgedele, aga saab ka uute peal ära kasutada.
Nii suvistele, kui talvistele velgedele uued poldid.

Vahepeal, kui ma tööl olin, siis hakkas kusagilt kergelt lekkima jahutusvedeliku.
Üks gabariittule lamp lõpetas töölepingu.
Parem tagumine pidur on kinni.

Terv,
Eero
Vasta
#54
Läbi vahendaja tuli mulle väheke valet infot, tegu ei olnud monoblockidega, aga ära ma teised veljed tõin.

[Pilt: img2931bp.jpg]

Rant vajab veel kergelt poleerimist ja siis alla. Smile Niikaua sõidan vanade suvekatega. Smile
Esimesed 7,5" laiad, tagumised 8,5" laiad, tootjaks BBS.
Vasta
#55
Usun, et need ka väga ok.
Vasta
#56
Auto otsustas veidike mulle vigurit mängida. Big Grin Eile hommikul oli kõik ilus ja korras, kuid peale lõunat Tallinnast tagasi saabudes ja mõne tunni pärast tagasi garaazi minnes oli garaaz paksult bensiini haisu täis. Auto tõstukile ja leket otsima. Kaua ei pidanud otsima, kui paagi juurde sai jõutud, siis oli märg koht leitud. Küttefilter hakkas vaikselt immitsema, aga ei ole midagi, kuna see elu seal kaunis roostene ja mitte just kõige esinduslikum välja näeb, siis ei lähe alla originaal filter vaid Mazdale toodetud FRAM'i filter, millele lükkab lihtsalt vooliku otsa ja klambriga kinni. Oma töö peaks ta ära tegema samamoodi.

Järgmise nädala alguses saavad uued veljed ka alla. Smile Edasi jääb väliselt teha stange ja tekitada natuke madaldust. Esimesed madaldusvedrud on mul olemas, tagumistele lähen ilmselt lihtsalt relakaga kallale ja võtab pool keerdu või keeru maha, olenevalt kuidas kõrgus jääb.
Vasta
#57
(16-04-2013, 08:55 AM)Eero_S Kirjutas: ...
elu seal kaunis roostene ja mitte just kõige esinduslikum välja näeb, siis ei lähe alla originaal filter vaid Mazdale toodetud FRAM'i filter, millele lükkab lihtsalt vooliku otsa ja klambriga kinni. Oma töö peaks ta ära tegema samamoodi.
...

Puhastasmise töö kindlasti. Iseasi, kas kõrgemat survet kaua talub...
Vasta
#58
Ma arvan, et ega Mazda küttepumba tootlikus oluliselt väiksem pole, kui MB oma. Aga kui laiali lendab, eks siis peab hakkama järgmist lahendust välja mõtlema.
Vasta
#59
hmm... Mazda filter Eusa_eh see ju 3,2l ja vajab kõrget survet, Mazda mootorid eriti üle 4silndri ei pürgi. Kardan,et mootor hakkab varsti millegist puudust tundma ja see pole õhk.Eks ta sõidab ikka aga kas ka täis võimsusel, see on küsitav?
Vasta
#60
Sõidab ja sõidab ka täisvõimsusel. Käigukast ainult ei võimalda ideaalseid sõite teha.






Ja üks pildike, mille ma varastasin kellegi albumist ... kui autorile ei meeldi, siis palun märku anda, võtan maha.
[Pilt: 0102084911c44d1.jpg]

Photoshoot uute velgedega, kliki all oleval pildil
[Pilt: imgp5424copy.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,913 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 78,332 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 261,825 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 131,693 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,380 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S Eero_S 145 135,317 20-10-2021, 09:25 PM
Viimane postitus: Eero_S
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 12,328 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 21,915 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  Mercedes-benz s280, 1993, w140 - Jacob jjaxzz 1 2,816 17-03-2019, 10:27 AM
Viimane postitus: jjaxzz
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,846 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne