15-01-2013, 11:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2013, 01:07 AM ja muutjaks oli kait.)
Selline siis minu massin....
Mark: Mercedes-Benz 600SEL
Väljalaskeaasta: 1993
Mootor: 6.0 v12 290kw
Veljed: 18x10, 18x8.5 Carlsson 3/6, 16" MB, naastrehvidega.
Käigukast: Automaat
Lisavarustus: on olemas, toimib.
Tuli üks päev selline kahtlane mõte, et ostaks ühe sure ja võimsa nn. hobiauto. Tingimused olid, et oleks w140, pikk, V12 ja soodne.
Turgu sai jälgitud pea aasta ja juba olid loobumismõtted peas aga ühel õhtul tuli ta müüki ja nüüd on ta siis minu hoovis.
Mõned eelmise omaniku poolt tehtud pildid ka:
Mis edasi sai?
Esimene asi, mis autol oli vaja normaalseks saada olid muidugi tagatuled sest need olid nii tumedad, et pidurituld oli väga keeruline eristada. Tumeduse vastu aitasid nitrolahusti ning 1 vana padjapüür.
Kui see tehtud, siis oli vaja korda saada ABS/ASR süsteem, mille märgutuled süttisid, kui rooli keerasin. Lisaks absi ja veojõukontrolli puudumisele muutis see viga ka rooli suhteliselt raskeks. Viga oli vasakus, esimeses ABS-i anduris, mille juhe oli andurist peaaegu pistikuni mädanenud. Siinkohal pean veel lisama, et välised defektid juhtmel puudusid aga kuskilt oli soolvesi vasekiududeni jõudnud ja kõik ära lagundanud. Remondiks ostsin Esvikast paar meetrit kummikaablit. Abiks olid veel jootekolb ning erinevate ristlõigetega, ning liimi sisaldavad termokahanevad rüüd.
Järgmine ettapp oli kliimaseadme temp. reguleerimise potekad, mis toimisid ka nii nagu jumal juhatas. Selle vastu aitas kliimapaneeli algosadeks võtmine ning potekate puhastamine/määrimine vastava ainega. Hakkas suurepäraselt toimima.
Webasto taimerkell vilgutas displeid aga midagi seadistada ei lubanud, üksi nupp ei toiminud. Selle vastu aitas taimeri algosadeks võtmine ning kõikide kahtlaste kohtade üle jootmine. Ka webasto hakkas toimima peale ~10 käivitusürituse. Ilmselt polnud ammu kasutatud.
Tänaseks on loomulikult tunde ja tunde kulutatud kapotialuse juhtmestiku uuendamisele......aga see juba eraldi teemana olemas.
Vahetatud sai ka üks lambda andur, küünlad, mootoriõli ning filter.
Puhastatud pidurid ning vahetatud pidurivedelik.
Heaks üllatuseks on see, et veermikus lõteke ei esinenud, ainus mis häält teeb on vasak stabika ots. Mootor ja käigukast on täiesti kuivad! Nii ees kui taga on uued, originaalvedrud ning tagumised piduriplekid. Uued tunduvad olema ka tagumised nivoo-amordid. Kogu selle asja juures on häiriv see, et tagaots on autol liiga kõrgel ning ka liiga jäik. Nii palju, kui uurinud olen võib põhjustada jäikust tagasillas asuvad ümmargused rõhuakude sarnased anumad, milledel pidavat membraanid lagunema ja hüdraulikaõli ning lämmastik(oli vist?) segunema. Tagaotsa kõrguse poole pealt ei oskagi veel seisukohta võtta. Peale mõnepäevast seismist langeb tagaots enam-vähem normaalasendisse.....äkki pole vedrud päris õiged, ei tea......
Aga üldiselt olen autoga väga rahul. Kõik lisad toimivad(hetkel) ja ootan suve, et saaks ka mootori täit potensiaali kasutada.
Venelaste VIN dekooderi varustuse nimekiri ka(üksikud lisad on siin tõesti kirjas)
038 POWER SUPPLY RCL CONTROL UNIT FOR IMMOBILIZER
226 FOOTRESTS IN THE REAR
228 AUXILIARY HEATER
282 SKI-BAG
303 FRONT FOLDING ARMREST WITH TRAY
308 COOLING COMPARTMENT IN CENTER REAR BACKREST
406 MULTIPLE CONTOUR BACKREST LEF AND RIGHT
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
553 TRAILER COUPLING REMOVABLE, ANTI-THEFT WARNING SYSTEM WITH IMMOBILIZER
645 WINTER TIRES M + S
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
682 FIRE EXTINGUISHER
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
860 Unknown
872 SEAT HEATER FOR REAR SEAT BENCH, LEFT AND RIGHT
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
880 CLOSING SYSTEM WITH INFRARED REMOTE CONTROL
882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
884 TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)
200A LEATHER
744 BRILLIANT SILVER
268A LEATHER GREY
Mark: Mercedes-Benz 600SEL
Väljalaskeaasta: 1993
Mootor: 6.0 v12 290kw
Veljed: 18x10, 18x8.5 Carlsson 3/6, 16" MB, naastrehvidega.
Käigukast: Automaat
Lisavarustus: on olemas, toimib.
Tuli üks päev selline kahtlane mõte, et ostaks ühe sure ja võimsa nn. hobiauto. Tingimused olid, et oleks w140, pikk, V12 ja soodne.
Turgu sai jälgitud pea aasta ja juba olid loobumismõtted peas aga ühel õhtul tuli ta müüki ja nüüd on ta siis minu hoovis.
Mõned eelmise omaniku poolt tehtud pildid ka:
Mis edasi sai?
Esimene asi, mis autol oli vaja normaalseks saada olid muidugi tagatuled sest need olid nii tumedad, et pidurituld oli väga keeruline eristada. Tumeduse vastu aitasid nitrolahusti ning 1 vana padjapüür.
Kui see tehtud, siis oli vaja korda saada ABS/ASR süsteem, mille märgutuled süttisid, kui rooli keerasin. Lisaks absi ja veojõukontrolli puudumisele muutis see viga ka rooli suhteliselt raskeks. Viga oli vasakus, esimeses ABS-i anduris, mille juhe oli andurist peaaegu pistikuni mädanenud. Siinkohal pean veel lisama, et välised defektid juhtmel puudusid aga kuskilt oli soolvesi vasekiududeni jõudnud ja kõik ära lagundanud. Remondiks ostsin Esvikast paar meetrit kummikaablit. Abiks olid veel jootekolb ning erinevate ristlõigetega, ning liimi sisaldavad termokahanevad rüüd.
Järgmine ettapp oli kliimaseadme temp. reguleerimise potekad, mis toimisid ka nii nagu jumal juhatas. Selle vastu aitas kliimapaneeli algosadeks võtmine ning potekate puhastamine/määrimine vastava ainega. Hakkas suurepäraselt toimima.
Webasto taimerkell vilgutas displeid aga midagi seadistada ei lubanud, üksi nupp ei toiminud. Selle vastu aitas taimeri algosadeks võtmine ning kõikide kahtlaste kohtade üle jootmine. Ka webasto hakkas toimima peale ~10 käivitusürituse. Ilmselt polnud ammu kasutatud.
Tänaseks on loomulikult tunde ja tunde kulutatud kapotialuse juhtmestiku uuendamisele......aga see juba eraldi teemana olemas.
Vahetatud sai ka üks lambda andur, küünlad, mootoriõli ning filter.
Puhastatud pidurid ning vahetatud pidurivedelik.
Heaks üllatuseks on see, et veermikus lõteke ei esinenud, ainus mis häält teeb on vasak stabika ots. Mootor ja käigukast on täiesti kuivad! Nii ees kui taga on uued, originaalvedrud ning tagumised piduriplekid. Uued tunduvad olema ka tagumised nivoo-amordid. Kogu selle asja juures on häiriv see, et tagaots on autol liiga kõrgel ning ka liiga jäik. Nii palju, kui uurinud olen võib põhjustada jäikust tagasillas asuvad ümmargused rõhuakude sarnased anumad, milledel pidavat membraanid lagunema ja hüdraulikaõli ning lämmastik(oli vist?) segunema. Tagaotsa kõrguse poole pealt ei oskagi veel seisukohta võtta. Peale mõnepäevast seismist langeb tagaots enam-vähem normaalasendisse.....äkki pole vedrud päris õiged, ei tea......
Aga üldiselt olen autoga väga rahul. Kõik lisad toimivad(hetkel) ja ootan suve, et saaks ka mootori täit potensiaali kasutada.
Venelaste VIN dekooderi varustuse nimekiri ka(üksikud lisad on siin tõesti kirjas)
038 POWER SUPPLY RCL CONTROL UNIT FOR IMMOBILIZER
226 FOOTRESTS IN THE REAR
228 AUXILIARY HEATER
282 SKI-BAG
303 FRONT FOLDING ARMREST WITH TRAY
308 COOLING COMPARTMENT IN CENTER REAR BACKREST
406 MULTIPLE CONTOUR BACKREST LEF AND RIGHT
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
553 TRAILER COUPLING REMOVABLE, ANTI-THEFT WARNING SYSTEM WITH IMMOBILIZER
645 WINTER TIRES M + S
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
682 FIRE EXTINGUISHER
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
860 Unknown
872 SEAT HEATER FOR REAR SEAT BENCH, LEFT AND RIGHT
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
880 CLOSING SYSTEM WITH INFRARED REMOTE CONTROL
882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
884 TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS)
200A LEATHER
744 BRILLIANT SILVER
268A LEATHER GREY