03-08-2012, 12:49 PM
W126, 300SD, 1987 - tuled24
Mark:Mercedes-Benz
Väljalaskeaasta:Kere on aastast 1987
Läbisõitole kursis, arvatavasti sinna miljoni kanti ikka
Mootor:92kw USA diisel aastast 1983
Muud tehn. andmed:Manuaal
Värvus:Tumehall metallik
Plaanid:[color=red] Ehitada esinduslik reklaamauto
Aastal 2008 olin pikemat aega endale w126 vaadanud ja otsustasin siis selle sammu ära teha, et ma ka sellel rooli saaks keerata. Mõeldud tehtud leidsin siit samast foorumist ühe ilma piltideta pakkumise, mis asus Paikusel. Hind oli niivõrd hea ja kuna ma aastaid olin seda hetke oodanud, siis ma teadsin, et ilma autota ma tagasi ei tule. Jõudsin kohale, tegin proovisõidu ja olin müüdud vend nö. Nii palju infot siis eelmise omaniku poolt, et tema sai selle auto Narvast, kus siis antud mootor olevat talle peale aretatud, hea seegi, et käib süütest kinni-käima. Ökonoomne on ka, 15" originaalidega tuli linna ja mnt kombineeritud ca 8,+ Liitrit sajale, uute 17" velgedega läheb sinna ligi 10. Kast on 4 käiguline manuaal.
Väga uimane mootor pole, ideaalne kulgemiseks, 15" veljega oli minek kiirem kui 2004 aasta 2.0d corollal ja gps järgi 190 on ka välja jooksnud.
Ühesõnaga autot kasutasin ma 2 aastat igapäevaselt kuni tekkis idee luua firma ja sellega seonduvalt ka reklaamauto. 2 aastat tagasi jäi ta seisma, vahetasin amordid, puksid, kettad, klotsid, supportid jne. Edasi läks ta keretöödesse, kus keevitati terve kere üle, tehti uued tulede kinnitused jne. Värv jäi samaks. Ja nüüd on ta jälle aktuaalne teema meie peres. Üritan iga päev midagi nokitseda ja ka Teid kursis hoida. Panen siia mõned pildid, et aimu saada, millega tegu.
Sellel pildil on 2 esimest meie pere omad: 260 SEL naisel ja minu 300SD ning kellegi võõra S kodutänaval. 260 SEL on nüüdseks müüdud
Pilt tehtud Pirital
Vahepeal soetasin sellised 17" veljed alla
Talv 2010
Suvi 2011 tekkis idee hakkata katust nahatama ja selleks oli vaja pehme aluspõhi luua, ilmselgelt see variant ei meeldi osadele aga ehitan ma teda ju endale ja mulle selline variant meeldib. Katusele tuleb must nahk ja tagumine aken läheb kitsaks.
Siis jõudis kätte aeg kui ma olin ise natuke kere nokitsenud ja läks täielikuks veermiku vahetuseks:
Nagu pildil näha, siis omasin mingiaeg ka Mercedes-Benz tütarfirma smart toodangut
Olles seal töökojas remondis astus ligi üks härrasmees, kellel ka kunagi w126 oli olnud ,aga suure mõlkimise tõttu seisma jäänud ja pakkus väga hea hinnaga, et kruvigu ma küljest, mis mul vaja. Loosi läksid, lülitid, liistud, el aknad ja polstrid:
Ja nüüd ca kuu tagasi sain auto värvimisest ja keretöödest kätte ja tulemus järgmine:
Tagapool minu teine masin ,saab 9-5, tuled24 kleepsud peal, kui keegi Tartus juttu tahab ajada, siis pidage mind kinni
värv jäi originaal:
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-a...1224_n.jpg
S vs A8
Hetkel tegelen pagasniku katmisega seest roostekaitsega ja hakkan uusi polstreid ja detaile sinna aretama, plaanis on teha kaubale väike hoiuosakond sinna ja mingi väiksem heli ka sisse ehitada.
4 aastat võtsin hoogu, et see teema teha siia