Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes Benz 260E 1988 - America
#21
Tegelikult peaks reduktori korpusel või kaanel kenasti näha olema ülekannete arv. Kulutada paar minutit auto all oelkuks ei võta tükki küljest.
Samas ma nüüd ei mäleta, kas kõikidel reduktoritel oli ülekannate arv nähtavas kohas?Eusa_eh
Aga piirtuse lapp või värvi lahusti aitavad asja puhtamaks saada!
Vasta
#22
(06-09-2010, 10:36 PM)reingsm Kirjutas: ...ja elekrtiaknad, vähemalt ettegi.
eks see differ 3.27 ole
minu kunagisel 260E automaadil oli selline
reduktorit vahetades saad mängida kütusekulu ja särtsakusega.
Suurem number tõstab su masina kiirendusvõimet ja suurendab kütusekulu. Maanteel kõrgem pööre ka. Maximumkiirus väheneb.
Väiksem teeb kohalt võtu uimasemaks kuid tõstab maximumkiirust. Maanteel pööre ka madalam.
Otsid samasugust või muudad ülekannet? Kui muudad siis kummale poole?
Aga kuna auto ju üsna vana, siis vb sinna keegi enne sind mõne teise ülekandega reduktori alla kruvinud...

Hetkel pakuti sellist reduktorit mille ülekanne 3,42
Vasta
#23
Oleneb hinnast, oleneb rahakoti suurusest ning rohkesti oleneb, kas reduktor undab või mitte.
Kas see muidu 3.46 ei olnud? Kui 3.46, siis neid leidub üsna vähe.
Aga nagu Rein mainis, siis 3.42 reduktor eeldab, et maanteel pööre tõuseb, mis tõstab ka pisut küttekulu ning muidugi kiirendust.
Minu 3.2 w201-el oli 3.46 reduktor. Ise ma siis veel teda ei omanud, aga kuuldavasti esimene käik oli olematu(rattad käisid tihti peale koahlt minnes ringi) ning maanteel oli pööre liiga kõrge.

Saad äkki proovida, see oelks kõige mugavam lahendus.Smirk
Vasta
#24
(06-09-2010, 10:52 PM)Renkju Kirjutas: Tegelikult peaks reduktori korpusel või kaanel kenasti näha olema ülekannete arv. Kulutada paar minutit auto all oelkuks ei võta tükki küljest.
Samas ma nüüd ei mäleta, kas kõikidel reduktoritel oli ülekannate arv nähtavas kohas?Eusa_eh
Aga piirtuse lapp või värvi lahusti aitavad asja puhtamaks saada!


Nii, käisin täna siis auto all ja reduktoril oli aind selline kood kirjas:
R124 351 2508. Rohkem küll polnud sealt midagi näha.
Vasta
#25
(07-09-2010, 01:54 PM)Renkju Kirjutas: Oleneb hinnast, oleneb rahakoti suurusest ning rohkesti oleneb, kas reduktor undab või mitte.
Kas see muidu 3.46 ei olnud? Kui 3.46, siis neid leidub üsna vähe.
Aga nagu Rein mainis, siis 3.42 reduktor eeldab, et maanteel pööre tõuseb, mis tõstab ka pisut küttekulu ning muidugi kiirendust.
Minu 3.2 w201-el oli 3.46 reduktor. Ise ma siis veel teda ei omanud, aga kuuldavasti esimene käik oli olematu(rattad käisid tihti peale koahlt minnes ringi) ning maanteel oli pööre liiga kõrge.

Saad äkki proovida, see oelks kõige mugavam lahendus.Smirk
Kas reduktoril mitte vastupidi just ei olnud, et mida väiksem number seda parem on kiirus ja kiirenduses kaotad. Tigu on ju väiksem, see teeb 3,46 pööret et saada taldriku ühe pöörde. Omale panin ma küll mersule 3,82 asemele 3,46 alla, sõitnud ma veel pole, aga tean et 3.46 pealt 3.09 peale minek võrdus linnas kolmanda käiguga sõitmisega.
Vasta
#26
Ohhoo! Aeg ajalt otsisingi kus kohas auto välja ilmub! sai paar kuud tagasi ära müüdud. ise vahetasin esimese vasakpoolse amordi tugipadja ja mootori padja. Mootor on korralik ja kast samuti täitsa tip-top.
Vasta
#27
(08-09-2010, 06:14 PM)3sada Kirjutas: Ohhoo! Aeg ajalt otsisingi kus kohas auto välja ilmub! sai paar kuud tagasi ära müüdud. ise vahetasin esimese vasakpoolse amordi tugipadja ja mootori padja. Mootor on korralik ja kast samuti täitsa tip-top.

Väga hea et vana omanik välja ilmus...Selline küsimus et kui suur tal see bensiinipaak on..Ma ple täpselt siiamaani aru veel saand.
Vasta
#28
Täna sain siis selle ASD tule ka põlema. Viga oli vist ühenduses sest lõin õrnalt spidoka peale ja panin süüte sisse siis läks ilusti tuli põlema ja kui käima panin siis kustus natukese aja pärast ära.

Üks pilt ka kapotialusestSmile
[Pilt: 56225-klaperjaht_236.jpg]
Mõned pildid ka uuest ketastest ja klotsidest mis sai ära vahetatud
[Pilt: 44546-klaperjaht_239.jpg]
[Pilt: 98382-klaperjaht_238.jpg]
[Pilt: 95743-klaperjaht_240.jpg]
Vasta
#29
(08-09-2010, 05:18 PM)canyondrift Kirjutas:
(07-09-2010, 01:54 PM)Renkju Kirjutas: Oleneb hinnast, oleneb rahakoti suurusest ning rohkesti oleneb, kas reduktor undab või mitte.
Kas see muidu 3.46 ei olnud? Kui 3.46, siis neid leidub üsna vähe.
Aga nagu Rein mainis, siis 3.42 reduktor eeldab, et maanteel pööre tõuseb, mis tõstab ka pisut küttekulu ning muidugi kiirendust.
Minu 3.2 w201-el oli 3.46 reduktor. Ise ma siis veel teda ei omanud, aga kuuldavasti esimene käik oli olematu(rattad käisid tihti peale koahlt minnes ringi) ning maanteel oli pööre liiga kõrge.

Saad äkki proovida, see oelks kõige mugavam lahendus.Smirk
Kas reduktoril mitte vastupidi just ei olnud, et mida väiksem number seda parem on kiirus ja kiirenduses kaotad. Tigu on ju väiksem, see teeb 3,46 pööret et saada taldriku ühe pöörde. Omale panin ma küll mersule 3,82 asemele 3,46 alla, sõitnud ma veel pole, aga tean et 3.46 pealt 3.09 peale minek võrdus linnas kolmanda käiguga sõitmisega.

said väga õigesti asjast aru aga keegi polegi ju vastupidist väitnudSmirk
kirjutasin ju eespool nõnda:
Suurem number tõstab su masina kiirendusvõimet ja suurendab kütusekulu. Maanteel kõrgem pööre ka. Maximumkiirus väheneb.
Väiksem teeb kohalt võtu uimasemaks kuid tõstab maximumkiirust. Maanteel pööre ka madalam.

Väitsin et kui teema algatajal on all orig differ on see arvatavasti 3,27
Kui see asendada 3,46 siis tekib autol parem kiirendus, tõuseb kütusekulu ja väheneb maximumkiirus

Sina panid 3,82 asemele 3,46 sinul tõuseb maximumkiirus, kiirendusvõime kahaneb ja maanteel tänu madalamale pöördele on ökom.

Millega sa nüüd rahul polnud?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#30
Nii nüüd selline mure...Põhja all see kus bensiinifilter seal mingi ASD paak.Sinna lähevad rauast torud sisse(sellised nagu piduri torud) ja üks nendest katki ja lasi õli välja.Kas sinna läheb mingit moodi õli ka sisse ja mille jaoks see üldse on:S? See reduktoriga üheduses. Ja sõita ka vist enam ei või kui seal õli ple?
Vasta
#31
Kas keegi oskaks öelda mida tähendavad reduktoril sellised numbrid: G-40 ja siis tuli suurelt 37
Vasta
#32
ASD on sul diffrilukk ja ei tohiks vist midagi utuda kui õli sees pole? Muidu õli anum sellele on seal ees paremal kapotiall, kuhu need kaks toru korgijuurde lähevad. Pole täpselt meeles mis õli sinna läks aga see on seal anuma peal kah kirjas.
Turbo
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,903 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,453 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,873 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,865 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 495 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,297 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,641 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,955 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne