Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
30-08-2010, 02:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2010, 12:15 PM ja muutjaks oli america.)
Tervist! Sain ka nüüdsest siis Mercedes-Benz omanikuks. Auto vahetasin Ford Escort Cabrio vastu. Esmamulje suht hea. Mugavust ei sa Escordiga võrreldagi.Midagi ei nagise ega kolise ja salong suhteliselt vaikne(va natuke katkise summuti heli ja taga reduktori undamine) Esimesed 500km sõidetud(maanteel) ja kütusekulu ka suhteliselt normaalne ca 8,5-9l sajale(110km/h sõites) ja mootor ka suhteliselt hea, kellegile jalgu ei jää.Auto kere isegi suht korralik, roostet vähe(esimesel vasakpoolsel tiival ja ka natuke parempoolsel aga see mersule ju kohane) ja seest ka samuti ikka suht korralik.
Mark:Mercedes-Benz
Mudel:260E
Mootor:2,6b r6 118kw
Käigukast:automaat
Värvus:Kuldne
Vedavsild:Tagavedu
Läbisõit: 220 000(spidomeetri järgi)
Esmane reg: 01.03.88
Reg Eestis: 2003
Lisad:El-katuseluuk,El-peegel,El-antenn,Kesklukk puldiga,Püsikiirusehoidja,ABS,Roolivõim,Tulede regulaator,Käetoed ees ja taga,Cd/Mp3 stereo,tagumine rulookardin,valuveljed 225/45/17 ja rohkem vist pole...
Vead mis ostes olid: Geneka laagrid(vahetatud),tugirullik(vahetatud),reduktor undab(vajab vahetamist),summutis auk(vajab tegemist)ja kunagi tahaks arvatavasti ka esimesed tiivad värvimist,Tagumised piduriklotsid ja kettad(vajab tegemist) Käsipiduriklotsid ja trossid(vahetatud)
Mõned pildid siis ka:
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Kena puhas auto tundub olevat. Minu lemmiku mootoriga
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(30-08-2010, 05:05 PM)Harry Kirjutas: Kena puhas auto tundub olevat. Minu lemmiku mootoriga
Kas lemmik seepärast, et sul oma autol sama mootor juhtus olema?
Tundub päris sile pill.
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
(30-08-2010, 05:51 PM)hents99 Kirjutas: (30-08-2010, 05:05 PM)Harry Kirjutas: Kena puhas auto tundub olevat. Minu lemmiku mootoriga
Kas lemmik seepärast, et sul oma autol sama mootor juhtus olema?
Tundub päris sile pill.
Täpselt nii..samas 2.6 on alati kiidetud
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
31-08-2010, 11:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2010, 11:12 AM ja muutjaks oli ralak.)
(31-08-2010, 10:34 AM)Harry Kirjutas: (30-08-2010, 05:51 PM)hents99 Kirjutas: (30-08-2010, 05:05 PM)Harry Kirjutas: Kena puhas auto tundub olevat. Minu lemmiku mootoriga
Kas lemmik seepärast, et sul oma autol sama mootor juhtus olema?
Tundub päris sile pill.
Täpselt nii..samas 2.6 on alati kiidetud
Vastupidi, 2,6 on kõige rohkem kirutud R6 bensiinimootor.
setud sõitsid seciga
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
(31-08-2010, 11:10 AM)ralak Kirjutas: (31-08-2010, 10:34 AM)Harry Kirjutas: (30-08-2010, 05:51 PM)hents99 Kirjutas: (30-08-2010, 05:05 PM)Harry Kirjutas: Kena puhas auto tundub olevat. Minu lemmiku mootoriga
Kas lemmik seepärast, et sul oma autol sama mootor juhtus olema?
Tundub päris sile pill.
Täpselt nii..samas 2.6 on alati kiidetud
Vastupidi, 2,6 on kõige rohkem kirutud R6 bensiinimootor.
Ise pole veel kirunud ja kõik on senini mootorivalikut kiitnud.
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Kuna ise mersut h2sti ei tunne siis küsiks, et mis see ASD tähendab?
Kas keegi oskaks öelda et mis võib püsikiirusehoidjal viga olla, et ta ei aktiveeri ennast kangi liigutades.Täna said ka uued tagumised pidurikettad ja klotsid tellitud
Postitused: 67
Teemad: 10
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
ASD- Automatic Locking Differential.
Kas see tuluke põleb v? Siis äkki sellepärast ei tööta püsikas kah. Kindel pole äkki teadjamad räägivad.
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
(02-09-2010, 02:31 PM)Nookur Kirjutas: ASD- Automatic Locking Differential.
Kas see tuluke põleb v? Siis äkki sellepärast ei tööta püsikas kah. Kindel pole äkki teadjamad räägivad.
Ei see tuluke ei põle. Lihtsalt huvitas et mis see tähendab.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(02-09-2010, 02:44 PM)america Kirjutas: (02-09-2010, 02:31 PM)Nookur Kirjutas: ASD- Automatic Locking Differential.
Kas see tuluke põleb v? Siis äkki sellepärast ei tööta püsikas kah. Kindel pole äkki teadjamad räägivad.
Ei see tuluke ei põle. Lihtsalt huvitas et mis see tähendab.
Kas käivitamise hetkel ka ei põle? Käivitamise hetkel peax süttima ja mootori käies ära kustuma, siis on asd süsteem terve. Kui ASD tuluke ka käivitamise hetkel ei sütti on pirn läbi põlenud ja tõenöliselt ka süsteemis viga, kuna niisama need pirnid tavaliselt läbi ei lähe.
Minul näitex ASD ei toiminud kuna ülepingerelee vajas ülejootmist. Ehk teadjamad kommenteerivad, aga äkki on ka püsikiiruse mitte toimimise ühex põhusex ülepingerelee oksüdeerumine.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
02-09-2010, 03:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2010, 03:32 PM ja muutjaks oli america.)
Minu arust käivitamise ajal see tuli ei põlenud, aga pean üle vaatama. Aga kus see ülepingerelee asub muidu?
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Käivitamise ajal peab süttima too ASD kirjaga tuli ja ka spidomeetri keskel asuv kolmnurk. Sõidu ajal näitab ASD toimetamist spidoka keskel süttiv kolmurk kui rattad libisevad.
Ülepingerelee asub aku taga, tunned ära selle järgi, et sellel on peal väike punane kaas, mille all on 2 kaitset. Ma ei tea, kas püsikiirusehoidja mittetoimimine on sellega seotud, kuid üle tasub see ülepingerelee ikka vaadata.
NB! Kui ise just kõva elektrispets pole on see targem mõne elektriku kätte viia, kuna palja silmaga ei pruugi nähagi, kas ühendused kõik terved on.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Selline jurakas see siis kapoti all:
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
(02-09-2010, 04:17 PM)Werewolf Kirjutas: Käivitamise ajal peab süttima too ASD kirjaga tuli ja ka spidomeetri keskel asuv kolmnurk. Sõidu ajal näitab ASD toimetamist spidoka keskel süttiv kolmurk kui rattad libisevad.
Ülepingerelee asub aku taga, tunned ära selle järgi, et sellel on peal väike punane kaas, mille all on 2 kaitset. Ma ei tea, kas püsikiirusehoidja mittetoimimine on sellega seotud, kuid üle tasub see ülepingerelee ikka vaadata.
NB! Kui ise just kõva elektrispets pole on see targem mõne elektriku kätte viia, kuna palja silmaga ei pruugi nähagi, kas ühendused kõik terved on.
Käisin auto juures vaatamas, see ASD ja spidoka keskel asuv kolmnurk ei lähe põlema:S Homme vaatan seda ülepingereleed ka, täna ilm nii halb ja ei viitsi autot garaaži ka ajada.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Mõned märkused veel. Kui tulukesed ei põle on tõenäoliselt ASD tules pirn läbi ja näitex minu autol ei põlenud kolmnurk kuna spidoka tagant oli pistik lahti.
Spidokas ise käib armatuurist välja tõmmates, kuigi ta punnib mõnevõrra vastu ja mingite konksudega on veidi lihtsam sikutada. Täitsa kätte spidokat ei saa, kuna spidoka tross hoiab kinni, kuid niipalju peax seda välja saama, et ASD tulukese pirni saab ära vahetada. Et aga tolle kolmnurgatulukese pistikuni või spidokatrossini ulatuda, tuleb armatuur alt võimalikult lahti harutada ja siis läbi juhtmeterägastiku roolisamba ja turvatala vahelt kätt kuidagi väänates (ise tõenöoliselt samal ajal kirudes) näppudega spidokatross lahti keerata. Võib juhtuda, et jämedam käsi sinna vahele ei mahugi, siis tuleb leida mõni peenikeste käte ja pikkade näppudega sõber, kes aitax.
Lisax pead sa peale ASD vea kõrvaldamist ka veakoodi ära kustutama, et ASD tööle hakkax. Sellest on täpsemalt juttu siin:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=14663
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Oeh, mingi päev läheb siis suureks katsetamiseks ja remondiks lahti
Aga äkki keegi oskab vin koodi abil mulle öelda taga reduktori ülekande?
vin kood: WDB1240261A706972 võib ka muud infot kirjutada kui saab.
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Nii eile said siis uued tagapiduriklotsid ja kettad külge kruvitud, nüüd hoopis parem pidurdada, ei haka midagi värisema jne..
Kas ei saaks siis keegi selle VIN koodi asjaga aidata?
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Väga kena neli tundub olevat. Edu hoidmisel ja paremaks muutmisel.
KIndlasti hoia silamd lahti pakkumiste suhtes, kus pakutakse nahkistmeid ja polstreid. Saaks ju nii veel väga kena 2.6 liitrise
Postitused: 25
Teemad: 3
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
(06-09-2010, 09:35 PM)Renkju Kirjutas: Väga kena neli tundub olevat. Edu hoidmisel ja paremaks muutmisel.
KIndlasti hoia silamd lahti pakkumiste suhtes, kus pakutakse nahkistmeid ja polstreid. Saaks ju nii veel väga kena 2.6 liitrise
Juba jälgin selliseid pakkumisi
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
06-09-2010, 10:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-09-2010, 10:47 PM ja muutjaks oli ReinGSM.)
...ja elekrtiaknad, vähemalt ettegi.
eks see differ 3.27 ole
minu kunagisel 260E automaadil oli selline
reduktorit vahetades saad mängida kütusekulu ja särtsakusega.
Suurem number tõstab su masina kiirendusvõimet ja suurendab kütusekulu. Maanteel kõrgem pööre ka. Maximumkiirus väheneb.
Väiksem teeb kohalt võtu uimasemaks kuid tõstab maximumkiirust. Maanteel pööre ka madalam.
Otsid samasugust või muudad ülekannet? Kui muudad siis kummale poole?
Aga kuna auto ju üsna vana, siis vb sinna keegi enne sind mõne teise ülekandega reduktori alla kruvinud...
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
|