Mercedes Benz 260E 1988 - America - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: Mercedes Benz 260E 1988 - America (/showthread.php?tid=19734) Lehed:
1
2
|
Mercedes Benz 260E 1988 - America - america - 30-08-2010 Tervist! Sain ka nüüdsest siis Mercedes-Benz omanikuks. Auto vahetasin Ford Escort Cabrio vastu. Esmamulje suht hea. Mugavust ei sa Escordiga võrreldagi.Midagi ei nagise ega kolise ja salong suhteliselt vaikne(va natuke katkise summuti heli ja taga reduktori undamine) Esimesed 500km sõidetud(maanteel) ja kütusekulu ka suhteliselt normaalne ca 8,5-9l sajale(110km/h sõites) ja mootor ka suhteliselt hea, kellegile jalgu ei jää.Auto kere isegi suht korralik, roostet vähe(esimesel vasakpoolsel tiival ja ka natuke parempoolsel aga see mersule ju kohane) ja seest ka samuti ikka suht korralik. Mark:Mercedes-Benz Mudel:260E Mootor:2,6b r6 118kw Käigukast:automaat Värvus:Kuldne Vedavsild:Tagavedu Läbisõit: 220 000(spidomeetri järgi) Esmane reg: 01.03.88 Reg Eestis: 2003 Lisad:El-katuseluuk,El-peegel,El-antenn,Kesklukk puldiga,Püsikiirusehoidja,ABS,Roolivõim,Tulede regulaator,Käetoed ees ja taga,Cd/Mp3 stereo,tagumine rulookardin,valuveljed 225/45/17 ja rohkem vist pole... Vead mis ostes olid: Geneka laagrid(vahetatud),tugirullik(vahetatud),reduktor undab(vajab vahetamist),summutis auk(vajab tegemist)ja kunagi tahaks arvatavasti ka esimesed tiivad värvimist,Tagumised piduriklotsid ja kettad(vajab tegemist) Käsipiduriklotsid ja trossid(vahetatud) Mõned pildid siis ka: RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - Harry - 30-08-2010 Kena puhas auto tundub olevat. Minu lemmiku mootoriga RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - hents99 - 30-08-2010 (30-08-2010, 05:05 PM)Harry Kirjutas: Kena puhas auto tundub olevat. Minu lemmiku mootoriga Kas lemmik seepärast, et sul oma autol sama mootor juhtus olema? Tundub päris sile pill. RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - Harry - 31-08-2010 (30-08-2010, 05:51 PM)hents99 Kirjutas:(30-08-2010, 05:05 PM)Harry Kirjutas: Kena puhas auto tundub olevat. Minu lemmiku mootoriga Täpselt nii..samas 2.6 on alati kiidetud RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - ralak - 31-08-2010 (31-08-2010, 10:34 AM)Harry Kirjutas:(30-08-2010, 05:51 PM)hents99 Kirjutas:(30-08-2010, 05:05 PM)Harry Kirjutas: Kena puhas auto tundub olevat. Minu lemmiku mootoriga Vastupidi, 2,6 on kõige rohkem kirutud R6 bensiinimootor. RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - Harry - 01-09-2010 (31-08-2010, 11:10 AM)ralak Kirjutas:(31-08-2010, 10:34 AM)Harry Kirjutas:(30-08-2010, 05:51 PM)hents99 Kirjutas:(30-08-2010, 05:05 PM)Harry Kirjutas: Kena puhas auto tundub olevat. Minu lemmiku mootoriga Ise pole veel kirunud ja kõik on senini mootorivalikut kiitnud. RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - america - 02-09-2010 Kuna ise mersut h2sti ei tunne siis küsiks, et mis see ASD tähendab? Kas keegi oskaks öelda et mis võib püsikiirusehoidjal viga olla, et ta ei aktiveeri ennast kangi liigutades.Täna said ka uued tagumised pidurikettad ja klotsid tellitud RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - Nookur - 02-09-2010 ASD- Automatic Locking Differential. Kas see tuluke põleb v? Siis äkki sellepärast ei tööta püsikas kah. Kindel pole äkki teadjamad räägivad. RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - america - 02-09-2010 (02-09-2010, 02:31 PM)Nookur Kirjutas: ASD- Automatic Locking Differential. Ei see tuluke ei põle. Lihtsalt huvitas et mis see tähendab. RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - Werewolf - 02-09-2010 (02-09-2010, 02:44 PM)america Kirjutas:(02-09-2010, 02:31 PM)Nookur Kirjutas: ASD- Automatic Locking Differential. Kas käivitamise hetkel ka ei põle? Käivitamise hetkel peax süttima ja mootori käies ära kustuma, siis on asd süsteem terve. Kui ASD tuluke ka käivitamise hetkel ei sütti on pirn läbi põlenud ja tõenöliselt ka süsteemis viga, kuna niisama need pirnid tavaliselt läbi ei lähe. Minul näitex ASD ei toiminud kuna ülepingerelee vajas ülejootmist. Ehk teadjamad kommenteerivad, aga äkki on ka püsikiiruse mitte toimimise ühex põhusex ülepingerelee oksüdeerumine. RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - america - 02-09-2010 Minu arust käivitamise ajal see tuli ei põlenud, aga pean üle vaatama. Aga kus see ülepingerelee asub muidu? RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - Werewolf - 02-09-2010 Käivitamise ajal peab süttima too ASD kirjaga tuli ja ka spidomeetri keskel asuv kolmnurk. Sõidu ajal näitab ASD toimetamist spidoka keskel süttiv kolmurk kui rattad libisevad. Ülepingerelee asub aku taga, tunned ära selle järgi, et sellel on peal väike punane kaas, mille all on 2 kaitset. Ma ei tea, kas püsikiirusehoidja mittetoimimine on sellega seotud, kuid üle tasub see ülepingerelee ikka vaadata. NB! Kui ise just kõva elektrispets pole on see targem mõne elektriku kätte viia, kuna palja silmaga ei pruugi nähagi, kas ühendused kõik terved on. RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - ReinGSM - 02-09-2010 Selline jurakas see siis kapoti all: RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - america - 02-09-2010 (02-09-2010, 04:17 PM)Werewolf Kirjutas: Käivitamise ajal peab süttima too ASD kirjaga tuli ja ka spidomeetri keskel asuv kolmnurk. Sõidu ajal näitab ASD toimetamist spidoka keskel süttiv kolmurk kui rattad libisevad. Käisin auto juures vaatamas, see ASD ja spidoka keskel asuv kolmnurk ei lähe põlema:S Homme vaatan seda ülepingereleed ka, täna ilm nii halb ja ei viitsi autot garaaži ka ajada. RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - Werewolf - 02-09-2010 Mõned märkused veel. Kui tulukesed ei põle on tõenäoliselt ASD tules pirn läbi ja näitex minu autol ei põlenud kolmnurk kuna spidoka tagant oli pistik lahti. Spidokas ise käib armatuurist välja tõmmates, kuigi ta punnib mõnevõrra vastu ja mingite konksudega on veidi lihtsam sikutada. Täitsa kätte spidokat ei saa, kuna spidoka tross hoiab kinni, kuid niipalju peax seda välja saama, et ASD tulukese pirni saab ära vahetada. Et aga tolle kolmnurgatulukese pistikuni või spidokatrossini ulatuda, tuleb armatuur alt võimalikult lahti harutada ja siis läbi juhtmeterägastiku roolisamba ja turvatala vahelt kätt kuidagi väänates (ise tõenöoliselt samal ajal kirudes) näppudega spidokatross lahti keerata. Võib juhtuda, et jämedam käsi sinna vahele ei mahugi, siis tuleb leida mõni peenikeste käte ja pikkade näppudega sõber, kes aitax. Lisax pead sa peale ASD vea kõrvaldamist ka veakoodi ära kustutama, et ASD tööle hakkax. Sellest on täpsemalt juttu siin: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=14663 RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - america - 02-09-2010 Oeh, mingi päev läheb siis suureks katsetamiseks ja remondiks lahti Aga äkki keegi oskab vin koodi abil mulle öelda taga reduktori ülekande? vin kood: WDB1240261A706972 võib ka muud infot kirjutada kui saab. RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - america - 06-09-2010 Nii eile said siis uued tagapiduriklotsid ja kettad külge kruvitud, nüüd hoopis parem pidurdada, ei haka midagi värisema jne.. Kas ei saaks siis keegi selle VIN koodi asjaga aidata? RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - Renkju - 06-09-2010 Väga kena neli tundub olevat. Edu hoidmisel ja paremaks muutmisel. KIndlasti hoia silamd lahti pakkumiste suhtes, kus pakutakse nahkistmeid ja polstreid. Saaks ju nii veel väga kena 2.6 liitrise RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - america - 06-09-2010 (06-09-2010, 09:35 PM)Renkju Kirjutas: Väga kena neli tundub olevat. Edu hoidmisel ja paremaks muutmisel. Juba jälgin selliseid pakkumisi RE: Mercedes Benz 260E 1988 - America - ReinGSM - 06-09-2010 ...ja elekrtiaknad, vähemalt ettegi. eks see differ 3.27 ole minu kunagisel 260E automaadil oli selline reduktorit vahetades saad mängida kütusekulu ja särtsakusega. Suurem number tõstab su masina kiirendusvõimet ja suurendab kütusekulu. Maanteel kõrgem pööre ka. Maximumkiirus väheneb. Väiksem teeb kohalt võtu uimasemaks kuid tõstab maximumkiirust. Maanteel pööre ka madalam. Otsid samasugust või muudad ülekannet? Kui muudad siis kummale poole? Aga kuna auto ju üsna vana, siis vb sinna keegi enne sind mõne teise ülekandega reduktori alla kruvinud... |