Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja (LUKKU)
#1
Tere siis kõigile, tegin siis oma pikaaegse unistuse tõeks ja sai muretsetud endale selline kena liikur nagu Mercedes-Benz.
Esmamuljed on head kuigi eriti sõitnud pole taga kuna ise veel ajateenisutses.
Aga niipalju on aru saada et tegemist eritit mugava autoga.
Vigu leidub nagu vanal auto ikka kuid võrreldes seisuga milline oli mu eelmine auto BMW 735 siis on need vead mersul nagu kerge nohu Icon_biggrin

Mark: MB 280 SE
V.A. : 1982
Ls. : ~300 000 (mootor on vahetatud et ls ei ole õige)
Moto : 2,8 136 kw
Värv : hall
Kk : manuaal 5k
Sisu:Sinine veluur
Lisad: 4x el.aknad,katuseluuk,kesklukk (hetkel ei funtsioneeri),muu peaks olema standardina nii või teisiti juba olemas Icon_rolleyes

Probleemideks on siis eelmainitud kesklukk ja teine probleem on, et auto keeldub soojalt korralikult kaivitumast, külmalt kaivitub poolest pöördest.
Roostet leidub minimaalselt ainult parema esitiiva alt.
Egas midagi, siin ka mõningad pildid esialgu kuulutusest, hiljem teen ise pildid ja lisan ka siia Icon_smile
[Pilt: a4WmND_T4L5Zgi-JNdtZb3iNq3cOAxORS-ytVInV...rY4AVp.jpg]

http://www.upload.ee/image/704743/OXlf3i...g24xSd.jpg

Selline ta siis on ja vabamad hetked tegelen vigade eemaldamisega ja annan ka siia teada.
Oodatud on koik kiitused ja laitusedIcon_biggrin
Jargmise korrani!
#2
Kui lappad veidi sm. Tihhanovi W126 teemat, siis seal lõpupoole räägib ta ka sellest soojalt mitte-hästi käivitamisest. Äkki annab mõtteainet. Aga viska rohkem pilte oma laevast. Päris sile näeb välja ja minule küll meeldib. Thumbsup
Edu ja jaksu masinaga!
E55 AMG
#3
Minu 500SEC käivitus soojast peast samuti väga kehvalt, pidi pikalt starteriga mootorit ringi ajama. Põhjus seisnes pritsepea aluses kummis, mis oli katki mõranend.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#4
Samas ma arvan et see 2,8 on ka sama probleemivaba suuremalt jaolt kui enamus. Tähtis on vaid kesta yldine olukord ja kindlasti koristaks need kroom tiivaääred äraEusa_whistle
#5
Kroon tiivakaarte all on hunnik roostet, nagu ikka. Kui seda enne paigaldamist polnud, siis peale paigaldamist tuli see sinna kindlasti.

Soojalt käivitumisse süvenedes, siis suureks hädaks on neil ka kütusepumba juures olev rõhuklapp. See peaks hoidma alguses mingil määral kütuse rõhku üleval, kuid see on kiire surema ja pikk käivitus tulebki sellest, et pump peab kütuse uuesti peasse lükkama. Külmalt seda probleemi pole, kuna pump läheb siis üldjuhul kohe taha.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
#6
Tänan kommentaaride eest, eks ma jah hakkan vaikselt tegelema masinaga,kroomliistud on plaanis eemaldada kui seal seal all midagi väga hullu pole Icon_smile
Pildid proovin see nv ära teha. Icon_coolEgas midagi kui et lähipäevadeni mil tulevad paremad pildid Icon_razz
#7
Lubatud pildid siis, tulid jube suured aga ehk saab hakkama Icon_smile

[Pilt: IMG_6935.JPG]
[Pilt: IMG_6914.JPG]
[Pilt: IMG_6930.JPG]
[Pilt: IMG_6929.JPG]
#8
See oli aastal 2005 minu esimene MB Thumbsup

http://www.carrating.org/car.php?6035

Ilusad mälestused Smile
sec�i haige
#9
Autol pole viga, aga 126 ja manuaal Retard
Kui panna lahjale bensukale diiselmootor asemele, sellest saan aru, aga täiesti arusaamatu mulle, miks on vaja s-le manuaalkasti Icon_eek
Vb minu kiiks aga kuus on ju "mugava sõidu" auto.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
#10
Isiklikult olen harjunud suurte sedaanide manuaalidega ja mind see ei häiri Icon_smile
Eks see ole maitse asi ka Icon_razz
#11
Nii, nüüd mõnda aega sõjaväest väljas ja on saanud ka mootori probleemi uurimine mingit tulemust,
väidetavalt läbi pihustid ja mingisugune klapp v asi mis külmalt käivitudes reguleerib kütuse segu vms. Eks nii kui esimene palk saabub hakkan ka nende probleemide eemaldamisega kiirelt tegutsemaIcon_smile
Alla said ka enne lükatud lamell rehvid, suvel ehk saab alla mõned suuremad veljed ja need jätaks talvekateks.
Kuniks järgmise korrani kui hakkab juba probleeme lahendama.Icon_smile
#12
Sai vahetatud õhufilter ja summuti kinnitused. Järgmine nädal läheb auto klapisääretihendite vahetusse.
#13
Täna siis selgus päris nutune asi, pmt jahutusvedelik ja õli olid saanud silindritesse ja selletõttu läks plokk nüüd survestamisele ja siis vastavalt, kas lihvimisele või keevitamisele Icon_sad
#14
Niih, auto siis lõpuks tagasi, nüüd töötab mootor nagu kellavärkIcon_razz
Tehtud töödes võin kirjutada homme, kuna hetkel ple paberit kaasas, kus kõik kirjas.
Aganokitsemist leidub veel, põhi mure siiski lahendatudIcon_smile
Tehtud tööd siis:
*Klapisääre tihendid
*3 Väljalaske klappi
*Plokokaane remont
*6 Süüteküünalt
*Õlivoolik
*Jahutusvedelik
*Õli
*Klapikaane tihendi kompl.
*Plokikaane tihendid
*Vahekaane tihendid
*Õlifilter
*Kollektori tihend
#15
Palju remont siis maksma läks kui saladus pole.
#16
No omajagu Icon_smile 900 kantiIcon_confused
Selline küsimus ka veel, et kesklukk teeb trikke, et pea igakord kui autot köivitada siis otsustab kesklukk uksed avada, mingil muul juhul ta seda ei tee. Kas probleem võib olla vaakumis või paneb mingi elektroonika kuskil segast?
Ja veel, et nüüd hakkas äkitselt seisupiduri tuli koguaeg põlema, kas mingi andur vigane või milles probleen?
#17
Ja nagu ikka, pole head ilma halvata. Suutsin täna siis põhjustada avarii. Lühidalt äeldes oli mul tähele panu mujal ja pika libisemisega, kuigi pikivahe oli suur, lendasin teisele tagant sisseCrybaby
Selle tulemusena, radiaatoris auk, esivõre tükkideks ja kapott kergelt kõver ning see metall tala mis jookseb paralleelselt üle tulede ja radiaatori eest on mõlkisIcon_sad
Eks näe mis saama hakkab, ootan ka pakkumisi radiaatorile ja esivõrele.

Kuniks järgmise korraniIcon_neutral
#18
Niih, uudist siis nii palju,e t radiaator vahetatud ja esivõre tellitud. Eks näe mis kapotist saama hakkabIcon_neutral
#19
Juhtus siis täna hommikul see, et hakkan tööle minema ja nagu ikka hakkan käiku välja võtma, et autot käivitada ja avastan, et pedaal käib kuidagi jõle kergelt.
Vaatan siis kapoti alla ja mis ma näen, vooliku sealt pidurivedeliku potka küljes lahti löönu ja pool potkat tühi. Siit ka küsimus, et mis õli sinna sisse läheb ja kas seda voolikut ka eraldi kuskilt saada on?
#20
Probleem lahendatudIcon_smile


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 34 6,233 04-10-2024, 09:24 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,805 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,371 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,838 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 1,690 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,500 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,842 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne