![]() |
Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja (LUKKU) - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja (LUKKU) (/showthread.php?tid=19331) Lehed:
1
2
|
Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja (LUKKU) - Laamendaja - 25-07-2010 Tere siis kõigile, tegin siis oma pikaaegse unistuse tõeks ja sai muretsetud endale selline kena liikur nagu Mercedes-Benz. Esmamuljed on head kuigi eriti sõitnud pole taga kuna ise veel ajateenisutses. Aga niipalju on aru saada et tegemist eritit mugava autoga. Vigu leidub nagu vanal auto ikka kuid võrreldes seisuga milline oli mu eelmine auto BMW 735 siis on need vead mersul nagu kerge nohu ![]() Mark: MB 280 SE V.A. : 1982 Ls. : ~300 000 (mootor on vahetatud et ls ei ole õige) Moto : 2,8 136 kw Värv : hall Kk : manuaal 5k Sisu:Sinine veluur Lisad: 4x el.aknad,katuseluuk,kesklukk (hetkel ei funtsioneeri),muu peaks olema standardina nii või teisiti juba olemas ![]() Probleemideks on siis eelmainitud kesklukk ja teine probleem on, et auto keeldub soojalt korralikult kaivitumast, külmalt kaivitub poolest pöördest. Roostet leidub minimaalselt ainult parema esitiiva alt. Egas midagi, siin ka mõningad pildid esialgu kuulutusest, hiljem teen ise pildid ja lisan ka siia ![]() ![]() http://www.upload.ee/image/704743/OXlf3i7vdQAmBLR6uhBEerN1jsA0AowDQzRhJiHwoqZFvc0eg2OMOglLb7bOkl0Am1T1UC2ecYW39gDNT1R3HZwVMkg24xSd.jpg Selline ta siis on ja vabamad hetked tegelen vigade eemaldamisega ja annan ka siia teada. Oodatud on koik kiitused ja laitused ![]() Jargmise korrani! RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Lahekas - 29-07-2010 Kui lappad veidi sm. Tihhanovi W126 teemat, siis seal lõpupoole räägib ta ka sellest soojalt mitte-hästi käivitamisest. Äkki annab mõtteainet. Aga viska rohkem pilte oma laevast. Päris sile näeb välja ja minule küll meeldib. ![]() Edu ja jaksu masinaga! RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - hents99 - 29-07-2010 Minu 500SEC käivitus soojast peast samuti väga kehvalt, pidi pikalt starteriga mootorit ringi ajama. Põhjus seisnes pritsepea aluses kummis, mis oli katki mõranend. RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Reddog - 30-07-2010 Samas ma arvan et see 2,8 on ka sama probleemivaba suuremalt jaolt kui enamus. Tähtis on vaid kesta yldine olukord ja kindlasti koristaks need kroom tiivaääred ära ![]() RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - indrek - 30-07-2010 Kroon tiivakaarte all on hunnik roostet, nagu ikka. Kui seda enne paigaldamist polnud, siis peale paigaldamist tuli see sinna kindlasti. Soojalt käivitumisse süvenedes, siis suureks hädaks on neil ka kütusepumba juures olev rõhuklapp. See peaks hoidma alguses mingil määral kütuse rõhku üleval, kuid see on kiire surema ja pikk käivitus tulebki sellest, et pump peab kütuse uuesti peasse lükkama. Külmalt seda probleemi pole, kuna pump läheb siis üldjuhul kohe taha. RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Laamendaja - 30-07-2010 Tänan kommentaaride eest, eks ma jah hakkan vaikselt tegelema masinaga,kroomliistud on plaanis eemaldada kui seal seal all midagi väga hullu pole ![]() Pildid proovin see nv ära teha. ![]() ![]() RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Laamendaja - 31-07-2010 Lubatud pildid siis, tulid jube suured aga ehk saab hakkama ![]() RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Rait - 31-07-2010 See oli aastal 2005 minu esimene MB ![]() http://www.carrating.org/car.php?6035 Ilusad mälestused ![]() RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - ReinGSM - 01-08-2010 Autol pole viga, aga 126 ja manuaal ![]() Kui panna lahjale bensukale diiselmootor asemele, sellest saan aru, aga täiesti arusaamatu mulle, miks on vaja s-le manuaalkasti ![]() Vb minu kiiks aga kuus on ju "mugava sõidu" auto. RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Laamendaja - 01-08-2010 Isiklikult olen harjunud suurte sedaanide manuaalidega ja mind see ei häiri ![]() Eks see ole maitse asi ka ![]() RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Laamendaja - 18-12-2010 Nii, nüüd mõnda aega sõjaväest väljas ja on saanud ka mootori probleemi uurimine mingit tulemust, väidetavalt läbi pihustid ja mingisugune klapp v asi mis külmalt käivitudes reguleerib kütuse segu vms. Eks nii kui esimene palk saabub hakkan ka nende probleemide eemaldamisega kiirelt tegutsema ![]() Alla said ka enne lükatud lamell rehvid, suvel ehk saab alla mõned suuremad veljed ja need jätaks talvekateks. Kuniks järgmise korrani kui hakkab juba probleeme lahendama. ![]() RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Laamendaja - 13-01-2011 Sai vahetatud õhufilter ja summuti kinnitused. Järgmine nädal läheb auto klapisääretihendite vahetusse. RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Laamendaja - 20-01-2011 Täna siis selgus päris nutune asi, pmt jahutusvedelik ja õli olid saanud silindritesse ja selletõttu läks plokk nüüd survestamisele ja siis vastavalt, kas lihvimisele või keevitamisele ![]() RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Laamendaja - 14-02-2011 Niih, auto siis lõpuks tagasi, nüüd töötab mootor nagu kellavärk ![]() Tehtud töödes võin kirjutada homme, kuna hetkel ple paberit kaasas, kus kõik kirjas. Aganokitsemist leidub veel, põhi mure siiski lahendatud ![]() Tehtud tööd siis: *Klapisääre tihendid *3 Väljalaske klappi *Plokokaane remont *6 Süüteküünalt *Õlivoolik *Jahutusvedelik *Õli *Klapikaane tihendi kompl. *Plokikaane tihendid *Vahekaane tihendid *Õlifilter *Kollektori tihend RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - HotPapa - 18-02-2011 Palju remont siis maksma läks kui saladus pole. RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Laamendaja - 18-02-2011 No omajagu ![]() ![]() Selline küsimus ka veel, et kesklukk teeb trikke, et pea igakord kui autot köivitada siis otsustab kesklukk uksed avada, mingil muul juhul ta seda ei tee. Kas probleem võib olla vaakumis või paneb mingi elektroonika kuskil segast? Ja veel, et nüüd hakkas äkitselt seisupiduri tuli koguaeg põlema, kas mingi andur vigane või milles probleen? RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Laamendaja - 25-02-2011 Ja nagu ikka, pole head ilma halvata. Suutsin täna siis põhjustada avarii. Lühidalt äeldes oli mul tähele panu mujal ja pika libisemisega, kuigi pikivahe oli suur, lendasin teisele tagant sisse ![]() Selle tulemusena, radiaatoris auk, esivõre tükkideks ja kapott kergelt kõver ning see metall tala mis jookseb paralleelselt üle tulede ja radiaatori eest on mõlkis ![]() Eks näe mis saama hakkab, ootan ka pakkumisi radiaatorile ja esivõrele. Kuniks järgmise korrani ![]() RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Laamendaja - 11-03-2011 Niih, uudist siis nii palju,e t radiaator vahetatud ja esivõre tellitud. Eks näe mis kapotist saama hakkab ![]() RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Laamendaja - 01-04-2011 Juhtus siis täna hommikul see, et hakkan tööle minema ja nagu ikka hakkan käiku välja võtma, et autot käivitada ja avastan, et pedaal käib kuidagi jõle kergelt. Vaatan siis kapoti alla ja mis ma näen, vooliku sealt pidurivedeliku potka küljes lahti löönu ja pool potkat tühi. Siit ka küsimus, et mis õli sinna sisse läheb ja kas seda voolikut ka eraldi kuskilt saada on? RE: Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja - Laamendaja - 02-04-2011 Probleem lahendatud ![]() |