24-06-2009, 11:42 PM
Natukene siis vahepeal tehtust.
Sai silda veelkord karmi pilguga vaadatud ning leitud, et parem ülemine sarniir ja välimine rooliots on läbi, need sai vahetatud, nüüd sild hea tihe.
Lisaks sai leitud ka suured murelapsed, mis tekitasid tõsiselt ebameeldivat kolinat. Ees oli selleks tekitajaks kronsa küljest lahti tulnud ja läbi mädanenud webasto, mis sai üldse kuni uue leidmiseni eemaldatud.
Tagumise ja ülimalt häiriva kõmaka põhjustaja ei olnudki üldse sumps, vaid hoopis ilma kinnitus kronsteinita tagumise istme all ringi uitav aku, millele sai kiirelt uus kronsa tehtud ning vaikus majas.
Endiselt on tegemis nimekirjas Roolivõimu pump oma undamisega ning kulissil on vaja ülemist plaati natuke taastada, selleks, et 4ja 5 käik ei laksiks sisse välja, eriti maantee sõidul.
Lisaks sai ka autol esimesed rootekohad eemaldatud. Peale esimeste mattide eemaldust tuli välja ebameeldiv kuid mitte ootamatu üllatus. Kõrvalistuja jalge all oli paar väikest läbi roostetanud auku, mis hiljem tipnes põhjast 8x20cm tüki välja lõikamisega ning uue pleki külge keevitamisega, siis sai kogu ülejäänud põhi ilusti puhtaks lastud ning korrosiooni kaitsega üle lastud.
lisaks sai tehtud korralik salongi pesu ja nahahooldus. Siis sai auto üle poleeritud ja vahatatud. Eks midagi sai veel tehtud, kuid kuna rohkem meeles ei ole ja kirjutada ka rohkem ei viitsi, siis jäägu hetkeks nii.
Sai silda veelkord karmi pilguga vaadatud ning leitud, et parem ülemine sarniir ja välimine rooliots on läbi, need sai vahetatud, nüüd sild hea tihe.
Lisaks sai leitud ka suured murelapsed, mis tekitasid tõsiselt ebameeldivat kolinat. Ees oli selleks tekitajaks kronsa küljest lahti tulnud ja läbi mädanenud webasto, mis sai üldse kuni uue leidmiseni eemaldatud.
Tagumise ja ülimalt häiriva kõmaka põhjustaja ei olnudki üldse sumps, vaid hoopis ilma kinnitus kronsteinita tagumise istme all ringi uitav aku, millele sai kiirelt uus kronsa tehtud ning vaikus majas.
Endiselt on tegemis nimekirjas Roolivõimu pump oma undamisega ning kulissil on vaja ülemist plaati natuke taastada, selleks, et 4ja 5 käik ei laksiks sisse välja, eriti maantee sõidul.
Lisaks sai ka autol esimesed rootekohad eemaldatud. Peale esimeste mattide eemaldust tuli välja ebameeldiv kuid mitte ootamatu üllatus. Kõrvalistuja jalge all oli paar väikest läbi roostetanud auku, mis hiljem tipnes põhjast 8x20cm tüki välja lõikamisega ning uue pleki külge keevitamisega, siis sai kogu ülejäänud põhi ilusti puhtaks lastud ning korrosiooni kaitsega üle lastud.
lisaks sai tehtud korralik salongi pesu ja nahahooldus. Siis sai auto üle poleeritud ja vahatatud. Eks midagi sai veel tehtud, kuid kuna rohkem meeles ei ole ja kirjutada ka rohkem ei viitsi, siis jäägu hetkeks nii.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h. www.lesven.ee
5232198
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h. www.lesven.ee
5232198