09-04-2025, 11:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2025, 11:19 AM ja muutjaks oli sm. pelle.)
(08-04-2025, 10:34 PM)kaupo51 Kirjutas: Erinevalt hr. Võsa väitest, et gaasianalüsaatorit ei ole vaja, jään ma enda juurde ja väidan, et ilma gaasianalüsaatorita on mootorit hästi käima saada peaaegu võimatu. Miks ma nii arvan? Ma seisin auto kõrval, kui reguleeriti minu M103 mootoriga W124 Ke-Jetronicut ning seda tegi üks Väga Tark Mees. Tema kasutas gaasianalüsaatorit ja multimeetrit (ma arvan, et sellega mõõdeti mingit pinget kapoti all).
Gaasianalüsaatoriga vaadatakse CO. Lambdaga varustatud autodel saab lihtsalt multimeetriga panna paika kütusesegu.
"Mingi" pinge mida multimeetriga mõõdetakse kapoti alt on lambda anduri näit - diagnostika pistik kommutaatori kõrval.
https://www.w124performance.com/service/...3-1100.pdf
E: Rolz jõudis ette.
Turbo