09-04-2025, 10:38 AM
Ja kuidas auto ise selle protsessi seadistamisega toime tuleb ilma gaasianalüsaatorita?
Jube enesekindel väide ja samas arvad, et nägid mida tehti kapoti all.
K/KE-Jet on süsteemselt väga lihtne ja loogiline süsteem. See on 40a vana elektroonikatööstus, punkt.
Kes omab elementaarseid teadmisi elektrist ja kellel püsib multimeeter käes (teeb vahet pingel, voolutugevusel, takistusel), saab täna kodus kindlasti parema tulemuse kui 90% autoremonditöökojadest. Need osakavad ainult arvutit näppida, mitte multimeetrit.
K/KE-Jet'i "diganoosimine" käibki multimeetriga kõike kontrollides. Kõike on lihtsalt palju ja peab väärtusi teada. Või Googeldama oskama, täna on Y/T silmini neid DIY videosid täis, nii US kui RUS keeles.
Ja need Väga Targad Mehed kipuvad tihti olema vanakooli mehed, kes on õppinud läbi praktika õppematerjalil, mis oli nende enda kliendile müüdud töö.
Ehk tegelikud teadmised asjast olid väga piiratud. Infomaterjal puudus. Vanakooli mehed ei tunnista ka tihti muud tänasel päeval, kui oma piiratud teadmisi.
Lisaks oli vaja kõik käe otsas "korda teha", kõik oli defitsiit, täna ei ole!
Ma olen saanud ühelt selliselt sellise soovituse, mida oli piinlik kuulata!
POTI ferriitrajad olid läinud, tina paistis. Mis oli soovitus - väänake õhuklapi nõelu rohkem välja poole....!
Mis ma tahan öelda - igal juhul näpi või tee. Krt, see on hobi - õpi, näpi, koge, jaga teistega!
Ja päeva lõpuks on see ikka väga odav hobi! Keerad pekki midagi, ostad uue pudina - need ei maksa enam midagi, neid on kümnetes miljonites ühikutes toodetud!
Jube enesekindel väide ja samas arvad, et nägid mida tehti kapoti all.
K/KE-Jet on süsteemselt väga lihtne ja loogiline süsteem. See on 40a vana elektroonikatööstus, punkt.
Kes omab elementaarseid teadmisi elektrist ja kellel püsib multimeeter käes (teeb vahet pingel, voolutugevusel, takistusel), saab täna kodus kindlasti parema tulemuse kui 90% autoremonditöökojadest. Need osakavad ainult arvutit näppida, mitte multimeetrit.
K/KE-Jet'i "diganoosimine" käibki multimeetriga kõike kontrollides. Kõike on lihtsalt palju ja peab väärtusi teada. Või Googeldama oskama, täna on Y/T silmini neid DIY videosid täis, nii US kui RUS keeles.
Ja need Väga Targad Mehed kipuvad tihti olema vanakooli mehed, kes on õppinud läbi praktika õppematerjalil, mis oli nende enda kliendile müüdud töö.
Ehk tegelikud teadmised asjast olid väga piiratud. Infomaterjal puudus. Vanakooli mehed ei tunnista ka tihti muud tänasel päeval, kui oma piiratud teadmisi.
Lisaks oli vaja kõik käe otsas "korda teha", kõik oli defitsiit, täna ei ole!
Ma olen saanud ühelt selliselt sellise soovituse, mida oli piinlik kuulata!
POTI ferriitrajad olid läinud, tina paistis. Mis oli soovitus - väänake õhuklapi nõelu rohkem välja poole....!
Mis ma tahan öelda - igal juhul näpi või tee. Krt, see on hobi - õpi, näpi, koge, jaga teistega!
Ja päeva lõpuks on see ikka väga odav hobi! Keerad pekki midagi, ostad uue pudina - need ei maksa enam midagi, neid on kümnetes miljonites ühikutes toodetud!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”