07-04-2025, 11:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2025, 11:22 AM ja muutjaks oli sm. pelle.)
See küll enam pole antud murega seotud aga kui keegi soovib seda kurikuulsat k-jet kruvi kreerata.
Lahendus töötab ainult katalüsaatoriga varustatud autodel.
Väike exel, et lihtsam jälgida oleks - LINK
Samm1: mõõdad pin5 pealt "base voltage" ära ja paned tabelise. (juhendis oli pin6 aga mu m102 polnud seal midagi, proovida siis mõlemat)
Samm2: mõõdad pin3 pealt voldid ära ja paned tabelisse alla, teisendab % ära.
Kõrval kirjas kus võiks näidud olla.
Kruvi keerata 1/8 pöörete kaupa. Ma olen seda testinud m102 peal, m103 info kirjas tabelis - ise m103 pole proovinud.
Kindlasti jätta algasend meelde.
Osadel multimeetritel tuleb tõsta polaarsused ümber, et näit oleks õige - millest see sõltub - ei oska öelda.
Originaal post mille järgi arvutus tehtud - LINK post #5
Kogu kruttimise eeldus oleks, et süütesüsteem ja pihusid/rõhud on korras.
Lahendus töötab ainult katalüsaatoriga varustatud autodel.
Väike exel, et lihtsam jälgida oleks - LINK
Samm1: mõõdad pin5 pealt "base voltage" ära ja paned tabelise. (juhendis oli pin6 aga mu m102 polnud seal midagi, proovida siis mõlemat)
Samm2: mõõdad pin3 pealt voldid ära ja paned tabelisse alla, teisendab % ära.
Kõrval kirjas kus võiks näidud olla.
Kruvi keerata 1/8 pöörete kaupa. Ma olen seda testinud m102 peal, m103 info kirjas tabelis - ise m103 pole proovinud.
Kindlasti jätta algasend meelde.
Osadel multimeetritel tuleb tõsta polaarsused ümber, et näit oleks õige - millest see sõltub - ei oska öelda.
Originaal post mille järgi arvutus tehtud - LINK post #5
Kogu kruttimise eeldus oleks, et süütesüsteem ja pihusid/rõhud on korras.
Turbo