06-04-2025, 12:51 PM
(06-04-2025, 08:04 AM)v6sa Kirjutas:(05-04-2025, 04:47 PM)Rolz Kirjutas:(05-04-2025, 08:35 AM)v6sa Kirjutas:(04-04-2025, 01:07 PM)Rolz Kirjutas: Vahet et ole, mis pump või kui palju neid on, loeb ainult rõhk.
...
Ja mis selle rõhu siis tekitab, kui mitte piisava tootlikkusega pump/pumpade kaskaad??
...
Rõhu korrigeerib mootorile EHA siiski, mitte pumbad.
Jah, EHA laseb liigse rõhu tagasi paaki. Aga juurde see kuidagi puuduvat tekitada ei suuda. Pumbad peavad mootori maksimaalse tarbimise suutma ära toita!
Seda ma ju räägingi, et vahet ei ole mitu pumpa või mis pump seal on. Rõhk on tähtis! Mootori käimist mõjutab EHA. Liigne läheb vulinal paaki tagasi.
(05-04-2025, 11:44 PM)ashton Kirjutas: Nii täpselt ongi , et annan paar kolm korda syydet ette alati.. pump lööb ära ja siis l2heb ka kohe.
...
Veel..kui paak on täis korralikult ,siis läheb paremini käima
ka. ...
Mis aegne on kütusefilter?
Kas auto käivitub hõlpsamalt peale pikemat (mitmed tunnid) seismist?
Kas paak teeb plõnksu ja imeb märkismväärselt õhku, kui punni maha kangutad tankimiseks?
Palun ära KE-Jetti ise torkima hakka enne, kui oled hankinud juhendmaterjali - see on päris tundlik süsteem. Kindlasti ei ole Sul vaja hakata EHA "reguleerima". Kui tahad, siis otsi Rolzi postitusi KE-Jeti teemal - ta on üle aastate päris palju kulda poetanud siia foorumisse selle kohta
Pigem ongi rõhuregulaator surnud. Sümptomid viitavad täpselt sellele.
KE-Jetti võib ikka torkida, kuidas krt see noorsugu siis muidu harib ennast, hr V6sa?
Või äkki ohtlik, bensiiniaurud ka veel keskkonda jms....
(Lihtsalt jäta meelde, mida teed/keerad).
Üldiselt kolm lihtsat asja:
1) Kütuserõhk peab piisav olema. Möödab ainult manomeetriga.
2) Õhukoguse lugeja väärtus korreknte. Ehk potentsiomeeter/poti ferriitrajad ei tohi kulunud olla. Enamustel on.
BOSCH OEM maksab 2-300. Turg on 10 EUR hiinakaid täis, kindlasti parem kui kulund OEM seal.
3) Lisaõhk. Pihustitel on meeletu "tuulutusvõrgustik", kui mõni lõdvik/plastik vms on kutu, ahmitakse lisaõhku sisse ja segi paigast kohe.
Lihtsaim test on töötavale mootorile startergaasi pakkuda ja vaadata, kas esineb "lõvikonservi" pöördes.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”