06-04-2025, 08:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2025, 08:09 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(05-04-2025, 04:47 PM)Rolz Kirjutas:(05-04-2025, 08:35 AM)v6sa Kirjutas:(04-04-2025, 01:07 PM)Rolz Kirjutas: Vahet et ole, mis pump või kui palju neid on, loeb ainult rõhk.
...
Ja mis selle rõhu siis tekitab, kui mitte piisava tootlikkusega pump/pumpade kaskaad??
...
Rõhu korrigeerib mootorile EHA siiski, mitte pumbad.
Jah, EHA laseb liigse rõhu tagasi paaki. Aga juurde see kuidagi puuduvat tekitada ei suuda. Pumbad peavad mootori maksimaalse tarbimise suutma ära toita!
(05-04-2025, 11:44 PM)ashton Kirjutas: Nii täpselt ongi , et annan paar kolm korda syydet ette alati.. pump lööb ära ja siis l2heb ka kohe.
...
Veel..kui paak on täis korralikult ,siis läheb paremini käima
ka. ...
Mis aegne on kütusefilter?
Kas auto käivitub hõlpsamalt peale pikemat (mitmed tunnid) seismist?
Kas paak teeb plõnksu ja imeb märkismväärselt õhku, kui punni maha kangutad tankimiseks?
Palun ära KE-Jetti ise torkima hakka enne, kui oled hankinud juhendmaterjali - see on päris tundlik süsteem. Kindlasti ei ole Sul vaja hakata EHA "reguleerima". Kui tahad, siis otsi Rolzi postitusi KE-Jeti teemal - ta on üle aastate päris palju kulda poetanud siia foorumisse selle kohta
