05-04-2025, 11:31 PM
(05-04-2025, 04:47 PM)Rolz Kirjutas:(05-04-2025, 08:35 AM)v6sa Kirjutas:(04-04-2025, 01:07 PM)Rolz Kirjutas: Vahet et ole, mis pump või kui palju neid on, loeb ainult rõhk.
...
Ja mis selle rõhu siis tekitab, kui mitte piisava tootlikkusega pump/pumpade kaskaad??
Igal pumbal on oma p-V diagramm. Mis on langev tunnusjoon - rõhu tõustes tootlikkus langeb. Seepärast ongi ahnemal V8-l kaks pumpa kaskaadis: nii piisab standardpumba tootlikkusest vajaliku töörõhu (mis on KE-Jetil vähemalt 5,4 bar) saavutamiseks.
R6 ja väiksematel piisab ühest pumbast.
Rõhu korrigeerib mootorile EHA siiski, mitte pumbad.
Speedsteri minek kyll,aga arutada ka huvitav. Ühesõnaga EHA kaudu käib rõhu lõpu timmimine või segu ka siis ?
Ütleme auto muidu käib ja sõidab hästi ja kytusekulu ka
OK. Ainult see käivituse teema