28-10-2022, 03:46 PM
(28-10-2022, 12:32 PM)Rolz Kirjutas: Filtri jutt on täiesti väär, EPC ei näita filtrit küll üldse, kuid reaalsuses on paagis tagasijooksul endiselt W220-e konstrueeritud filter, ehk toode A0031846101.
Sama on ka C217 muideks.
Keera tagasijooksu kaas maha, ja juba näed kuidas ta seal vedruga kinni istub.
Tühikäigul vaata töörõhku, kui ikka alla 100 BAR tiksub, siis viimane aeg filter + vedelik + läbipesu teha, pikendab oluliselt tandempumba eluiga. Viimase maksumus on ca 3.5k EUR.
Tühikäigul võiks surve olla hea tervisega süsteemil ca 130 CAR+.
Eks vaata, mis Lesven ütleb Sulle, mina julgeks väita, et tähelepanu väärivad 1) Esimesed alumised õõtsad 2) Esimeste ABC amortide alused žarniirid 3) Tagasilla (kerekinnituse) puksid.
Eks uurime, aga õõtsad ja sillad ning põhjadetailid on nagu uued. Puudun rooste ja isegi mustust ei paistnud olevat. See mind kõitiski selle auto puhul
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868