28-10-2022, 12:32 PM
Filtri jutt on täiesti väär, EPC ei näita filtrit küll üldse, kuid reaalsuses on paagis tagasijooksul endiselt W220-e konstrueeritud filter, ehk toode A0031846101.
Sama on ka C217 muideks.
Keera tagasijooksu kaas maha, ja juba näed kuidas ta seal vedruga kinni istub.
Tühikäigul vaata töörõhku, kui ikka alla 100 BAR tiksub, siis viimane aeg filter + vedelik + läbipesu teha, pikendab oluliselt tandempumba eluiga. Viimase maksumus on ca 3.5k EUR.
Tühikäigul võiks surve olla hea tervisega süsteemil ca 130 CAR+.
Eks vaata, mis Lesven ütleb Sulle, mina julgeks väita, et tähelepanu väärivad 1) Esimesed alumised õõtsad 2) Esimeste ABC amortide alused žarniirid 3) Tagasilla (kerekinnituse) puksid.
Sama on ka C217 muideks.
Keera tagasijooksu kaas maha, ja juba näed kuidas ta seal vedruga kinni istub.
Tühikäigul vaata töörõhku, kui ikka alla 100 BAR tiksub, siis viimane aeg filter + vedelik + läbipesu teha, pikendab oluliselt tandempumba eluiga. Viimase maksumus on ca 3.5k EUR.
Tühikäigul võiks surve olla hea tervisega süsteemil ca 130 CAR+.
Eks vaata, mis Lesven ütleb Sulle, mina julgeks väita, et tähelepanu väärivad 1) Esimesed alumised õõtsad 2) Esimeste ABC amortide alused žarniirid 3) Tagasilla (kerekinnituse) puksid.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”